Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 12:03:Zag je staan hakke met zn alle
ja op een jump nr, hoorde je mij nie zegge? ik doe nie mee das jump, plakken ze er later achter: "en toen zette ze een hardcore cd op en ging iedereen hakkuh, nou die cd was al wel ff aan de gang, en dan plakke ze een jump nr preziezzzz bij het stuk waar ik zeg, hardcore cd.... die mense van het knippe en plakke horen het verschil niet
nou was wel cool daar hoor, de meide waren ook wel tof en geloof nie alles wat ze je willen doen geloven, aankomende week de 'dikke rel'
nou jah succes met kijken en de groetjes van dat 'Arrogante wijf'
haha niet echt sympathiek he? maar ik was ook niet aardig (terecht op dat moment, laat me de mond niet snoeren)en tjaa het lag voor de hand dat ik daarvoor uitgescholden zou worden he? maar verder was het iig recht in me gezicht en dat waardeer ik beter dan van die meiden die aardig tegen me doen, maar achter me rug om staan te faken, zoals Franca
vond het echt jammer dat ze dat zei, kvond het namelijk best shit dat ze wegging..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 15:39:Hoop niet dat Vicotoria wint die is zo vaag en helemaal in de wolken van zichzelf!
als je de jury zo hoort zal zij wel nie winnen..wat een doos zeg! heb der ook bij jensen gezien maar echt