Partyflock
 
Forumonderwerp · 975950
Ik vindt dit lintje wel een beetje saai hoor..
Zo grijs/wit enzo :cry:
Helemaal niks aan zo :(
















8)
laatste aanpassing
moeten net zoals mars doen, de verpakking wat opvrolijken.
 
Dikke kut.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:06:
Dikke kut.


more than a handfull is a waste :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Cataclysm op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:06:
more than a handfull is a waste


:lol: Precies (Y)
 
lip lezen :yes:
Het ging om het lint he :p
Uitspraak van Spoookje op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:10:
Het ging om het lint he


wat lint ik zie verder nix
Uitspraak van Sander op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:11:
had nog nie eens gezien


:lol: dacht ut al toen ik je post las

Uitspraak van Sander op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:11:
KUT!


Als ik zo naar het plaatje kijk denk ik ... he bah toch..
Maar denk dat ik IRL toch wel zoiets zou hebben van: damn :o
Uitspraak van Cataclysm op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:11:
wat lint ik zie verder nix


WAAR OP STAAT CANADA! :cry:

Of zitten die lippeng in de weg?
Uitspraak van Cataclysm op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:13:
dacht ut al toen ik je post las


hier gaat ook niet de smoes op "het is nog vroeg". Een kutje moet altijd opvallen. :lol:
 
Uitspraak van Spoookje op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:13:
Maar denk dat ik IRL toch wel zoiets zou hebben van: damn


Serieus? Waarom? Is toch echt absoluut niks geils aan?
Uitspraak van Sander op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:14:
hier gaat ook niet de smoes op "het is nog vroeg". Een kutje moet altijd opvallen


daar moet je maar wakker voor worden :[ :lol:


Uitspraak van Spoookje op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:13:
WAAR OP STAAT CANADA!

Of zitten die lippeng in de weg?


ik zie echt geen canada, alleen rosbief :kwijl:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:15:
Serieus? Waarom? Is toch echt absoluut niks geils aan?


jawel hoor :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:15:
Serieus? Waarom? Is toch echt absoluut niks geils aan?


Hmm .. nee

En toch heeft het iets ..denk ik
 
Uitspraak van Cataclysm op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:20:
jawel hoor


Ohw :/

Uitspraak van Spoookje op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:20:
En toch heeft het iets ..denk ik


Ikke nie begrijp. Maar ja, ik ook meisje zijn.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:22:
Ikke nie begrijp. Maar ja, ik ook meisje zijn.


Probeer het uit :D
En let op mijn reactie (als die er is)
 
Uitspraak van Spoookje op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:25:
Probeer het uit
En let op mijn reactie (als die er is)


Ja, maar jij ziet mij nooit in het echie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:28:
Ja, maar jij ziet mij nooit in het echie


Hahaha moeten we daar verandering in brengen!
 
Uitspraak van Spoookje op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:30:
Hahaha moeten we daar verandering in brengen!


Je moet even in je topic kijken dat je vrouwen niet begrijpt O:)
Ik durf niet :(
 
Uitspraak van Spoookje op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:35:
Ik durf niet


chicken.....:P
xD

Haantje de voorste he (y)
 
waar is carnophage :o

SCHAAMLIPPENG!!!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 10:04:
waar is carnophage

SCHAAMLIPPENG!!!


:LOL:
Het gaat natuurlijk ook om wat er onder zit :lol:

Hoe lelijker de lint hoe beter de "miss" uitkomt

Contrast is dat ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 10:04:
SCHAAMLIPPENG!!!


:roflol: Bwahahahaha :lol: :respecT:
Is hier de revolutie?
Maar zou je het doen?
 
Joe Cameltoe