Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 13:51:en het ruikt ook altijd lekker buiten dan
die frisse koude lucht in je neus jah lekker is dat idd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:06:Thuis de kaarsjes aan en met warme chocomel, lekker samen op de bank, tegen elkaar aan liggen Heerlijk! laatste aanpassing 2 oktober 2007 01:23
Lekker knus thuis filmpje kijken, terwijl het buiten regent en stormt en de bladeren van de bomen vallen 
Kijk ook wel echt uit naar de winter en kerst. Maar ook weer naar de lente, dat het voor het eerst dat jaar weer wat warmer wordt. En ook wel heel erg veel zin in de zon! Pfff... ik weet het niet meer
Kijk ook wel echt uit naar de winter en kerst. Maar ook weer naar de lente, dat het voor het eerst dat jaar weer wat warmer wordt. En ook wel heel erg veel zin in de zon! Pfff... ik weet het niet meer
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 2 oktober 2007 om 12:38:Uitspraak van * Daantjeop donderdag 27 september 2007 om 11:33:
Best fijn eigenlijk
?huh ?
Ja echt ze bestaan: mensen die van guur weer, regen, kou, donkerte en sneeuw houden.
Uitspraak van Audionysos op woensdag 3 oktober 2007 om 00:33:echt ze bestaan: mensen die van guur weer, regen, kou, donkerte en sneeuw houden.
Van mij mag het weer zomer worden
gelukkig staat de verwarming op me mijn werk op standje kernsplitsing
dat vind ik dus zo pijnlijk om te horen he, juist nu de opwarming van de aarde zo'n grote zaak is, gaan mensen de vewwarming extra hoog zetten omdat ze bang zijn het iets koud te hebben.