Partyflock

Forumonderwerp · 972625
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Benny Rodrigues lucht op www.partyscene.nl zijn hart over het fenomeen van de minimal meeloper.

Aloha,

Er moet mij iets van het hart waar ik me al maanden behoorlijk over verbaas, de zogenaamde ‘mm-er’ oftewel de minimal-meeloper.

Als ik niet ergens in het land (of dorp ) mijn plaatjes spin, probeer ik zelf ook zoveel mogelijk uit te gaan om (hopelijk) geïnspireerd te raken van andere dj’s, muziek en consorten. En in die hoedanigheid heb ik dan ook de afgelopen zomer als dj en bezoeker aardig wat feestjes meegemaakt en is me één verschijnsel het meest bijgebleven.... de ‘mm-er’.

Lees verder @ www.partyscene.nl/pages.php?page=302321
ja gast jij vraagt het toch...
maar je had natuurlijk nee verwacht? zodat jij ff hip kon doen? :P
Uitspraak van janner. op maandag 24 september 2007 om 15:12:
zodat jij ff hip kon doen?

:jaja: ik shuffle ook vaak
ik had niet anders verwacht ties.

Haha wat een held die gozer.. hij heeft ook best wel hard gelijk..

Ik ga naar diverse feestjes toe en wat ik grappig vind om te zien:

Veel van die minimal/electro dudes hebben een (negatieve) mening over hardcorevolk.. alsof zij identiteitsloos zouden zijn..
Ze voelen zich zogenaamd volwassen omdat zij 'de hardcore zijn ontgroeid(alsof het leeftijdsgebonden is) en ze nu techno zijn en volwassen zijn'

Maar inderdaad op een bepaalde manier kleden, gedragen en junkerig gedoe

Ik heb er niet echt wat op tegen, maar het is wel grappig :lol:

Dit geldt ook voor mn gabbertjes van vroeger, die nu zooooooo techno zijn, want hardcore is voor kinderen :aai:

Zegt genoeg over hun beperkte gedachte, dat er alleen maar TMF hardcore is met kneuzenteksten als Je Moet Je Muil Houwe etc..

Wat een crap
Uitspraak van Fakkie_X op zaterdag 22 september 2007 om 19:40:
hmmm... vind Benny Rodrigues heel wisselend... maar volgens mij is dit precies wat hij bedoeld met mensen die zich beter voelen dan anderen omdat de anderen 'mainstream' zijn en jij 'underground'.

Lekker boeiend... er zijn genoeg mensen die studentenfeestjes in Hollywood leuk vinden, anders was die tent allang failliet. Wat maakt jou het uit..

ik voel me helemaal niet beter dan anderen het is zowiezo een kwestie van smaak, ik reageer alleen op wat hij zegt ik vind dat die benny geen recht van spreken heeft als hij precies hetzelfde doet als waar die gast over schrijft
wanneer gabbers in het wild lopen gedragen ze zich heel anders dan dat ze aan het hakken zijn :D (negatief bedoelt...)
meelopen is DE trend van tegenwoordig, wat weer een andere trend met zich meebrengt nl, zeuren hierover :P

:nee: ik ga me er allang niet meer over druk maken...
Ik hou van veel stijlen, ik kots op hokjes

(K)

Uitspraak van R| op maandag 22 oktober 2007 om 11:13:
Ik hou van veel stijlen, ik kots op hokjes

same here... :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 07:29:
Ik hou van hokjes, ik kots op veel stijlen

al die hippe lui gaan volgend jaar massaal loungecore luisteren, omdat dat dan hip is