Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op dinsdag 18 september 2007 om 15:06:Is Luque (een eens zo geweldige voetballer in z'n tijd bij Deportivo La Coruna) een miskoop van Ten Cate of moet die nog aan het Ajax spel wennen (zogezegd inburgeren
zal wel loslopen
Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op dinsdag 18 september 2007 om 15:06:een eens zo geweldige voetballer in z'n tijd bij Deportivo La Coruna
Uitspraak van Hammertime op dinsdag 18 september 2007 om 15:11:beter als RvR zal hij toch niet meer wordeng
Uitspraak van Zondag gehaktdag op dinsdag 18 september 2007 om 15:33:heeft net een half uurtje getrained
lang zat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2007 om 17:30:ben blij dat ie niet naar ons psv is gekomen , als ie echt zo goed was zou die wel in de basis hebben gestaan bij z'n vorig clupie
en dan wel met perez en koevermans komen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2007 om 17:35:ja lach maar , maar wij lachen het laatst , net als vorig seizoen en dat ervoor .
je ouders zullen ook wel gelachen hebben
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2007 om 17:35:ja lach maar , maar wij lachen het laatst , net als vorig seizoen en dat ervoor .
en toch blijven wij de succesvolste club van nederland
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 18 september 2007 om 18:49:de tijd leert
of het tij keert
maar de liefde voor muziek blijft mijn drijfveer
muziek, me lust, me leven, me liefde,
me liefde, me leven, me lust, muziek.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2007 om 19:52:op n goeie kut hoort ook beetje haar te staan
klein beetje dan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2007 om 17:34:en dan wel met perez en koevermans komen
Perez is van onschatbare waarde voor PSV. Als Ajax Perez nog had gehad, was de vervanger voor Sneijder al in huis. Hadden jullie misschien gewoon CL gespeeld, en was PSV gewoon zo'n 9mln misgelopen.
Betere deal heeft PSV niet kunnen maken, zo'n 4,5mln winst en een speler erbij
Maar het gaat over Luque, als hij een beetje vertrouwen krijgt, en speelminuten zal hij best wel weer een niveau bereiken. Wat Ajax echter voor hem moet betalen is volgens mij wel te veel (loon + transfersom)
Perez is van onschatbare waarde voor PSV. Als Ajax Perez nog had gehad, was de vervanger voor Sneijder al in huis. Hadden jullie misschien gewoon CL gespeeld, en was PSV gewoon zo'n 9mln misgelopen.
Betere deal heeft PSV niet kunnen maken, zo'n 4,5mln winst en een speler erbij
Maar het gaat over Luque, als hij een beetje vertrouwen krijgt, en speelminuten zal hij best wel weer een niveau bereiken. Wat Ajax echter voor hem moet betalen is volgens mij wel te veel (loon + transfersom)
2 miljoen vind ik niet echt veel voor een speler als luque... we zullen zien wat hij waard is. Perez is echt absoluut geen Sneijder. een redelijke voetballer is het, maar meer opgehemeld door de pers omdat hij weg wilde bij ajax en dat niet begrepen werd. maar het is een momentenvoetballer. durft geen duel aan te gaan en verdedigend voegt hij niets toe. leuke voetballer voor in de samenvatting
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2007 om 20:08:durft geen duel aan te gaan en verdedigend voegt hij niets toe. leuke voetballer voor in de samenvatting
dat zeg ik
lui en inspiratieloos, mischien komt het nog,maar ben er bang voor

![Dan [CORE CRIMINAL]](/images/user/566137_3483229.jpg)

![Sahin[HkW]](/images/user/237187_910349.jpg)