Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:10:dat weet jezelf wel!!
we waren wel vaker lief voor elkaar
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:14:we waren wel vaker lief voor elkaar
wat haal jij je nou in je hoofd
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:17:wat haal jij je nou in je hoofd
kijk me gastenboek even na (pagina 11) dan zie je al je berichten nog
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:20:kijk me gastenboek even na dan zie je al je berichten nog
dat boeit mij niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:21:dat boeit mij niet
kun je zien dat ik niks in me hoofd haal
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:23:kun je zien dat ik niks in me hoofd haal
je verneukt dit topic ...dus ga AUB ff weg Wil je
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:24:je verneukt dit topic ...dus ga AUB ff weg Wil je
deze topic was al verneukt toen jij hem maakte
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:28:deze topic was al verneukt toen jij hem maakte
hou toch op plofkop
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:29:hou toch op plofkop
zei je een tijdje geleden ook niet
nu heb je natuurlijk een vriendje en kan de rest oprotten en hoeft niemand meer met je spelletjes mee te spelen(
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:32:zei je een tijdje geleden ook niet
nu heb je natuurlijk een vriendje en kan de rest oprotten en hoeft niemand meer met je spelletjes mee te spelen(
nee want ik hou niet van achterlijke spelletjes
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:35:nee want ik hou niet van achterlijke spelletjes
nee dat is wel te zien in me gastenboek
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:39:nee dat is wel te zien in me gastenboek
sukkel tief gewoon op ...ok!!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:39:me gastenboek
dat zit vol onzin weet je nog
was in scene gezet
maar goed jij gelooft toch alles
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:43:dat zit vol onzin weet je nog
was in scene gezet
maar goed jij gelooft toch alles
joh was het een scene je meent het
denk je nou echt dat ik serieus zulke berichten ga sturen als ik een vriendin heb
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:41:sukkel tief gewoon op ...ok!!!!
zeg je maar tegen je vriend
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:48:denk je nou echt dat ik serieus zulke berichten ga sturen als ik een vriendin heb
dat was een ware fantasie van je
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:48:joh was het een scene je meent het
ja en wat doet meneer nu ...die gaat zeggen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:32:zei je een tijdje geleden ook niet
zodat er weer een model in komt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:48:zeg je maar tegen je vriend
dat dacht ik dus niet
echt waar ik heb nog gnooit zo'n grote sukkel ...stakker...gezien als jij
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:48:zeg je maar tegen je vriend
wat loop jij te blaten zwakzinnig schaap
niet fuckeng met sandrietje JWZ
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 september 2007 om 21:57:niet fuckeng met sandrietje JWZ anders problemeng krijgeng
moet ik bang worden???
wil me adres wel pben hoor mag je ff langskomen
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 september 2007 om 21:57:niet fuckeng met sandrietje
inderdaad
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:58:moet ik bang worden???
wil me adres wel pben hoor mag je ff langskomen
whahah meneer plofkop ...jij bent zielig gelijk maar ff het adres te vragen
sufkop ben je ook nog eens internet HELD
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:58:wil me adres wel pben hoor mag je ff langskomen
als je n held bent zet je het in het topic en doe je niet zo laf om het mij te pbeng!!!kneus
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:48:denk je nou echt dat ik serieus zulke berichten ga sturen als ik een vriendin heb
je hebt van die mensen.....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:05:De witte wijn wel.. Nu de popcorn nog warm
ik zit gvd aan de redbull
en dat op zaterdagavond
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:00:...jij bent zielig gelijk maar ff het adres te vragen
lezen is ook moeilijk he ik zeg moet je mijn adres hebben vraag toch niet om zijn adres
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 september 2007 om 22:00:als je n held bent zet je het in het topic en doe je niet zo laf om het mij te pbeng!!!kneus
van genthlaan 120
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:05:made in hilversum, als ie daar ook nou es ff blijft
heb liever dat ie emigreert eigenlijk , hebben we in het gooi ook wat meer rust
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:08:ja pcies
ze doelde op jouw hoor
domme plofkop ...die zit vol hersenloze hersens
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:07:van genthlaan 120
pizza's laten bezorgen de gekstuh
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:07:van genthlaan 120
opgeslageng op de harde schijf
dit kan wel s verkeerd voor je uitpakken
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:05:De witte wijn wel.. Nu de popcorn nog warm
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:06:het zijn toastjes Bona
ja ga er lekker effe serieus op in mutskuh
griebusbuurt van Hilversum
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:08:altijd
Ik wil effe weten waarom er een rel is ontstaan??
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:09:pizza's laten bezorgen de gekstuh
kut domino's is net dicht hierzo
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:09:ze doelde op jouw hoor
domme plofkop ...die zit vol hersenloze hersens
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:12:moet je ff aan die griezel uit friesland vragen
de grootste griezel zegt het
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:12:moet je ff aan die griezel uit friesland vragen
ik wil het van jou horen
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 september 2007 om 22:12:geloof me bonaparte ,je wil daar nog niet dood gevonden wordeng
Ik weet het, leer mij Hilversum kennen
Gezellig is het weer.
altijd
pardon meneer plofkop
wie wou er nu iets van mij ???????
en ik deed maar alsof
maar zaoals ik al zei meneer Plofkop geloof ALLES
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 22:12:die griezel uit friesland
ze heeft anders wel mooie foto's in haar album staan.....
of ben jij soms een "feeder" ofzo?
puik werk