Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:30:Dat ze het erg vindt als ik het af en toe met een dood dier doe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:50:En niet alle meisjes geloven het 'snoepje' verhaal meer
Tegenwoordig moet je het met Wicky's of caprisonne doen!
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 13:10:Intelligente vrouwen.
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 13:10:Intelligente vrouwen.
hoezo?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:50:En niet alle meisjes geloven het 'snoepje' verhaal meer
die moet je ook gewoon in hun drankje pleuren
lack of respect

Waarom voelen jullie je aangesproken?

Neuken?
Uitspraak van kleineamie op donderdag 6 september 2007 om 13:15:hoezo?omdat je zelf zo simpel bent dan
of niej?
Neuken?
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 14:46:Waarom voelen jullie je aangesproken?
niet eens .. te bedenken wie je ex is
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 september 2007 om 15:13:een piemel die mega zuur ruikt
en dan maar zeuren over een vislucht
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 september 2007 om 15:13:een piemel die mega zuur ruikt... en als die gene alleen maar over zich zelf praat...en geen interesse tonen
Op het moment dat jij aan z'n worm begint te snuffelen heeft de persoon in kwestie in ieder geval al 1 ding goed gedaan.
Spreek je snel...
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 14:52:Verder ga ik niet inhoudelijk op je reply in Jetje
vandaar je mij een pb stuurt
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:16:Doe niet zo Breezer wijf, maakte gewoon een grapje heur.
altijd leuk dat soort terug kruip zinnetjes
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:16:Beetje para denk ik.
wel meer dan dat
altijd leuk dat soort terug kruip zinnetjes...
Jij bent echt raar.
Ga geen persoonlijke relaties bespreken met een onbekende op een publiek forum. Erg breezer van je heur om daar over te beginnen, jwz.
Sws, ik stuurde je één zinnetje met een
Maar ga maar lekker strooien met je
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:46:Jij bent echt raar
goh ... en vertel nu eens iets nieuws
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:46:Erg breezer van je heur om daar over te beginnen, jwz.
ik breezer
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:46:Sws, ik stuurde je één zinnetje met een
dat je mij sws een pb stuurt .. en hier in deze topic zegt ik ga verder niet op je in ...nee dat getuigt van een goed stel hersens
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:46:Maar ga maar lekker strooien met je ,
als ik strooi he
ik breezer.. ben jij dan met je ... jwz ... een naapertje ??? geen eigen inbreng .. kijken naar andere hoe ze het doen en dan dapper na doen
jonge ... echt goed man
Zoek hulp. Je bent definitief de weg kwijt. Waar gaat dit over?
dat je mij sws een pb stuurt .. en hier in deze topic zegt ik ga verder niet op je in ...nee dat getuigt van een goed stel hersens
Nogmaals ik bedoel er niets mee hoor. Doe niet zo fokking para.
als ik strooi he... strooi ik bloed van jouw nagels
... zo ben ik ...
Echt fascinerend.
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:55:Zoek hulp. Je bent definitief de weg kwijt. Waar gaat dit over?
jij bent echt slim
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:55:Nogmaals ik bedoel er niets mee hoor.
wil je niet in mijn hol kruipen
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 17:55:Echt fascinerend.
en toch happen he
jij bent echt slim... mja ... dat bleek al na mijn eerste reactie
Breezer actie van je om over een ex-vriendin te beginnen. Je bent zelfs te dom om te snappen dat die eerste en tweede opmerking van me sarcastisch was.
En waarschijnlijk heeft iedereen die jwz wel eens heeft gepost het niet zelf bedacht slimpie, maar waarschijnlijk een keertje gehoord ja. Schijnt wel met meer dingen zo te zijn.
en toch happen he... dus toch fascinerender dan je eigenlijk wil ... best schattig opzich ... alleen zo zonde dat ik schattig altijd zo triest vind
Waarom vertel je mij dit. Wil niets over je weten. Boeit mij je leven nou.
wil je niet in mijn hol kruipen... of zit je graag tot je nek in de stront ???
Vind zo zielig voor je dat je zo para bent.
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 18:05:Je bent zelfs te dom om te snappen dat die eerste en tweede opmerking van me sarcastisch was
opeens allemaal
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 18:05:Waarom vertel je mij dit. Wil niets over je weten. Boeit mij je leven nou.
omdat je al zo goed schijnt te weten dat ik parra ben ... dus enigsinds inleving cq interesse ??? ik dacht laat ik je dan maar vertellen hoe het wel zit
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 6 september 2007 om 18:05:Vind zo zielig voor je dat je zo para bent.
ik vermaak mij er wel mee
je kan ook gewoon je kankermuil houden joyce
jij weet als beste dat het niet mijn ding is
jij weet als beste dat het niet mijn ding is
dus je gaat tegen een gozer die je nieteens kent waar je mee zit te bekvechten op internet over mij beginnen en mij dom noemen
doe dat lekker een keer echt in me bek schat
OF besteed eens wat aandacht aan je kind ofzo
opeens allemaal... en je pbtje ... hoe moet ik die zien ??? als verdwaald ???
Eerst post en daarna berichtje slimpie. Dat jij niet doorhebt dat mijn post sarcarstisch is, is jouw probleem. Ik vind het alleen maar lachten.
omdat je al zo goed schijnt te weten dat ik parra ben ... dus enigsinds inleving cq interesse ??? ik dacht laat ik je dan maar vertellen hoe het wel zit
Verkeerde aanname van je.
ik vermaak mij er wel mee
Sow hee, wat laat jij je kennen zeg in deze posts.
laatste aanpassing

![[MKP] Sander [/MKP]](/images/user/16602_2560244.jpg)

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)