Partyflock

Forumonderwerp · 970088

Komende zaterdag is het dan zover, het magische Q-base in Weeze.

Reistijd zal neerkomen op een uurtje of 2, niet echt spetterend maar toch een lekker tripje.

Met een begintijd van 16:00 en een eindtijd van 08:00 maakt dat een feest van 16 uur lang non stop knallen en gaan. Ervaringen van Defqon en decibel leren mij dat zulke outdoor events best vermoeiend zijn. We gaan ook nog eens de nacht door dus versleten zullen we zijn de volgende ochtend.

Een hotelletje kost al gauw 5 tientjes de man en het feesten is in 2007 al te duur.

Ons idee dus om lekker sochtends in de auto een dutje te doen om dan smiddags de reis richting NL weer voort te zetten. In landen als frankrijk is het verboden in je auto te overnachten of te slapen, geld dit in Duitsland ook en zijn ze hier erg streng betreffend dit onderwerp?

Ik neem aan dat meer mensen hetzelfde probleem hebben, je gaat niet meer terugrijden om 8 uur sochtends als je 16 uur gefeest hebt. Pillen vreten is ook geen optie want dat vind de Duitse Polizie nog veel erger.

mensen met ervaring na Q-base? Is het geen probleem om even een uitlje te knappen?

Tot zaterdag B)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:28:
mede omdat ik en mijn vrienden niet gebruiken.

Wil ik wel eens zien naar 16 uur feesten... Ik heb het vaak geprobeerd, gewoon een feest, niks gebruiken en sochtends terugrijden, ik denk liever niet terug aan die ritten zegmaar...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:30:
Wil ik wel eens zien naar 16 uur feesten...

Vorig jaar Q-base ook gedaan. Toen reed ik niet, maar een vriend van me.. Hij heeft het gewoon volgehouden, maar anders kon ik het wel van 'm overnemen..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:32:
Hij heeft het gewoon volgehouden, maar anders kon ik het wel van 'm overnemen..

Buiten het feit dat ik het misschien wel zou kunnen vind ik het ook niet verantwoordelijk. Hier kunnen we nog eindeloos over discussieren, over wie het stoerst is om sochtends nog terug te rijden.... Ik doe het gewoon niet. Half slaperig achter het stuur na 16/12 uur feesten vind ik niet echt een strak plan.

Hoe andere daar over denken moeten ze zelf weten, ik slaap gewoon liever eerst even ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:28:
Uitspraak van SMFLK gaat op reis op dinsdag 4 september 2007 om 13:25:
Feesten in NL zijn al prijzig zat, ik weet niet of bij jouw het geld op je rug groeit?

Loon is net weer gestort... kwerd er wel heel vrolijk van:P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:30:
Wil ik wel eens zien naar 16 uur feesten... Ik heb het vaak geprobeerd, gewoon een feest, niks gebruiken en sochtends terugrijden, ik denk liever niet terug aan die ritten zegmaar...

Is er niet iemand in je groep die net zon (gezonde) afwijking als mij of Marii!! hebben :D
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:36:
over wie het stoerst is om sochtends nog terug te rijden

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik zeg alleen dat je het niet handig geregeld hebt.. Niet dat je een mietje bent ( 8) )

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:37:
Is er niet iemand in je groep die net zon (gezonde) afwijking als mij of Marii!! hebben

Haha :D. nja we zijn met zijn 2en deze keer, en ik zou het wel kunnen maar doe het gewoon niet. Een standaard feestje is van 11 tot 7, dit van 6 tot 8, wel wat uurtjes meer, gewoon geen goed plan.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:39:
Ik zeg alleen dat je het niet handig geregeld hebt..

Juist wel, ik kan weg wanneer ik wil en heen wanneer ik wil, en het kost me vrijwel niks B)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:39:
Niet dat je een mietje bent (

:O B)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:41:
Juist wel, ik kan weg wanneer ik wil en heen wanneer ik wil, en het kost me vrijwel niks

Ja, maar je zit nog steeds met de terugreis.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:42:
Ja, maar je zit nog steeds met de terugreis.

Als we kunnen pitten in de wagen geen probleem...

Kan dit niet dan zorgen we dat we actief genoeg zijn om toch de oversteek te kunnen maken B)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:45:

Kan dit niet dan zorgen we dat we actief genoeg zijn om toch de oversteek te kunnen maken

Dan wens ik je maar succes (F)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:46:
Dan wens ik je maar succes

Komt goed, mocht ik het niet halen, lees je het vast weer hier op flock, ramptoerisme eerste klas.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:47:
Komt goed, mocht ik het niet halen, lees je het vast weer hier op flock, ramptoerisme eerste klas.

:roflol: Ja, dan merken we het vanzelf.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:45:

Kan dit niet dan zorgen we dat we actief genoeg zijn om toch de oversteek te kunnen maken

Ik denk dat je er verder niet al te druk om moet maken .. en gewoon moet stoppen als je slapperig begint te worden.. auto aan de kant, frisse lucht in lopen .. wat eten(iets met suiker)/drinken.. en weer doorgaan, en als het echt niet gaat gwoon ogen dicht op de parkeerplaats.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:50:
Ik denk dat je er verder niet al te druk om moet maken .. en gewoon moet stoppen als je slapperig begint te worden.. auto aan de kant, frisse lucht in lopen .. wat eten(iets met suiker)/drinken.. en weer doorgaan, en als het echt niet gaat gwoon ogen dicht op de parkeerplaats.

Denk dat dat hem ook wel word.....

maten van ons die eerder vertrekken smsen wel als er controles zijn...

Hou het hoepel(Y)

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

speed is ook een hele goeie... :P

maar vergeet niet dat je écht een probleem hebt als onze duitse vriendjes je pakken 8er t stuur, onder invloed.....
dan heb je echt n probleem....

dan word het n héél duur feessie 8eraf :'(:'(

Uitspraak van Miss Y op dinsdag 4 september 2007 om 17:24:
maar vergeet niet dat je écht een probleem hebt als onze duitse vriendjes je pakken 8er t stuur, onder invloed.....

idd

Denk dat ik ook in de auto ga slapen SMLK! Niks aan te doen :S.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 11:41:
Ik neem aan dat meer mensen hetzelfde probleem hebben, je gaat niet meer terugrijden om 8 uur sochtends als je 16 uur gefeest hebt

:yes: en ik moet ook nog alleen rijden ... in mijn 1tje(maties moete de andere kant op )heen en terug reisje van 1,5 uur zonder muziek :( (radio kapot) ... gewoon rijden en als je merkt dat je moe word ff uurtje stoppe ,oogjes dicht klaar ....
laatste aanpassing
zoveel snuiven dat je niet meer hoeft te slapen :)

Raam open, arm uit het raam.. als je dan in slaap valt knalt je arm tegen de deurpost en ben je meteen weer wakker, vaak (net) op tijd om geen ongelukken te maken.. :p
zoveel snuiven dat je niet meer hoeft te slapen ...

Uitspraak van Miss Y op dinsdag 4 september 2007 om 17:24:

:bounce:
Wij hebben het vorig jaar gedaan, vrij kort na Q-Base een weg ingeslagen langs een veld, tentje opgezet en 2 man in auto geslapen... Geen enkel problemen mee gehad..

Dit jaar weer hetzelfde plan!!!!

Nog maar 3 dagen te gaan....:bounce:
net als vorig jaar lekker met de bus dan hoef je ook geen zorgen en risico te lopen dat je gepakt wordt.

voordeel is als je met de bus gaat dat iedereen maximaal :xtc: :coke: kan gaan op het feest.

nadeel is de reis tijd en je kan niet gaan wanneer je wil. liever dit dan gepakt worden in duitsland.

ik denk dat ik Bed & Slapen niet zal tegen komen dit weekend :lol:

aangezien het geen bus wordt, ga ik ook zelf rijden. en weeze - roosendaal is toch een eindje.

Misschien ook wel een uiltje knappen voor ik terug rij
Uitspraak van Tommerie op woensdag 5 september 2007 om 18:12:
Wij hebben het vorig jaar gedaan, vrij kort na Q-Base een weg ingeslagen langs een veld, tentje opgezet en 2 man in auto geslapen... Geen enkel problemen mee gehad..

Dit jaar weer hetzelfde plan!!!!

Nog maar 3 dagen te gaan....

Dat lijk mij ook een strak plan,hup.. tent mee in de auto en we zien wel :LOL:
Komende zaterdag is het dan zover, het magische Q-base in Weeze.

Reistijd zal neerkomen op een uurtje of 2, niet echt spetterend maar toch een lekker tripje.

Met een begintijd van 16:00 en een eindtijd van 08:00 maakt dat een feest van 16 uur lang non stop knallen en gaan. Ervaringen van Defqon en decibel leren mij dat zulke outdoor events best vermoeiend zijn. We gaan ook nog eens de nacht door dus versleten zullen we zijn de volgende ochtend.

Een hotelletje kost al gauw 5 tientjes de man en het feesten is in 2007 al te duur.

Ons idee dus om lekker sochtends in de auto een dutje te doen om dan smiddags de reis richting NL weer voort te zetten. In landen als frankrijk is het verboden in je auto te overnachten of te slapen, geld dit in Duitsland ook en zijn ze hier erg streng betreffend dit onderwerp?

Ik neem aan dat meer mensen hetzelfde probleem hebben, je gaat niet meer terugrijden om 8 uur sochtends als je 16 uur gefeest hebt. Pillen vreten is ook geen optie want dat vind de Duitse Polizie nog veel erger.

mensen met ervaring na Q-base? Is het geen probleem om even een uitlje te knappen?

Tot zaterdag

Och paar kilometer rijden je staat weer in NL dus dat is het probleem niet maar anders kun je bij mij wel overnachten woon er een kwartier vandaan wij hebben parkeerplaatsen genoeg
wij wachte ook in de auto..
of het slapen word.. i dont know..
maja wel iig daar blijven, dat doen er wel meerdere en voorgaande jaren geen probleem gweest dus denk dit jaar ook niet!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:27:
Honden ruiken toch geen pillen, en als het goed is zijn die dan al op

Zoude denke..
Uitspraak van ~~Straal~~ op woensdag 5 september 2007 om 19:26:
net als vorig jaar lekker met de bus dan hoef je ook geen zorgen en risico te lopen dat je gepakt wordt.

voordeel is als je met de bus gaat dat iedereen maximaal kan gaan op het feest.

nadeel is de reis tijd en je kan niet gaan wanneer je wil. liever dit dan gepakt worden in duitsland.

ik denk dat ik Bed & Slapen niet zal tegen komen dit weekend

idd
zo doenm wij het ook
heeeeerlijk
waar stappen jullie op?

zondag middag pas in mn bed maar dat geeft niet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 15:27:
Zoude denke..

dat ze ze niet ruiken betwijfel ik maar dat ze op zijn lijkt me wel :roflol:
morge losss of niet catjeeeeeeeeee :D
Afters in de auto, doet me aan vroeger denken joh :banana:
laatste aanpassing

auto staat in venlo. eerst met het busje terug dus 3 kwartiertjes slaap fzo zit er wel in.. daarna terug naar RSD crossen :)
Een hotelletje kost al gauw 5 tientjes de man

Valt wel mee, wij hebben hotelletje geboekt, kost voor 2 nachten inclusief ontbijt 35 euro per persoon en tot maandag hotel dus :D

slapen doe je doordeweeks bij je baas :d

uitlje te knappen

In het Duits: Ein oile platzen