laatste aanpassing
Heb hem net ook gedownload en beluisterd ( was nummer 124
). En dat om 9 uur s'morgens. Ik ben zo eentje die graag naar technofeestjes gaat, voelt of het lekker klinkt en voelt, of niet maar verder niets in een hokje kan plaatsen qua stijl. Heb totaal geen verstand van off beat dus kan geen opbouwende reactie geven behalve zeggen dat ik het lekker vind klinken. Ik was eigenlijk benieuwd hoe off beat klinkt, weet ik tenminste de volgende keer ook waar ik op sta te dansen. Vandaar dat ik ben gaan zoeken naar een set en hier op uit kwam. Heel lekker.
Succes met je volgende set.
Irene
Succes met je volgende set.
Irene
laatste aanpassing
Danke je Irene 
Als je livesetjes van feesten wilt waar men offbeat draait, moet je dit topic maar eens door neuzen :
https://partyflock.nl/topic/970373:Het_zal_waarschijnlijk_niet_zo_groot_worden_Offbeat_Techno_Topic
Als je livesetjes van feesten wilt waar men offbeat draait, moet je dit topic maar eens door neuzen :
https://partyflock.nl/topic/970373:Het_zal_waarschijnlijk_niet_zo_groot_worden_Offbeat_Techno_Topic
....alhoewel die bass? Hardstyle Sample?
Nee, is een bass uit de Octopus VSTi met wat distortion die ik laat volume chainen op de kick
Vengeance Effects hoor ik voorbij komen!
Klopt in de break
wel ingewikkelde techno, zal niet makkelijk te mixen zijn.
dat weet ik niet, ik mix niet
Goed bezig gast!!
danke
ik als niet techno liefhebber kwam dit forum ook maar puur per toeval tegen en zag dat je nogal om reacties verlegen zat dus kon het niet maken om zonder iets te zeggen weg te gaan.
Dus mijn mening over dit nummer:
Tja ik vind het niet zo heel spectaculair eigenlijk. Het luistert wel lekker weg nu ik hier zo achter mijn pc zit nadat ik net wakker ben geworden, maar kan me niet voorstellen dat ik op deze muziek uit mijn dak kan gaan op een zaterdagavond.
Maar er zal vast een markt voor zijn waar ze wel lyrisch worden, dus ik zou zeggen, vooral doorgaan
Dus mijn mening over dit nummer:
Tja ik vind het niet zo heel spectaculair eigenlijk. Het luistert wel lekker weg nu ik hier zo achter mijn pc zit nadat ik net wakker ben geworden, maar kan me niet voorstellen dat ik op deze muziek uit mijn dak kan gaan op een zaterdagavond.
Maar er zal vast een markt voor zijn waar ze wel lyrisch worden, dus ik zou zeggen, vooral doorgaan
Uitspraak van [023] PimRitsel op woensdag 12 september 2007 om 11:23:k als niet techno liefhebber kwam dit forum ook maar puur per toeval tegen en zag dat je nogal om reacties verlegen zat dus kon het niet maken om zonder iets te zeggen weg te gaan.
Toch tof dat je m even luisterd en je mening achter laat
Uitspraak van [023] PimRitsel op woensdag 12 september 2007 om 11:23:Tja ik vind het niet zo heel spectaculair eigenlijk. Het luistert wel lekker weg nu ik hier zo achter mijn pc zit nadat ik net wakker ben geworden, maar kan me niet voorstellen dat ik op deze muziek uit mijn dak kan gaan op een zaterdagavond.
Dat kan
Zijn ook zat dingen waarvan ik dat denk
Uitspraak van [023] PimRitsel op woensdag 12 september 2007 om 11:23:Maar er zal vast een markt voor zijn waar ze wel lyrisch worden, dus ik zou zeggen, vooral doorgaan
Zal ik zeker doen, en nogmaals bedankt

![[023] PimRitsel](/images/user/150835_1275853.jpg)