Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 14:55:ik typ toch BLOK!!!!!!!!
who the fuck is BLOK????????
heeft die een busje
Uitspraak vanheb wel ff zin in donderdagHaagseTalluk op maandag 3 september 2007 om 12:10:
Ga je diep en diep schamen
ouwe zemelaar
Uitspraak vanik ga wat drinken met de portier van de astaHaagseTalluk op maandag 3 september 2007 om 12:48:
en ik weet niet eens wie...
ik wel
Uitspraak vanwho the fuck is BLOK????????HaagseTalluk op maandag 3 september 2007 om 14:57:
blok haar
Ga je diep en diep schamen
ouwe zemelaar
hahaahh
ik wel
ja ik nu ook...
blok haar
whahahahahahahahah
laat maar, ik ben een beetje dom vandaag
een blok haar
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 15:14:Jullie sporen totaal niet samen!
hahahaha wie ik en corriena?
ik en BLok?
ik en een kale
hahaha of ik en emile
of corriena en een kale
laatste aanpassing
Uitspraak vanhahaahh ik ga alleen wat eten en drinken met soepieHaagseTalluk op maandag 3 september 2007 om 15:09:
whahaha nou dat kan nog net
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 16:30:Jij en granny ja
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 16:30:Donderdag ga je zuipen ook
gaat granny mee?
vrijdag ga ik mee
Uitspraak vanJA???????????HaagseTalluk op maandag 3 september 2007 om 18:17:
SUPER!!!
Leuk Leuk Leuk
maar ik zat in de gevangenis
Branco..... jwt
over 2 weken komt ie vrij
laatste aanpassing
Uitspraak vanhahahh zoooo komt die eindelijk vrijHaagseTalluk op maandag 3 september 2007 om 18:39:
Zat een lekkere afdelingsgenoot`bij
die zei tegen Branco: zo
mooie kindjes kon maken
*ik heel trots
Maar Branco zei gewoon: Ja he
Dacht het niet
Uitspraak vanben benieuwd hoe die zijn leven oppaktHaagseTalluk op maandag 3 september 2007 om 18:39:
me too
Uitspraak vanLEUK dat je mee gaatHaagseTalluk op maandag 3 september 2007 om 18:39:
Heb er zin in
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 08:57:Granny je weer misdragen
ja moet ze maar niet aan iedereen dr behoefte's opdringen
Uitspraak vanja moet ze maar niet aan iedereen dr behoefte's opdringenHaagseTalluk op dinsdag 4 september 2007 om 11:00:
neej idd werd der gek van
Uitspraak vanja moet ze maar niet aan iedereen dr behoefte's opdringenHaagseTalluk op dinsdag 4 september 2007 om 11:00:
Uitspraak van Pure pleasuregek zeg! is toch zondeop dinsdag 4 september 2007 om 11:27:
Bewaar je het in een potje
of net als een hamster in je wangen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 11:31:Bewaar je het in een potje
gewoon ff slikken en weer door gaan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 11:31:Bewaar je het in een potje
ik ben hamstertje
Uitspraak vanik ben hamstertjeHaagseTalluk op dinsdag 4 september 2007 om 11:58:
Dat verbaasd niemand denk ik zo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 12:05:Dat verbaasd niemand denk ik zo
af en toe weer wat uit je wangen halen
sperma is goed voor je
laatste aanpassing
Uitspraak vanis lekker tochHaagseTalluk op dinsdag 4 september 2007 om 12:08:
af en toe weer wat uit je hangen halen
ja maar dan is het opgedroogd
Ik wil vers van de pers
Uitspraak van Pure pleasureja maar dan is het opgedroogdop dinsdag 4 september 2007 om 13:32:
Ik wil vers van de pers
in ja wangt droogt het niet op
af en toe gorgelen en terug je wang in
Uitspraak vanin ja wangtHaagseTalluk op dinsdag 4 september 2007 om 13:44:
Sjinees
Uitspraak vanaf en toe gorgelen en terug je wang inHaagseTalluk op dinsdag 4 september 2007 om 13:44:
nah dan slik ik liever
heb al zo lang geen zaad meer geproeft
Mike???
Uitspraak van Pure pleasurenah dan slik ik lieverop dinsdag 4 september 2007 om 14:26:
rara wie is dit haha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 14:32:rara wie is dit haha
Bumba
ik ben de coolste
ik heb ook een vogel
die heet kiwi
{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing
Uitspraak van Pure pleasureBumba!op dinsdag 4 september 2007 om 14:34:
ik ben de coolste
ik heb ook een vogel
die heet kiwi
Dacht dat je die opa was van de paffs
Uitspraak van Pure pleasurenah dan slik ik lieverop dinsdag 4 september 2007 om 14:26:
ik ook niet
wordt wel eens tijd, maar niemand wil zijn zaad kwijt bij me
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 15:15:Dacht dat je die opa was van de paffs
maar klopt wel
ik ben maar een kinderlokker joh
Uitspraak vanwordt wel eens tijd, maar niemand wil zijn zaad kwijt bij meHaagseTalluk op dinsdag 4 september 2007 om 15:49:
Bij mij ook niet
Ik ga maar in zo'n pretpark staan met papier hier,
maar dan maak ik er: Deponeer uw zaad hier
laatste aanpassing
Uitspraak van Pure pleasuredie is doodop dinsdag 4 september 2007 om 16:01:
Werd tijd ook
Uitspraak van Pure pleasureBumba betekend opa in het Belgiesop dinsdag 4 september 2007 om 16:01:
Weet ik ken wel wat belgische dingen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 16:08:Weet ik ken wel wat belgische dingen
ik ook
Ik zie u graag
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 16:08:Weet ik ken wel wat belgische dingen
hahaah ricar en ik kennen ook "iets" belgisch
alleen ik ben het nu kwijt