| Betreft: | evenement: State-X New Forms, vrijdag 14 december 2007 om 22:00 |
Als ik iets kan aanraden is het BLOC wel 
https://partyflock.nl/report/9334
Mijn verslag van dit jaar.
https://partyflock.nl/report/9334
Mijn verslag van dit jaar.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 19:20:soort Lowlands maar dan vettere muziek
Nou, niet helemaal. Het is een indoor festival op een bungalow/familiepark. Dus redelijke goede voorzieningen, wij hadden dan de pech dat we geen douche hadden maar alleen een bad. Je kunt er gewoon goed eten voor een goede prijs, er is een arcadehal en een supermarktje op het terrein. Verder 2 grote zalen waar muziek is en een kleiner zaaltje die 24 uur doorgaat. Een hele vette belevenis, Britten ruleren.
Nou, niet helemaal. Het is een indoor festival op een bungalow/familiepark. Dus redelijke goede voorzieningen, wij hadden dan de pech dat we geen douche hadden maar alleen een bad. Je kunt er gewoon goed eten voor een goede prijs, er is een arcadehal en een supermarktje op het terrein. Verder 2 grote zalen waar muziek is en een kleiner zaaltje die 24 uur doorgaat. Een hele vette belevenis, Britten ruleren.
3daags festival met de vetste tunes ..gecombineerd met n bungalowpark (dus van alle gemakken voorzien)
hoe relaxed wil je t krijgen
ga eens wat mensen overhalen om mee te gaan
laatste aanpassing
Uitspraak van [ tapage ] op vrijdag 5 oktober 2007 om 00:25:ik heb hem dus gewoon een keer gemist op lowlands een aantal jaren terug omdat ik te dronken was om het programma goed te bekijken (hoort ook wel een beetje bij lowlands, daar niet van) maar nu er een tweede kans is laat ik hem iig niet schieten
Dat is wel een heeeel harde misser
Uitspraak van Schimpie de Ruisgenoot op vrijdag 5 oktober 2007 om 01:16:Uitspraak van [ tapage ] op vrijdag 5 oktober 2007 om 00:25:
ik heb hem dus gewoon een keer gemist op lowlands een aantal jaren terug omdat ik te dronken was om het programma goed te bekijken (hoort ook wel een beetje bij lowlands, daar niet van) maar nu er een tweede kans is laat ik hem iig niet schieten
Dat is wel een heeeel harde misser
Inderdaad! Schaam je diep!
Uitspraak van actief op maandag 8 oktober 2007 om 19:33:kaart voor vrijdag in de pocket
zin!
benieuwd wanneer een tijdtafel komt.. benieuwd of ik de laatste trein nog ga halen..
Uitspraak van Schimpie de Ruisgenoot op vrijdag 5 oktober 2007 om 00:03:Maar als ik dan eens van vlakbij de duitse grens helemaal naar Den Haag moet wordt het me toch te prijzig.
Ik kom ook speciaal uit Groningen
Uitspraak van actief op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:23:benieuwd of ik de laatste trein nog ga halen..
x2

![[ tapage ]](/images/user/282357_3502915.jpg)