Partyflock

Forumonderwerp · 968094

Nieuw nummer van ze :D
Wat vinden jullie er van?

Kom niet met die domme meeloop haat opmerkingen ;)..

Geef je gewoon je mening over het nummer

Groeten,

Jorgen
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Poltek
Uitspraak van Vage Nico op donderdag 23 augustus 2007 om 22:22:
Dit is gewoon een vrolijk en toegankelijk Eurohouse-achtig plaatje afkomstig van hun album. Waarom dit meteen in het hokje 'jump' gedouwd wordt, is me een raadsel eerlijk gezegd. Mankeert er wat aan jullie oren ofzo?

Inderdaad en daarmee:
Fuck Hokjes :[

Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 10 oktober 2007 om 20:51:
Geloof me heb alle respect voor Ruthless & Vorwerk,maar door het succes van Frozen Flame zijn er verkeerde beslissingen genomen in mijn ogen.

Amen to that:D

Uitspraak van Jörgen77 op donderdag 23 augustus 2007 om 20:12:
Geef je gewoon je mening over het nummer

kutmuziek fakeass wannabee jump, je mag et niet eens zo noemen blije shit zooi zo asteblief
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 12:55:
kutmuziek fakeass wannabee jump, je mag et niet eens zo noemen blije shit zooi zo asteblief

pff ik wordt er juist vrolijk van wat wil je dan? droevige muziek ofzo :s

Ok, voor degene die het niet snappen, die twee overdosis mongolen: die altijd op tv staan te jumpen, zijn niet de makers van de muziek, dat is DJ Ruthless, tevens vind ik jump goedkoop en te commercieel jump is saai en eentonig. Sorry ik kan er niks positiefs over zeggen. Ga klompstylen, meneer de boer (Y)

Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 oktober 2007 om 21:09:
die twee overdosis mongolen: die altijd op tv staan te jumpen, zijn niet de makers van de muziek,

al beweerde 1 van die dudes dat hij Jeckyll & Hyde was :looser:

Uitspraak van actief op vrijdag 19 oktober 2007 om 21:13:
Jeckyll & Hyde zuigt :looser:

:respect:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 oktober 2007 om 21:15:
Jeckyll & Hyde zuigt

hehe dat heb ik niet gezegd ;)

vind de producties commercieel gezien erg goed en Frozen Flame vind ik zelfs een hele goeie track, neemt niet weg dat het hele plaatje eromheen met TMF Jump en de hele beltoon, puzzels, Playmobile jump-poppen, Barbie Jumpers, Jump Energy Drink enz. me de strot uit komt :)

die "jumpstyle" van Jackyll & hyde enz is toch voor die kindjes van 6 tot 12 jaar? Die zie je als je over straat loopt niet anders doen...
Goed gedaan Jeckyll & Hyde, jullie zijn "het" nieuwe icoon van Jetix!
Uitspraak van Z1ppo(F) op donderdag 23 augustus 2007 om 20:22:
tja jeckly & hyde , de scene kapotmakers of jump

je bedoeld denk ik:ruthless,de man die jump groot heeft gemaakt in nederland?want als er iemand is die veel heeft betekend voor de jump in nederland,is hij het wel lijkt me!

Uitspraak van Jörgen77 op donderdag 23 augustus 2007 om 20:12:
Kom niet met die domme meeloop haat opmerkingen

Haat haat.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 13:48:
Haat haat.

terrorhenk mang
Uitspraak van Manic op vrijdag 7 september 2007 om 16:46:
dit is kats geen jump joh..

Idd, en ik vind het niet eens een kutnummer.. niet dat ik hem elke dag zou draaien maar best lekker nummer toch :O
knakworst & knakworst
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Hm.. tja weer zo'n dertien-in-dozijn TMF nummertje waar met zeer geringe inspanning maximale winst mee wordt gemaakt. Als je het economisch bekijkt is het nummer dus top.

Maar muzikaal vind ik het te simpel en inspiratieloos. Een middagje in de studio en een paar weekjes ervaring opdoen met producing software en je hebt zulke hitjes volgens mij.
Uitspraak van Jörgen77 op zondag 9 september 2007 om 11:02:
jump is stom dus gaat iedereen het maar stom vinden

Nee, als iemand hier dit een kutnummer vindt trek jij meteen de conclusie dat hij/zij een meeloper is. Oftewel, jij wil alleen positief commentaar.

En dat ga je niet krijgen :)

ga weg :/