Partyflock
 
­ Nederland
wat vinden jullie

Hardcore rulez the scene!
 
jammer dat het publiek vaak zo triest is...
ieder vind dat waarschijnlijk van hun favoriete stijl.....en terecht

ben jaaaren naar HC feesten gegaan....nog wel es soms
heb er zelf 2 gedaan in Weert.....volle bak ook nog....:D

maar ook ik had geen zin meer in nutteloze rellen
 
hmm tis maar zelf wat je er van maakt
Nah, ik denk dat dit juist de plek is voor verschillende muziekliefhebbers bij elkaar te brengen.

Nou heb ik ook wel een kleine voorkeur voor hardcore (naast oldskool dan) maar goed het is denk ik bekend dat je hier echt veel verschillende smaken qua muziek tegen zult komen.
Helaas zijn de mooiste tijden al geweest!!! :C
hey hey
Ik ben mischien iets te laat geweest om die mooie tijden mee temaken :S.. heb der wel wat van mee gekregen via me broers....
maar dat commerciele.. is ook niet alles toch?

H@rDc0rE iS b@cK

B@cK tO The UnDerGRouND.. ===> ook niet verkeerd :
)
komen er teminste alleen de mensen die ook echt van die muziek houden... like me :P

en dat ze het vaak moeten verneuken.. :S:S
ik was het niet.... (mischien een neger)

MZZL !
tjerk
positieve daaraan is dan weer dat wij die mee hebben gemaakt arjan :D
 
nee sorry...(mening)
 
ehh : vage reply's --> tijden zijn voorbij.
Ckurz niet. in duitsland ist nu boem. blij dak er in de buurt woon en vet veel lokale feesten zijn ook top, van de bekende organisaties:
-Utopia
-Oldschoolmadness
-Mania
er zijn echt nog wel vet veel goeie hardcore feesten.
maar laat het mooi dood zijn voor iedereen. wij gaan wel verderz :bounce: haha.
Gaan jullie ma mooi na sensation/t-nrg/qlimax enzo. whehe. dat is allemaal lang ni zo losgaan als hardcore. Maar ja je moet wat he :P.
Ik ben het met de stelling eens!!!! OSM feesten ruleren!!! Geen gezeik alleen maar stampen. Jammer dat er geen HCfeesten worden gegeven in het sportpaleis :(
er word altijd gezeken over het HC publiek...! maar op een trens feest komen zeker allemaal lieverdjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardcore ruleert zeker :D mooi stampe en :BOUNCE:
 
2 lady pebbles:
OSM ckurz, alleen skijtzooi dat de big 1 ni door gaat.
Was nog ff vergeten. K vind de paladium feesten ook altijd zeer relaxed :bounce:
wanne party>> commercieel??? klopt er is een tijd geweest

maar tijdens en vooral daarvoor hebben er veel mensen ook "underground" meegemaakt hoor :/

en baxter.....je hebt een stelling van nul comma nul....

maar het is natuurlijk wel goed dat de HC scene nog steeds volop bestaat...
ik vind de kwaliteit van de muziek toch zekers wel goed !!!!
alleen de feesten niet meer....vind IK
helemaal mee eens:D
;)
lijkt wel een gewone smiley maar het is er dus een met een knipoog :)
 
k ben afgelopen vrijdag nog op U.T.O.P.I.A. VS OSM geweest damn dat was vet beesten gehehe :D
Utopia is goed bezig !!!
 
jazekerz was echt zwaar kicken :D ook dome crusher joehoeeeeee die waren goed :D
Veel goed onderbouwde meningen. Kracht bijgzet door voorbeelden. Daar houd ik nou van.

Thx voor de info.
jaaaaa hardcore is gewoon beter,....relaxte sfeer en alles....ben het met je eens hoor!!
 
Artiest Elcol
hardcore is nooit dood geweest! het is alleen veranderd!...en met hardcore publiek is NIX mis meej..als je ze nie gaat vooroordelen natuurlijk zoals veel doen
 
2 lady Ant:
wat is me stelling dan:P. ik heb altijd toppie als k op n hardcoreparty ben. enne hardstyle is leuk. Maar hardcore roeleert zow ist :bounce:
alleen qua nazi wankers, ist af n toe iri. die moet je gewoon afmaken.
2 thijz:
domecrusher = goe he :D
Hardcore Champions tudududduw :bounce:
Zo nu en dan een hardcore feestje meepikken vindt ik hardstikke top, maar hardstyle of techno feesten trekken mij toch meer.

Ik vindt de sfeer vaak ook erg tegenvallen op hardcore feesten, en zie vaker ruzie zoekers (die ik op techno feesten de laatste tijd trouwens ook weer minder zie dan op hardstyle feesten).

Op U.T.O.P.I.A. afgelopen vrijdag was de sfeer wel top, en de keer daarvoor op hardcore reunion ook trouwens.

Ik denk dat ik ook naar Thunderdome ga, en ik hoop dat echt dat ze sfeer beter is dan op bijvoorbeeld MOH in Eindhoven, anders wordt dat waarschijnlijk mijn laatste grote hardcore feest.
dat bedoel ik nou......."die moet je gewoon afmaken"......lekker sfeertje krijg je dan

insomniac >> klopt....MAAR....:) waarom loop ik dan elke keer weer NET toevallig tegen groepjes opgefokten aan.....terwijl ik werkelijk nix verkeerds tegen ze doe of heb....
daardoor kan ik geen hoogte krijgen van het publiek en iets of iemand waar ik geen hoogte van kan krijgen blijf ik uit de buurt....(vertrouwenskwestie)
 
2 baxter===> domecrusher ruled :D lijken net een 2-ling die mc's whehehhe maar ze zijn echt goed :D
 
Switzerland rules the hardcorescene!!!
 
alle naz0z eruit kankeren en je hebt een veel beter feessie

en dat zijn er helaaspindakaas heel wat
als id&t het jaren geleden had gedaan toen ze de scene ingingen scheelde dat een hoop.
daar ben ik heilig van overtuigd
 
idd Mr. HousePinda :D
ik zwijg verstandig...................
Lady AnT> Die feestjes in Arnhem, dat waren pas relaxte hardcore feesten! TOP sfeer daarzo!

En in ben het met Wijkdale eens, hardcore feesten roeleren zeker zwaar! Het is alleen jammer dat de sfeer niet meer helemaal is zoals je vroeger op die videobanden van grote feesten enzo zag (iedereen klappen, allemaal blije gezichtjes en dergelijke), maarja, af en toe zie je dat wel weer een beetje, zoals op Masters of Hardcore de vorige keer in Eindhoven! En op Thunderdome vorig jaar bijvoorbeeld ook!
Gold :) volgens mij wel het kleinste feest wat ik OOIT gezien heb :)
 
arnhem? topfeestjes? hahahahaha...ja misschien in lucor....??

oke de sfeer is veranderd! ma om daar telkens over te zeiken scieten we ook nix mee op...dus gewoon lekker verder feesten...:)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
pindarotsje, MoeJeNouEensLuisteren. neem het voorbeeld en GA met ons mee. als iedereen nou dat voorbeeld neemt is het probleem weg. whehehe, maar als iedereen niet meer naar die feetsen gaan omdat er nazis zijn, ja, dan blijven ze er. pinda, ga nou gewoon eens met ons mee. met de tonnie's. ik weet dat je het erg graag wilt. dan mag je met je pink in me kont wroeten :-P
Gelukkig zie ik iemand met verstand!! (y) Lady AnT ;-)
Girl>> ik vind het leuk om onder het feesten lekker naar blije mensen te kijken en te ontmoeten.....als je DAT graag wilt moet IK dus niet op hc feesten zijn......

snappie
lonsdalegirl> Nee, ik bedoel in de Goudvishal. Daar zijn in 2000 drie feestjes georganiseerd door DJ Ruffneck (onder de naam Artcore vs. Darkcore), waar onder andere Endymion voor het eerst heeft opgetreden volgens mij (heb ik lekker gezien :P)!
 
wie weet een keer damien ;)
 
Als je die er allemaal uitgooit hou je geen feest meer over!!!!
euhhh thnx arjan :)

heb gewoon veel zien gebeuren in 10 jaar tijd...
Lady AnT> Dat is inderdaad jammer ja! Blije gezichtjes zijn tof, moet je voor de lol eens een keer op mijn smoelwerk letten als ik uit m'n dak ga!

HousePinda> Dan zou ik naar Thunderdome gaan, wedden dat de sfeer daar toppie is? En de dresscode is daar echt superstreng, dus dan heb je ook minder last van mensen die je niet wil zien.
mm thunderdome is misschien wel eens een leuk idee ja !!!
 
waarom altijd dezelfde discussies :@ Blurg :kots: als je het nie bevalt BLIJF dan weg pfffff
 
Zow dat most eruit
 
Tuurlijk wel Hardcoreblieb, want je hebt MEELOPERS <- en de echte...

volgens mij als je die kern eruit werkt, dan heb je een stuk minder MEELOPERS die mee bleren als die anderen wat schreeuwen.
 
Ken een heleboel echte en geloof me, je hebt dan geen feest meer.