Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:55:ga dr anders ff op in
Ik bedoelde vraag gewoon serieus hoor.
Ik vroeg me alleen ook af of DJ Dark Highway dat ook wist.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 20:49:Uitspraak van Gilz op maandag 20 augustus 2007 om 19:28:
Uitspraak van [HC]saakie[ZEVENHUIZEN]neophyte records op maandag 20 augustus 2007 om 14:46:
te hard
hahahahahaha
mietje!
Ghehe kan je wel zegge
dat jullie het mooi vinden oke
maar ga dan niet zeggen dat als iemand anders het niet mooi vind omdat ik vind het soms veels te snel gaat dat het gewoon niet mooi meer is een mietje noemen
Uitspraak van ruben Up en Downhakkuh met xtc opop donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:
Uitspraak van ruben Up en Downvieze pepop donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:
Pep is juist lekker, xtc is voor homo's!
Uitspraak van ruben Up en DownSpeedcore is voor kale pogo,harry,s die niet kunne hakkuh en aan de vieze pep zitten.op donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:
Leuk dat je mij zo goed ken!
Uitspraak van ruben Up en DownHardcore is om lekker op te hakkuh met xtc op.Speedcore is voor kale pogo,harry,s die niet kunne hakkuh en aan de vieze pep zittenop donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:
zoveel wijsheid al op je 17de
Uitspraak van ruben Up en DownHardcore is om lekker op te hakkuh met xtc op.Speedcore is voor kale pogo,harry,s die niet kunne hakkuh en aan de vieze pep zitten.laatste aanpassing 23 augustus 2007 23:45op donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:

Ga je gang zou ik zeggen..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 07:15:hier is het echt stil zeg
Logisch, je opent domme topics
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 augustus 2007 om 08:39:Verder is het niet echt een intressant topic, maar goed
Kijk jij kan het gewoon op een NORMAALEN marnier vertelen
en SOMIGEN niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 13:18:beetje triest dat 666bpm gedoe enzo tzijn meestal de mensen met een hoop problemen thuis die daarna luisteren
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 13:18:tzijn meestal de mensen met een hoop problemen thuis die daarna luisteren
problemen als een te strakke onderbroek en een kat die overal overheen schijt of bedoel je pa en ma die je inelkaar slaan... en dan maar speedcore luisteren zeker
wat ontdek ik vandaag veel kut-topics....
bah
Uitspraak van ruben Up en DownHardcore is om lekker op te hakkuh metop donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:
op. Speedcore is voor kale pogo harry's die niet kunne hakkuh en aan de vieze pep zitten.
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 8 september 2007 om 13:20:staan ze net als de gothics
inderdaad
Uitspraak van ruben Up en DownHardcore is om lekker op te hakkuh met xtc op.Speedcore is voor kale pogo,harry,s die niet kunne hakkuh en aan de vieze pep zitten.laatste aanpassing 23 augustus 2007 23:45op donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:
gozer sterven khak jouw druit en haal aub breakcore uit je favo lijst als je geen favo break dj's heb...hotboy
doe mij maar gewoon goede industrial/mainstream hardcore, beetje triest dat 666bpm gedoe enzo tzijn meestal de mensen met een hoop problemen thuis die daarna luisterenlaatste aanpassing 1 september 2007 13:21
nog zon hotboy, speedcore als favo stijl hebben en dan hier komen wanken wie is er dan triest ?
en speedcore heetf ook zoveel met gothics te maken...
laatste aanpassing
Hardcore
Uitspraak van ruben Up en DownSpeedcore is voor kale pogo,harry,s die niet kunne hakkuh en aan de vieze pep zitten.op donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:
zekerssss
Uitspraak van ruben Up en DownSpeedcore is voor kale pogo,harry,s die niet kunne hakkuh en aan de vieze pep zittenop donderdag 23 augustus 2007 om 23:43:
Jij bent 17.
Jij bent nog leerplichtig.
Jij bent stom.
Doe mij allebij maar.
Maar dan absoluut geen mainstream en geen industrial wat te langzaam en te cheesy is zoals de meeste Enzyme releases.
En wat speedcore betreft vind ik persoonlijk de oudere dingen beter.
Hebben jullie ook nog iets te zeggen wat op waarheid gebaseerd is en niet van die onzin.
Maar dan absoluut geen mainstream en geen industrial wat te langzaam en te cheesy is zoals de meeste Enzyme releases.
En wat speedcore betreft vind ik persoonlijk de oudere dingen beter.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 13:18:doe mij maar gewoon goede industrial/mainstream hardcore, beetje triest dat 666bpm gedoe enzo tzijn meestal de mensen met een hoop problemen thuis die daarna luisteren
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 8 september 2007 om 13:20:SPeedcore behoord tot het anarchisten volk ofzo
staan ze net als de gothics
Hebben jullie ook nog iets te zeggen wat op waarheid gebaseerd is en niet van die onzin.