Partyflock

Forumonderwerp · 966656
Wij willen graag verhuizen naar een eensgezins woning we zijn al sinds 03-03- 2003 bezig met reageeren maar we krijgen niets en een huis kopen gaat ook niet...

Maar wat mij nou zo dwars zit is heb je op een leuk huizie gereageerd en sta je op de 2e plaats en einde van de week sta je op 120e plaats en wat nou het alle ergste is is dat de gene die nu op de 2e plaats staat maar een paar maanden later een woonpas heeft aan gevraagd (10-07-2003) :s

snapen jullie dat nou?

nou ik niet.....
Uitspraak van :bounce: op vrijdag 17 augustus 2007 om 11:03:
Zo ver ik weet of eigelijk gehoord heb moeten ze zoie zo terug schrijven.....Tja of het helpt? Dat weet ik niet

niet geschoten is altijd mis ;)
To: M-L-D....
Zo is dat...:d
maar ik ga zoie zo jij advies volgen ik kan natuurlijk niet blind staan op gasten hoe meer hulp, hoe beter... En Marii ik vind ook dat je geen uitleg schuldig ben.....
Uitspraak van :bounce: op vrijdag 17 augustus 2007 om 11:13:
To: M-L-D....
Zo is dat...:d
maar ik ga zoie zo jij advies volgen ik kan natuurlijk niet blind staan op gasten hoe meer hulp, hoe beter... En Marii ik vind ook dat je geen uitleg schuldig ben.....

ty ;)

ennuh... laat me ff weten :D

Ik en me vriend hadden binnen 3 weken een hoekhuis.
4 slaapkamers woonkamer badkamer enz. We hebben echt superveel geluk gehad. Maarja als ik heel veel mensen hoor dan hebben die hetzelfde probleem dat ze nooit aan de beurt komen

kijk eens of er mensen zijn die woningruil met je willen doen
Uitspraak van :bounce: op donderdag 16 augustus 2007 om 14:46:
Maar wat mij nou zo dwars zit is heb je op een leuk huizie gereageerd en sta je op de 2e plaats en einde van de week sta je op 120e plaats en wat nou het alle ergste is is dat de gene die nu op de 2e plaats staat maar een paar maanden later een woonpas heeft aan gevraagd (10-07-2003)

snapen jullie dat nou?

dan heb diegen waarschijnlijk URGENTIE gekregen ;)
To: maula...
Ik wil het eigelijk niet nog eens zegen maar ach ik doe het toch maar weer.....
Een URGENTIE krijg je niet meer tenzij je in een sloop woning woond zo gaat het hier tegen wordig....:s

Uitspraak van :bounce: op donderdag 16 augustus 2007 om 14:46:
snapen jullie dat nou?

klachten commissie inschakelen (y)
Uitspraak van :bounce: op zaterdag 18 augustus 2007 om 18:47:
Een URGENTIE krijg je niet meer tenzij je in een sloop woning woond zo gaat het hier tegen wordig....

Nou hier bij de woningbouw krijg je gewoon urgentie als je GOED onderbouwt kan aantonen dat urgentie nodig is....
ik heb mijn huis ook met urgentie gekregen....en ben nu weer bezig met een urgentie aanvraag en 1000% dat ik de urgentie ga krijgen....
Uitspraak van Maula op woensdag 22 augustus 2007 om 11:48:
Uitspraak van Djeser-Djeseroe op zaterdag 18 augustus 2007 om 18:47:
Een URGENTIE krijg je niet meer tenzij je in een sloop woning woond zo gaat het hier tegen wordig....

Nou hier bij de woningbouw krijg je gewoon urgentie als je GOED onderbouwt kan aantonen dat urgentie nodig is....
ik heb mijn huis ook met urgentie gekregen....en ben nu weer bezig met een urgentie aanvraag en 1000% dat ik de urgentie ga krijgen....

maar jij hebt dan wrs geen astma?