https://partyflock.nl/party/101342:Myths_of_music
wordt strak feessie
13 uur lang knalle
wie hopen jullie dat op de line-up staan
?
wordt strak feessie
13 uur lang knalle
wie hopen jullie dat op de line-up staan
| Betreft: | evenement: Myths of music, vrijdag 7 december 2007 om 19:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:26:wie hopen jullie dat op de line-up staan ?
Uitspraak van Phonic Industr3 op donderdag 29 november 2007 om 16:48:De betaling van Third Movement artiestenfee´s is verlaat door vertraging bij de bank. Helaas heeft TTM het drastische maatregel getroffen de artiesten te verwijderen uit de agenda tot deze fee´s zijn voldaan.
Phonic Industr3 zal er dan ook voor zorgen dat alle afspraken tijdig zijn nagekomen, zodat alle artiesten zoals vermeld aanwezig zullen zijn.
hoe zit het nu met hellfish & producer..
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 4 december 2007 om 10:50:salaris = altijd goed
Uitspraak van Screamcore op dinsdag 4 december 2007 om 14:22:ik niet ma leuk sint cadeautje van je werk dan
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 4 december 2007 om 10:50:salaris = altijd OP
cadeautjes doen ze op mn werk niet aan hehe
Uitspraak van sacred forces op zondag 2 december 2007 om 21:00:vergeet niet dat er een vet optreden gepland staat van 04.30-05.00
in de terrorzaal, Sacred Forces Live feat. Mors Ultimum (aka MC The Curse)!!
Dark industrial terror meets blackened speedcore
check voor een preview http://www.myspace.com/sacredforces
wij zulle ook uurtje of 7 weer thuis zijn
moet om 8 uur ook weer opstaan..
je komt...weet ik al
MYTHS OF MUSIC
Despite earlier announcements, artists booked through TTM bookings will not be performing at the Myths of Music event to be held on friday the 7th of December in Venray 🇳🇱. Unfortunately the promoter could not live up to the agreements made, therefor TTM bookings was forced to cancel these artists.
We can only apologize to the people who were looking forward to these performances.
TTM Bookings
Staat op de TTM site l
zo ik dacht vanmorge , was het maar vrijdag
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 17:35:hehe jij liever dan ik, vooral met is dat weer zwaar
mocht het nieuwsbericht toch waar zijn, FUCK TTM, zijn alleen maar op het geld uit
genoeg andere djs dacht ik zo
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 4 december 2007 om 19:19:zou het erg kut vinden
komt niet als ik goed gelezen heb
heb het al geweizigd.. lekker om 5 beginne
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 20:44:maar goed we zullen het zien
lul niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 20:44:hoezo dat? ga jij ergens werken als je van te voren weet dat je niet betaald krijgt? Bovendien is TTM een professionele organisatie dus zo vreemd vind ik niet
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 4 december 2007 om 20:32:2 kaartjes gewonnen
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 4 december 2007 om 20:32:2 kaartjes gewonnen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 20:44:kijk dat klinkt beter
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 4 december 2007 om 20:55:, vince
mischien ik wel moet nog eff kijken of ik dan moet werken,
vuiltje... proficiat
misschien dat ik m nog voor je kan verkope
ahum jij vraagt maar vrij, kontjes kijke@ td is belangrijker
Uitspraak van Screamcore op dinsdag 4 december 2007 om 22:22:netjes maurice
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 4 december 2007 om 23:30:huh dan wel vrouwelijke
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 4 december 2007 om 23:30:thanx, enquetes over feesten invullen helpt dus
natuurlijk niet, maar als er bankproblemen zijn waar phonic industy ook niets aan kan doen, dan moet ttm niet zonder dat phonic indutry het weet de djs uit de line up verwijderen en dat nieuws bericht de lucht in gooien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 09:51:tuuuuurlijk, de bank deed het niet? geld was zeker op?
tuuluuk
af en toe jaa de rest is weggegooide tijd
ja mijne!
haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 09:51:tuuuuurlijk, de bank deed het niet? geld was zeker op?
Uitspraak van BassmaniaQ op woensdag 5 december 2007 om 11:46:haha als jij dat wil
Uitspraak van BassmaniaQ op woensdag 5 december 2007 om 15:06:haha ja iedereen wil veel
maar ik doe wel kijken kijken niet kopen dan