Partyflock

Forumonderwerp · 966010

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het grote Geert Wilders/PVV topic" voor eenzelfde onderwerp.
(Novum) - Bijna een op de vijf Nederlanders overweegt een stem op de Partij van de Vrijheid. Elf procent van de Nederlanders zou op de PVV stemmen als vandaag verkiezingen zouden worden gehouden, blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. Daarnaast zegt acht procent de partij 'een kans' te geven op een stem. Hiermee komt het potentieel aantal zetels in de Tweede Kamer voor de partij van Geert Wilders op bijna dertig.

De SP levert in de peiling ten opzichte van vorige week een zetel in en komt uit op 23. Ook de VVD verliest een zetel. De liberalen zouden nu op 22 zetels uitkomen. De Partij voor de Dieren stijgt van twee naar drie zetels. De PVV komt uit op achttien zetels, twee keer zo veel als nu in de Kamer. Dit is volgens de opiniepeiler het hoogste niveau sinds de verkiezingen in november.

Geert Wilders pleitte woensdag in een open brief in De Volkskrant voor een verbod op de koran. Haagse politici verwezen het voorstel massaal naar de prullenbak. Advocate Els Lucas deed naar aanleiding van de brief aangifte voor het aanzetten tot haat tegen moslims. Driekwart van de Nederlanders is tegen een verbod op de koran, zo bleek donderdag uit een peiling, ook van De Hond. Negentien procent van de bevolking ziet wel wat in een verbod van het heilige boek van de islam.

Door mafkezen als hem schaam ik me om te zeggen dat ik op Geertje gestemd heb :(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:16:
Typerend voor jou dat je alle vragen ontwijkt en alle onelinertjes gebruikt, ongefundeerde uitspraken, schelden, het "nooit durven toegeven" en nog meer op de man spelen.... Wat een jankertje ben je zeg....

:bye: Meneer de filosoof Cotin :roflol:

Uitspraak van inactief op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:34:
Door mafkezen als hem schaam ik me om te zeggen dat ik op Geertje gestemd heb

Dus jij behoord ook tot de:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:02:
iedereen die geert stemt, moet geregistreerd, die mag na deze ronde niet meer stemmen

club?

Uitspraak van inactief op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:34:
filosoof

fi·lo·soof (de ~ (m.), -sofen)
1 iem. die de filosofie beoefent => denker, een grote geest, wijsgeer
2 deskundige op het gebied van de wijsbegeerte

Thanx bro!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:39:
fi·lo·soof (de ~ (m.), -sofen)
1 iem. die de filosofie beoefent => denker, een grote geest, wijsgeer
2 deskundige op het gebied van de wijsbegeerte

Thanx bro!

U hebt gezocht op Sarcasme:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot

Ik moest HARDOP lachen.. t'is dat je het éffe weet.. LMFAO

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:39:
Dus jij behoord ook tot de:
Uitspraak van Lemmiwinks op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:02:
iedereen die geert stemt, moet geregistreerd, die mag na deze ronde niet meer stemmen
club?

Ik pleit voor een soort toelatingexamen.. diegene die slaagt mag erna weer gewoon stemmen (y) Zo kunnen we jou en je vriendjes als het ware eruit "zeven" :roflol:
Ik weet zeker dat ik het haal :roflol:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 13:21:
mijn stem heeft ie, Wilders

mijne ook :respect:

maarjah ook al zal hij de verkiezingen winnen, niemand wil met wilders samen regeren :(
Ignore-->Cotin<----Ignore
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:46:
maarjah ook al zal hij de verkiezingen winnen, niemand wil met wilders samen regeren

Cordon Sanitaire :yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:46:
mijn stem heeft ie, Wilders

mijne ook

Jullie goed recht.

goed recht?

jullie gaan op mijn exclude lijstje en jullie stem wordt sowieso geschrapt!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:54:
goed recht?

jullie gaan op mijn exclude lijstje en jullie stem wordt sowieso geschrapt!

Wij leven Gelukkig in een land waarin iedereen vrij is om te stemmen op wat ie wilt of dat nu SP is of PVV. En daar ben ik blij om, want er zijn in de wereld genoeg landen waar je MOET stemmen op iets waar je het helemaal niet mee eens bent.

Wees blij dat er hier de vrijheid heerst, en kun je vrijheid niet verdragen, ga dan maar naar Iran.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 15:59:
Wij leven Gelukkig in een land waarin iedereen vrij is om te stemmen op wat ie wilt of dat nu SP is of PVV. En daar ben ik blij om, want er zijn in de wereld genoeg landen waar je MOET stemmen op iets waar je het helemaal niet mee eens bent.

Wees blij dat er hier de vrijheid heerst, en kun je vrijheid niet verdragen, ga dan maar naar Iran.

Ga het vooral serieus nemen :D

Joh COTIN, laten we even buiten adem gaan halen,
laat die link(s)e huilers maar lekker hier elkaar toejuichen en in de waan verkeren dat iedereen in de dance-scene (extreem)-link(s) is.....

Ze zijn met hun anti-democratiche praatjes toch allang ontmaskerd als de ware fascisten.

Die Churchill moet bijna wel helderziende zijn geweest toen die in 1945 de historische woorden uitsprak:

'De nieuwe fascisten zullen zich anti-fascisten noemen'.......

En als rechts toch een beetje teveel hier op dit forum domineerd, stuurt het forumteam van PF dat gewoon even bij middels het schrappen van onderwerpen, slotjes erop, en het verbannen van vele tientallen PF'ers dit jaar en over een paar jaar genomen zelfs vele honderden zo niet duizenden COTIN.
Hoeveel link(s)en zijn er geband.....?
(LET OP: krijg je geen antwoord op)

Zo werkt de "democratie" nu éénmaal volgens link(s).

Het verschilt dus in de kern niets met het "regerings"stelsel in Noord-Korea en Cuba voor wat betreft de vrijheid van meningsuiting.

Maar let op daar komen de one-liners weer:

'Onfundeerd', 'niet onderbouwd', terwijl je het net met een hele lap tekst hebt zitten onderbouwen.

Ben Mysterieus citeer 14 augustus 2007 16:08
Joh COTIN, laten we even buiten adem gaan halen,
laat die linke huilers maar lekker hier elkaar toejuichen en in de waan verkeren dat iedereen in de dance-scene (extreem)-link is.....

Ze zijn met hun anti-democratiche praatjes toch allang ontmaskerd als de ware fascisten.

Die Churchill moet bijna wel helderziende zijn geweest toen die in 1945 de historische woorden uitsprak:

En als rechts toch een beetje teveel hier op dit forum domineerd, stuurt het forumteam van PF dat gewoon even bij middels het schrappen van onderwerpen, slotjes erop, en het verbannen van vele tientallen PF'ers dit jaar en over een paar jaar genomen zelfs vele honderden zo niet duizenden COTIN.
Hoeveel linken zijn er geband.....?

Zo werkt de "democratie" nu éénmaal volgens link.

Het verschilt dus in de kern niets met het "regerings"stelsel in Noord-Korea en Cuba voor wat betreft de vrijheid van meningsuiting.

'Onfundeerd', 'niet onderbouwd', terwijl je het net met een hele lap tekst hebt zitten onderbouwen.

:aai:

en nu heb je de neiging om met beer in de hoek te zitten en te gaan huilen :'(

evewybody is against you!

:'(

miep

Uitspraak van Rafa op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:04:
Ga het vooral serieus nemen

:yes:
ik BEN teninste serieus en NIET mysterieus
Links en Fascistisch, alsof alle linksen Extreem linksen zijn.
De SP is zelfs nog lang niet extreem, en heeft zelf ook bepaalde rechtse ideeën, netzowel dat de PVV linkse ideeën heeft. En wat versta je onder Links en Rechts, als het alleen over vreemdelingen gaat, ben je erg kortzichtig bezig, maak me liever druk over de kwaliteit van de gezondsheidszorg, onderwijs, veiligheid, onderhoud van ons land, wegen, enz., bedrijfsleven, dierwelzijn, enz. enz.
Niet of een partij voor hoofddoekjes is of niet.
laatste aanpassing

Juist FIETSKETTING, doe maar een oh zo democratisch Cordon Sanitair voor die "fascist" en wilde Wilders.

Perfect kijk maar naar Antwerpen en elders in Vlaanderen.

Whahaha

Laatste gemeenteraadsverkiezingen heeft het Vlaams Blok, nu Vlaams Belang gewoon eventjes hun aantal mandatarissen (gemeenteraadsleden) van iets van 300 naar minimaal 750 mandatarissen verdubbeld.

HOERA, voorwaar, het heeft even geduurd voor het kwartje viel,
maar eindelijk heeft die Fietsketting ook nog eens een wijze woorden voor een briljant voorstel.

Wanneer gaan we dat Cordon bespreken, ik zit te trappelen van ongeduld..........WHAHAAH
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:08:

:respect:

Niet dan Thijs?

haha

t Zijn echt wolven in schaapskleren hoor die linksen

Nou ja schaapskleren?

Droegen ze dat maar eens, stonken ze in ieder geval al wat minder wellicht.
laat die linke huilers maar lekker hier elkaar toejuichen en in de waan verkeren dat iedereen in de dance-scene (extreem)-link is.....

De dancescene is juist overwegend rechts, hoewel daar wel eens verandering in kan komen na jou 'bijdragen' te hebben mogen aanschouwen.

Hoeveel linken zijn er geband.....?

LET OP: Als die genoemde PFers zich te buiten gaan aan het plaatsen van nazi/white power gerelateerd materiaal in hun albums, rascistische taal spuwen in topics, offensieve namen en dergelijke is het toch niet meer dan normaal dat ze een ban krijgen waarna ze na hun ban uitgezeten te hebben weer terug mogen komen, net als jij toch?

Zo werkt de "democratie" nu éénmaal volgens link

Dit is geen democratie hoor, lees jij de gebruikersvoorwaarden van partyflock wel eens? Je ben hier te gast en heb je maar aan de PF regels te houden. :yes:

Ik zie nog steeds geen onderbouwing, je maakt een statement gevolgd door een statement gevold door een statement die wal noch schip raakt :/

Juist FIETSKETTING, doe maar een oh zo democratisch Cordon Sanitair voor die "fascist" en wilde Wilders

inderdaad niet democratiesch :D

ik ebn voor Cordon Sanitair B)

je moet mensen tegen hun eigen dommigheden kunnen beschermen :yes:

Waar IS die onderbouwing dan???
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:14:
Juist FIETSKETTING, doe maar een oh zo democratisch Cordon Sanitair voor die "fascist" en wilde Wilders.

Perfect kijk maar naar Antwerpen en elders in Vlaanderen.

Whahaha

Laatste gemeenteraadsverkiezingen heeft het Vlaams Blok, nu Vlaams Belang gewoon eventjes hun aantal mandatarissen (gemeenteraadsleden) van iets van 300 naar minimaal 750 mandatarissen verdubbeld.

HOERA, voorwaar, het heeft even geduurd voor het kwartje viel,
maar eindelijk heeft die Fietsketting ook nog eens een wijze woorden voor een briljant voorstel.

Wanneer gaan we dat Cordon bespreken, ik zit te trappelen van ongeduld..........WHAHAAH

Nou ga je er weer klakkeloos vanuit dat ik een voorstander ben van een cordon sanitaire, ik voeg even een term toe aan een eerdere post. :/
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:16:
Niet dan Thijs?

haha

t Zijn echt wolven in schaapskleren hoor die linksen

Vindt van wel. De geschiedenis leert dat het volgende grote gevaar voor spanningen altijd van een andere kant komt. soms staart men zich nog steeds blind op extreem rechts. Maar ondertussen gebeuren aan de extreem linkse zijde ook dingen die echt niet kunnen. En miss nog veel maar dan bij bijv extreem rechts.
Extreem links komt ook in verschillende voormen, maar tegen alles aan schoppen wat naar echts neigt en het opnemen voor de conservatieve islam zijn twee belangrijke kenmerken. en dat terwijl links van oudher een anti-religieuze beweging was, maar tegenwoordig meer pro-islam geloof ik.

OMG dude.. ben je nu echt zo dom? En nee NOGMAALS ik ben RECHTS en ik SCHAAM ME DIEP dat jij je rechts noemt.. En met mij vele anderen.. Gadverdamme.. krijg er gewoon een gore smaak van in me bek... dat doelloos in de lucht gedraal van jou.
PF is inderdaad overwegend Rechts! Maar ik denk dat als jij nog meer van deze stemmingmakende stukjes tekst gaat schrijven er een hoop over zullen stappen naar Links. Want ik zit zelf er nu GVD eraan te denken om maar een linkse boomknuffelaar te worden dankzij dat ongelooflijk DOM geratel van jou. Dit gebazel heeft ook nog eens NIKSte maken met de realiteit. Er zit zelfs weinig logica in! Het is geratel van een erg zielig lonsdalertje van fucking 33 jaar. Een meelopertje ben je! En je meent je ook nog wat he? Ga lekker in demonstraties meelopen met je mega-foontje in je hand. Die gasten schreeuwen dezelfde ongefundeerde varkenspis als jij hier erop aan het gooien bent... En die geloof jij KLAKKELOOS in alles wat ze zeggen.. En nu zie zelf maar... meneer de nazi-leider is een PEDO.. En dan ook nog zeggen dat als iemand hier rechts is meteen extreem-rechts wordt bevonden. Nee kerel jij BENT extreem-rechts fascistisch. En jij zet mensen die zich gewoon Rechts noemen in een kwaad daglicht. Want dat ben jij niet.. Jij hebt je muurtje zo hoog gebouwd dat er geen enkele informatie vanuit jezelf kan worden verkregen. Dat maakt jou zielig en zelfs een potentieel gevaar voor onze samenleving.

Zo ik heb gezegd.. mafkees.
laatste aanpassing

Uitspraak van inactief op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:23:
PF is inderdaad overwegend Rechts!

Merk ik anders amper wat van als ik kritiek heb op bepaalde geloofsovertuigingen hier op PF.

Tja als je die Hardcore-Terror gastjes noemt die alleen onderling hier communiceren dan misschien wel, maar op het forum wordt je al gelijk aangevallen door een stel potentieel zelfopblazers als je wat kritiek uit op bepaalde geloofsovertuigingen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:27:
Merk ik anders amper wat van als ik kritiek heb op bepaalde geloofsovertuigingen hier op PF.

Dus in jou ogen word rechts zijn bepaald aan de hoeveelheid kritiek die men heeft op allochtonen dan wel de islam? Belachelijk.

Tja als je die Hardcore-Terror gastjes noemt die alleen onderling hier communiceren dan misschien wel, maar op het forum wordt je al gelijk aangevallen door een stel potentieel zelfopblazers als je wat kritiek uit op bepaalde geloofsovertuigingen

:loser:

Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:30:
Dus in jou ogen word rechts zijn bepaald aan de hoeveelheid kritiek die men heeft op allochtonen dan wel de islam? Belachelijk.

Uhm nee

Maar anderen wel.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:13:
De SP is zelfs nog lang niet extreem, en heeft zelf ook bepaalde rechtse ideeën, netzowel dat de PVV linkse ideeën heeft. En wat versta je onder Links en Rechts, als het alleen over vreemdelingen gaat, ben je erg kortzichtig bezig, maak me liever druk over de kwaliteit van de gezondsheidszorg, onderwijs, veiligheid, onderhoud van ons land, wegen, enz., bedrijfsleven, dierwelzijn, enz. enz.
Niet of een partij voor hoofddoekjes is of niet

Tijden veranderen.. gosdienst is niet meer iets dat masaal wordt nageleeft door deze generaties. Mede dankzij links. Dat vindt ik een goede zaak.. En zo zie je maar. Men heeft elkaar nodig. Juist omdat links tegen rechts "botst" en vice versa, zou men een gezond "totaalbeeld" moeten vormen doormiddel van het luisteren naar elkaars bevattingen.
Maar als je dan reacties van met name deze meneer Ben Misterieus moet geloven... dan zakt me de moed in de schoenen..

rechts zijn is meer dan alleen scherp allochtonenbeleid

als iedereen hier zo rechts is, zou ik wel eens willen weten wie enig idee heeft wat rechts is

en nu niet snel naar www.vvd.nl om het partijprogramma te posten

wil gewoon een algemene omschrijving

want jullie roepen veel, maar snappen weinig, heb ik het idee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:33:
Uhm nee

Maar anderen wel.

Ah sorry dan, ik dacht ff dat je jou mening aan het herzien was wat ik als extreem linkse rakker natuurlijk gelijk moet afstraffen ;) :loL:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:13:
ik BEN teninste serieus en NIET mysterieus
Links en Fascistisch, alsof alle linksen Extreem linksen zijn.
Niet of een partij voor hoofddoekjes is of niet.

(Y)

Links en Rechts wordt tegenwoordig ALLEEN bepaald aan de hand van je tollerantie tegen buitenlanders. Wat écht ongelovelijke boelshit is.

Links en Rechts bestond 300 jaar geleden al, toen hadden we geeneens buitenlanders.. :loser:'s allemaal

Uitspraak van inactief op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:33:
Maar als je dan reacties van met name deze meneer Ben Misterieus moet geloven... dan zakt me de moed in de schoenen..

beetje bekrompen en kortzichtig zijn die reacties van hem,

Zelfs op stormfront of Marokko.nl kunen ze beter en intelligenter op de onderwerpen in gaan.

Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:35:
Ah sorry dan, ik dacht ff dat je jou mening aan het herzien was wat ik als extreem linkse rakker natuurlijk gelijk moet afstraffen

(y) Tja ik gaf alleen een opmerking op de uitspraak
PF is inderdaad overwegend Rechts!

Waar ik het ook weer niet mee eens ben.
laatste aanpassing
Zo ik heb gezegd.. mafkees.

respect.

ik zit zelfs nu over na te denken om over te stappen naar rechts :jaja:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:34:
wil gewoon een algemene omschrijving

Of je doet gewoon in verkiezingstijd de stemwijzer en dan kom ik toch altijd wel uit bij een partij die rechts is. En ik heb de minste overeenkomsten met de SP en groen links.

Uitspraak van fiets kopuh? op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:39:
ik zit zelfs nu over na te denken om over te stappen naar rechts

Moet je altijd eerst effe naar links kijken, voordat je oversteekt.

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:39:
En ik heb de minste overeenkomsten met de SP en groen links.

Nr. 1 stond PVV
Nr. 2 SP

Hechte nogal wat waarde aan een 2e kerncentrale waar ik persoonlijk tegen ben.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:41:
Moet je altijd eerst effe naar links kijken, voordat je oversteekt.

kijk links kijk rechts en nog een keer
want dan doe je het pas goed (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:34:
als iedereen hier zo rechts is, zou ik wel eens willen weten wie enig idee heeft wat rechts is

Rechts is verdeeld kerel.. het is niet meer exact wat de term in werkelijkheid betekend.
De enige punten die wel overeind zijn blijven staan is het liefhebben van het vaderland en de normen en waarden te behouden die daarin passen. In het verlengde hiervan ligt onze welvaart en welzijn.
Voor de rest heeft iedereen een verdeelde mening denk ik. Maar deze verdeeldheid heerst ook aan linkse zijde.

Uitspraak van fiets kopuh? op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:39:
respect.

ik zit zelfs nu over na te denken om over te stappen naar rechts

Oo :$
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:42:
Hechte nogal wat waarde aan een 2e kerncentrale waar ik persoonlijk tegen ben.

aha op die fiets, ik ben juist voor een kerncentrale miss dat dat hetverschil maakt.

Rechts is verdeeld kerel.. het is niet meer exact wat de term in werkelijkheid betekend.
De enige punten die wel overeind zijn blijven staan is het liefhebben van het vaderland en de normen en waarden te behouden die daarin passen. In het verlengde hiervan ligt onze welvaart en welzijn.
Voor de rest heeft iedereen een verdeelde mening denk ik. Maar deze verdeeldheid heerst ook aan linkse zijde.

ik mis enkel de liberale noot de afgelopen jaren, ik mis de eigen verantwoordelijkheid, ik mis het leef en laat leven.

dit alles heeft zich laten verdringen door angst

angst die zich uit in agressie

das op zich wel jammer :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:47:
ik mis enkel de liberale noot de afgelopen jaren, ik mis de eigen verantwoordelijkheid, ik mis het leef en laat leven.

dit alles heeft zich laten verdringen door angst

angst die zich uit in agressie

das op zich wel jammer

Ben ik helemaal met je eens. Bovendien is angst één van de slechtste raadgevers.

Uitspraak van fiets kopuh? op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:44:
kijk links kijk rechts en nog een keer
want dan doe je het pas goed

Heb je die fiets nu al verkocht?
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:50:
Bovendien is angst één van de slechtste raadgevers.

In aanloop naar de tweede wereldoorlog waren mensen ook bang van de nazi's. Maar dit mocht niet op uitgebreidt schaal worden geuit omdat je niet alle nazi's over 1 kam mocht scheren etc etc.
Tja we weten allemaal wat er daarna gebeurd is :x
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:54:
In aanloop naar de tweede wereldoorlog waren mensen ook bang van de nazi's. Maar dit mocht niet op uitgebreidt schaal worden geuit omdat je niet alle nazi's over 1 kam mocht scheren etc etc.

In die periode was er genoeg activiteit om de Nazi-gedachte buiten het land te houden. Alleen zochten sommigen dat gedachtengoed zelf op (NSB).

Dat was in mijn ogen geen 100% angst, maar conclusies op basis van berichtgeving (de propaganda timmerde immers behoorlijk aan de weg).
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:11:
evewybody is against you!

Neehoor ik ben het voledig met hem eens.
Linkse waanen zich in een sprookjeswereld die vandaag de dag niet mogelijk is, jammer.
Ik had ook graag sochtends op herten gejaagd en smiddag bessen geplukt om daar een savonds een heerlijke maaltijd van te brouwen in mijn boomhut.

HELAAS het is 2007.
laatste aanpassing
Uitspraak van Sonny B. Good op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:00:
Neehoor ik ben het voledig met hem eens.
Linkse waanen zich in een sprookjeswereld die herderdaags niet mogelijk is, jammer.
Ik had ook graag sochtends op herten gejaagd en smiddag bessen geplukt om daar een savonds een heerlijk maaltijd te brouwen in mijn boomhut.
HELAAS het is 2007.

Aldus deze 16 jarige met een mening over links. :loL:

Uitspraak van Sonny B. Good op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:00:
Ik had ook graag sochtends op herten gejaagd

Dierenbeul!

Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:02:
Aldus deze 16 jarige met een mening over links

Toen ik 16 was had ik schijt aan politiek en ging lekker feesten na schooltijd om daarna effe lekker een vrouwtje te scoren.

De jeugd van tegenwoordig is maar saai aan het worden.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:04:
Toen ik 16 was had ik schijt aan politiek en ging lekker feesten na schooltijd om daarna effe lekker een vrouwtje te scoren.

De jeugd van tegenwoordig is maar saai aan het worden.

Dat bedoel ik, ik had wel wat beters te doen zoals hangen op straathoeken enzo, belangrijke dingen JWT :loL:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:04:

Jepp lekker feesten op dinsdag middag 10 over 5 :yes: