Partyflock

Forumonderwerp · 966010

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het grote Geert Wilders/PVV topic" voor eenzelfde onderwerp.
(Novum) - Bijna een op de vijf Nederlanders overweegt een stem op de Partij van de Vrijheid. Elf procent van de Nederlanders zou op de PVV stemmen als vandaag verkiezingen zouden worden gehouden, blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. Daarnaast zegt acht procent de partij 'een kans' te geven op een stem. Hiermee komt het potentieel aantal zetels in de Tweede Kamer voor de partij van Geert Wilders op bijna dertig.

De SP levert in de peiling ten opzichte van vorige week een zetel in en komt uit op 23. Ook de VVD verliest een zetel. De liberalen zouden nu op 22 zetels uitkomen. De Partij voor de Dieren stijgt van twee naar drie zetels. De PVV komt uit op achttien zetels, twee keer zo veel als nu in de Kamer. Dit is volgens de opiniepeiler het hoogste niveau sinds de verkiezingen in november.

Geert Wilders pleitte woensdag in een open brief in De Volkskrant voor een verbod op de koran. Haagse politici verwezen het voorstel massaal naar de prullenbak. Advocate Els Lucas deed naar aanleiding van de brief aangifte voor het aanzetten tot haat tegen moslims. Driekwart van de Nederlanders is tegen een verbod op de koran, zo bleek donderdag uit een peiling, ook van De Hond. Negentien procent van de bevolking ziet wel wat in een verbod van het heilige boek van de islam.

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:23:
. Maar zoals Wilders schreeuwt, sart en loopt te klieren tegen álle Moslims staat mij TOTAAL niet aan

niet tegen ALLE moslims! diegene die zich aan de regels houden en normaal hun ding doen kunnen blijven,dat zijn ze eigen woorden!! het gaat m niet om elke moslim!! zucht waneer begrijpen mensen dat nu eens

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:19:
de koran is gewoon n exacte kopie van mein kampf

Heeft Hitler wel copyrights betaald dan!!!!!

Wat een onnozole aanname. Bewijst ook gelijk jou eigen intellectuele kennis.

Uitspraak van Vrij, sociaal en nationaal op maandag 13 augustus 2007 om 13:19:
Bijna een op de vijf Nederlanders overweegt een stem op de Partij van de Vrijheid

...zijn er zoveel VMBO-ers met het I.Q. van een fruitvlieg ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:25:
Misschien 3% van álle moslims wereldwijd is radicaal en handelt ernaar. We hebben het hier over 1,3 miljard mensen!

en hoeveel wonen hiervan in nederland?!?
hoeveel zijn er niet geteld?
hoeveel zijn radicaal maar moeten 1e daad nog begaan?

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:25:
niet tegen ALLE moslims! diegene die zich aan de regels houden en normaal hun ding doen kunnen blijven,dat zijn ze eigen woorden!! het gaat m niet om elke moslim!! zucht waneer begrijpen mensen dat nu eens

helemaal mee eens. hij is geen racist. hij zegt gewoon als je als buitenlander je niet weet te gedragen in nederland dan moet je oprotten.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:19:
de koran is gewoon n exacte kopie van mein kampf,

whahaha ben je nou serieus zo dom dat je denkt dat de koran pas van na 1924 is
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:23:
het enige wat in de bijbel staat is bij het eind der tijden dat je dan naar de hel gaat en niet naar de hemel

Dan wil ik jouw bijbel wel eens zien :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:26:
VMBO-ers met het I.Q. van een fruitvlieg ?

:lol:

Uitspraak van R1ch4rd op maandag 13 augustus 2007 om 15:34:
Uitspraak van franchise@work op maandag 13 augustus 2007 om 15:25:

helemaal mee eens. hij is geen racist. hij zegt gewoon als je als buitenlander je niet weet te gedragen in nederland dan moet je oprotten.

Flashback naar rond 1935.

Het zijn niet alle Joden, behalve degene die niet naar ons handelen.
Leuk al die discussies maar is er misschien ook een van de wilders-fans die mij zou kunnen uitleggen wat het voordeel ervan is als de koran verboden zou worden??

Want het verbod op 'mein kampf' heeft duidelijk ook weinig nut.....

Uitspraak van Roel63 op maandag 13 augustus 2007 om 15:36:
Dan wil ik jouw bijbel wel eens zien

wat ik zil zeggen, zie nergens staan vermoord u medemens als u niet gelooft in god.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:39:
wat ik zil zeggen, zie nergens staan vermoord u medemens als u niet gelooft in god

En dat heb jij zo wel zien staan in de Koran?

Geef dan even hoofdstuk en nummers, dan wil ik dat zelf wel eens zien!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:26:
...zijn er zoveel VMBO-ers met het I.Q. van een fruitvlieg ?

een treffende typering van het electoraat van wilders, je moet wel heel erg dom/gefrustreerd zijn om op die schreeuwlelijk te stemmen...

Echt inhoudelijk reageren lukt die linkSen dus echt niet zo blijkt, alleen maar ´Dom´, ´laag IQ´ en VMBO´ers schreeuwen.

Als je met één vinger naar iemand wijst wijzen er vier naar jezelf hé

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:39:
wat ik zil zeggen, zie nergens staan vermoord u medemens als u niet gelooft in god.

het gaat niet om de boeken (hoewel het Oude Testament, dat gelukkig door Katholieken amper wordt gebruikt, vol met slachtpartijen staat) maar om de apen die ze uitleggen.

en zowel extreme joden, moslims en christenen zijn onverdraagzaam tov andersdenkenden. Daarom vind ik ook dat het nu godverdomme eens gedaan moet zijn met dat gelul over fucking religie, dat bewaar je maar voor thuis of voor op zondag/sabbath (dwz vrijdag-zaterdag) in de kerk/moskee/synagoge

val ons er niet mee lastig denk k echt, waarom moet geloof op straat liggen? ze houden het maar voor zich, ik en met mij vele andere mensen die niet geloven vragen dr niet om, en dan maak ik geen onderscheid tussen de islam de kerk of het jodendom, allemaal hetzelfde.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 13:42:
Perfect, zoals zovelen dat vinden dus GEEN STEMRECHT VOOR VREEMDELINGEN.

Wij moeten over het lot van ons eigen land en toekomst gaan, en niemand anders, baas in eigen land.

whahaha nou persoonlijk heb ik liever dat alle weldenkende vreemdelingen stemrecht krijgen dan alle simpele 'nederlanders' die niet verder kunnen tellen dan tot (sbs)6
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:36:

Het is maar net hoe je het interpreteerd. als iemand in nl wil wonen dan moet ie zich aanpassen aan nl. en volgens de nederlandse regels leven.

als wij nederlanders met zn allen naar marokko gaan en dan gaan we daar nieuwe regels opzetten en als ze eens nee zeggen dan gaan we moorden en roepen we dat ze racisten zijn.
????

nee marokko heeft het wat dat betreft meteen goed aangepakt en de grenzen (tot op zekere hoogte) gesloten te houden.

Nederland heeft die fout 100 jaar geleden gemaakt en zie nu...

met alle respect voor buitenlanders. maar de meeste deugen niet en verpesten het voor de anderen die wel willen leven volgens de nederlandse regels en wel iets op willen bouwen...
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:43:
Echt inhoudelijk reageren lukt die linkSen dus echt niet

mag ik dan aan jou vragen of je inhoudelijk zou kunnen aangeven wat het oplevert als de koran verboden wordt?

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:25:

Hij is niet tegen alle moslims? Hij wil verdomme een verbod op de koran! Dat is behoorlijk gericht tegen alle moslims volgens mij.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:44:
maar om de apen die ze uitleggen.

precies en die begrijpen dus duidelijk niet waar het om gaat.
maar als je de koran gelezen hebt dan begrijp je wat we bedoelen. in de koran staan daadwerkelijk dingen die in mijn ogen echt niet kunnen.
Uitspraak van Sint Jan op maandag 13 augustus 2007 om 15:45:
whahaha nou persoonlijk heb ik liever dat alle weldenkende vreemdelingen stemrecht krijgen dan alle simpele 'nederlanders' die niet verder kunnen tellen dan tot (sbs)6

Helaas is stemrecht niet afhankelijk van intelligentie :s
Uitspraak van R1ch4rd op maandag 13 augustus 2007 om 15:49:
precies en die begrijpen dus duidelijk niet waar het om gaat.
maar als je de koran gelezen hebt dan begrijp je wat we bedoelen. in de koran staan daadwerkelijk dingen die in mijn ogen echt niet kunnen.

Ik wacht nog steeds op hoofdstuk en versnummers van jou.
Uitspraak van Roel63 op maandag 13 augustus 2007 om 15:49:
Helaas is stemrecht niet afhankelijk van intelligentie :s

inderdaad, denk dat anders veel meer mensen op pvv gestemd zouden hebben

Wat ik niet begrijp is dat mensen ook nog echt in die Wilders geloven. Dat ze niet er doorheen kunnen prikken en zien wat zijn echte agenda is. De man is zo makkelijk te doorgronden dat zelfs mijn dochter van 9 dat ziet.

Angstgevoelens, horen wat je wilt horen, achtergesteld zijn en daardoor teleurgesteld, dat maakt de kracht van die man. Jammer dat menigeen dat niet ziet.
tis gewoon een feit dat er veel meer rommel in de koran staat dan in de bijbel.

tis ook een feit dat de koran, het boek is van een religie en dat we door onze vrijheden zo een boek niet kunnen verbieden.

tis ook een feit dat er vele malen meer debiele baardapen zijn dan debiele christenen
Uitspraak van R1ch4rd op maandag 13 augustus 2007 om 15:47:
als wij nederlanders met zn allen naar marokko gaan en dan gaan we daar nieuwe regels opzetten en als ze eens nee zeggen dan gaan we moorden en roepen we dat ze racisten zijn.
????

ken je geschiedenis vriend voor je zulke dingen uitkraamt,
zoek eens op hoe het is gegaan toen de nederlanders naar amerika gingen of naar nederlands indie(portugezen en spanjaarden hebben zich ook niet al te erg aan de regels van de lokale bevolking gehouden toen ze amerika ontdekten)
en nog een stukje terug in de tijd moet je misschien eens wat lezen over de kruisttochten
ik weet dat het oud nieuws is maar wel iets om je bewust van te zijn!
Uitspraak van R1ch4rd op maandag 13 augustus 2007 om 15:51:
Uitspraak van Roel63 op maandag 13 augustus 2007 om 15:49:

Helaas is stemrecht niet afhankelijk van intelligentie

inderdaad, denk dat anders veel meer mensen op pvv gestemd zouden hebben

:roflol: Nee dan had Geert niet eens voldoende steun gehad om een partij op te richten.
Het is toch ook niet te geloven zoveel zetels het zou verboden moeten worden

Uitspraak van MasterX op maandag 13 augustus 2007 om 15:36:

Het is maar net hoe je het interpreteerd. als iemand in nl wil wonen dan moet ie zich aanpassen aan nl. en volgens de nederlandse regels leven.

Als jij eens wist hoe goed ik ben aangepast, kijk gerust rond in mijn profiel en foto's. Dan nog voldoe ik niet aan de regels zoals die nu gesteld worden door jullie medeforummers. Dus breng me geen onzin. Een moslim is een moslim in de ogen van een PVV'er. Goed of slecht is een bijeenkomstigheid die nu goed van pas komt en veelvuldig wordt rond bazuind. De goede mogen blijven hoor!!!! Yep ofcourse!. Alles wordt op een grote hoop geplaatst als de PVV zijn gewenste zetels krijgt.
laatste aanpassing

Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat dit topic een slotje heeft :)
Uitspraak van Roel63 op maandag 13 augustus 2007 om 15:51:
Ik wacht nog steeds op hoofdstuk en versnummers van jou.

kun je lang wachten want ik heb hier geen koran ;)
zal kijken of google ons nog eens iets te bieden heeft.

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:52:
Wat ik niet begrijp is dat mensen ook nog echt in die Wilders geloven. Dat ze niet er doorheen kunnen prikken en zien wat zijn echte agenda is. De man is zo makkelijk te doorgronden dat zelfs mijn dochter van 9 dat ziet.

Angstgevoelens, horen wat je wilt horen, achtergesteld zijn en daardoor teleurgesteld, dat maakt de kracht van die man. Jammer dat menigeen dat niet ziet.

Ik snap wat je bedoeld maar mijn stem heeft hij omdat er eindelijk iemand is die zegt waar het op staat. we hadden 5 jaar geleden ook zo een vent. onze Pim. (RIP)

Uitspraak van Sint Jan op maandag 13 augustus 2007 om 15:52:
ken je geschiedenis vriend voor je zulke dingen uitkraamt,
zoek eens op hoe het is gegaan toen de nederlanders naar amerika gingen of naar nederlands indie(portugezen en spanjaarden hebben zich ook niet al te erg aan de regels van de lokale bevolking gehouden toen ze amerika ontdekten)
en nog een stukje terug in de tijd moet je misschien eens wat lezen over de kruisttochten
ik weet dat het oud nieuws is maar wel iets om je bewust van te zijn!

Zoals ik eerder ook al zei, ik weet dat nederland ook zo zn fouten heeft gemaakt in het verleden, maar ik leef nu en niet 100 jaar geleden. omdat men 100 jaar geleden dingen deed moet ik (die toen niet leefde) hier nu gezeik door krijgen. no fucking way.

zou betekenen dat alle negers weer terug in de slavernij moeten. dat willen we/ik ook niet. dus nogmaals het gaat om nu het heden en niet het verleden...
als iemand in nl wil wonen dan moet ie zich aanpassen aan nl. en volgens de nederlandse regels leven.

al dat gelul over aanpassen...
ja fijn als mensen nederlands spreken vooral voor hun zelf natuurlijk en zich gewoon aan de wet houden is het toch prima?
want wat zijn dan eigenlijk 'nederlandse regels'??

Ik pas me ook niet altijd aan alles en iedereen aan hoor pff zou ff lekker worden zeg.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:58:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat dit topic een slotje heeft :)

vooralsnog is men beleefd en heeft men een normale discussie. dus lijkt mij niet dat er een slotje komt.

Uitspraak van R1ch4rd op maandag 13 augustus 2007 om 15:49:
in de koran staan daadwerkelijk dingen die in mijn ogen echt niet kunnen.

ja maar in de bijbel ook.

maar het probleem is dat je in de kerk nooit hoort over moordpartijen die door Joodse stamleiders gepleegd zijn. Alleen onze ouwe pastoor 12 jaar geleden in Tegelen die las voor over Tobias en hoe hij de doodstraf toe liet passen op tientallen afvalligen, maar das ook een van de grootste redenen dat er nu niemand meer naar de kerk gaat daar :lol:

we moeten ons bezinnen op wie de koran mag uit leggen aan gelovigen, niet op of ie wel of niet goed is, want dat is krom, aangezien dezelfde ontoelaatbare shit ook in de bijbel staat.

om over de Talmud (joodse leefregels, gebaseerd op Oude Testament) nog maar te zwijgen, want daarin staan instructies om ongelovigen te verdelgen zo gauw de Joden er kwa machtspositie toe in staat zijn. en daar hoor je bijna nooit iemand over :)
Uitspraak van Sint Jan op maandag 13 augustus 2007 om 16:03:

de wet?!?
Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 augustus 2007 om 16:07:
Sommige mensen snappen er helemaal geen hol van.

wat een zelf kennis!

maar had je behalve gescheld en je persoonlijke inzicht ook nog iets toe te voegen aan de discussie zelf?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 16:09:
Het is weer een topic geworden met een wellis/nietis discussie over Wilders en die worden meestal gesloten. Vandaar :)

ahhh, wat dat betreft ben ik nog maar een n00bje ;) dus geen idee ;)
Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 augustus 2007 om 16:07:
Speel maar de struisvogel,..... je kop in het zand steken stomme hond,..........lekker de Linkse Rukker Uithangen .........bescherm maar lekker dat Uitschot. ....pannekoek.

Sommige mensen snappen er helemaal geen hol van.

Gelukkig zegt dit meer over jou dan over mij.

Uitspraak van R1ch4rd op maandag 13 augustus 2007 om 16:05:
Uitspraak van Sint Jan op maandag 13 augustus 2007 om 16:03:

de wet?!?

Wees eerlijk. Het gaat verder dan de wet, dat weet je zelf ook. De wet schrijft namelijk niet voor hoe ik me moet gedragen, wat ik moet dragen, wat ik wel en niet mag lezen etc.
kun je lang wachten want ik heb hier geen koran ;)
zal kijken of google ons nog eens iets te bieden heeft.

kzal je wel ff helpen

http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5367

feiten verteld door een arabist en koran kenner.

ja maar in de bijbel ook.

bijbel is opgedeeld in 2 testamenten. oude testament en nieuwe testament. voor christenen is het nieuwe testament het belangrijkst.

nieuwe testament is doordrongen met de "liefde" van jezus. nieuwe testament heeft maar 1 boodschap, naastenliefde.

er staat ook shit in het oude testament ja, dat klopt. maar de bijbel opzich heeft een heel ander uitgangspunt dan de koran.

kleine vergelijking

jezus, grootste pacifist aller tijde gestorven voor de zonden van andere.

mohammed een brute strijder die meerdere oorlogen voerde en meerdere mensen heeft afgemaakt en laten executeren. en twas ook nog een pedo :[

zoek het verschil :P

om over de Talmud (joodse leefregels, gebaseerd op Oude Testament) nog maar te zwijgen, want daarin staan instructies om ongelovigen te verdelgen zo gauw de Joden er kwa machtspositie toe in staat zijn. en daar hoor je bijna nooit iemand ove

tot nu toe heb ik de joden nog niet de halve wereld zien willen veroveren. ze beperken zich alleen tot israel.

we moeten ons bezinnen op wie de koran mag uit leggen aan gelovigen, niet op of ie wel of niet goed is, want dat is krom, aangezien dezelfde ontoelaatbare shit ook in de bijbel staat.

en hoe wil je dat doen in het midden oosten ? :P :P
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 13:42:
Eigenlijk zouden we eerst alle allochtonen(die inmiddels autochtonen zijn) weg moeten sturen en dan iedereen laten stemmen..

En waar stuur je ze heen?
En na het stemmen weer terug?

Heb je veel mee opgeschoten.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 13:58:
Ook in Nederland is er electoraal gezien behoefte aan een rechts-nationale strijd- en oppositiepartij á la het Vlaams Belang, Front National of NPD

Denk jij eigenlijk wel verder dan "landsbelang"als in molens en klompen?

Ben je soms gereincarneerd en kan je je oude boeren leven niet van je af gooien?

MasterX schreef

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 15:57:
Een moslim is een moslim in de ogen van een PVV'er. Goed of slecht is een bijeenkomstigheid die nu goed van pas komt. Alles wordt op een grote hoop geplaatst als de PVV zijn gewenste zetels krijgt.

Natuurlijk is een moslim een moslim.
Een waarheid als een ei.
Zoals junk kent junk, dief kent dief, Marokkaan kent Marokkaan, Turk kent Turk.
Huidige probleem is dat je wel naar de kop van een moslim kan kijken, maar niet in z´n kop.

Net als met die burka´s van ze. Je kan er wel naar kijken, maar niet inkijken, (tenminste doorzichtige en transparante burka´s moeten ze nog uitvinden), want er kan heel goed een bomgordel of volautomatich vuurwapen onderzitten, dat zal niet de eerste keer zijn.

Bovendien MasterX is het hier geen islamitisch land, hoe jij ook probeert alles recht te praten ´als Brugmans´ wat fundamenteel krom is,
of in welke bochten je ook probeert wringen..!

Uitspraak van rollie op maandag 13 augustus 2007 om 16:13:
tot nu toe heb ik de joden nog niet de halve wereld zien willen veroveren. ze beperken zich alleen tot israel

ik wil geen haat tegen de joden zaaien, maar ik vind dat ze voor zo'n klein volkje wel ontzettend veel ellende hebben veroorzaakt. Als je dat in verhouding gaat zien tot hun aantal zijn de moslims er niks bij ;)

trouwens staat er gewoon in dat ze moeten tolereren dat er ongelovigen zijn tot de joden met genoeg zijn om ze uit te roeien.

dat dit niet breed gesteund wordt onder de joden wereldwijd is alleen maar omdat de meesten van hun toegang hebben tot scholing en genoeg van de wereld weten om deze uitspraken te relativeren.

maar goed, dat veel moslims met name in afrika en azie, verstoken zijn van scholing en dus sneller dingen wijs gemaakt kunnen worden is niet de schuld van de koran :)
Oh daar heb je het al..laatste aanpassing 13 augustus 2007 16:11

:yes:

Uitspraak van Roel63 op maandag 13 augustus 2007 om 16:11:
Sommige mensen snappen er helemaal geen hol van

Uitspraak van Roel63 op maandag 13 augustus 2007 om 16:11:
Gelukkig zegt dit meer over jou dan over mij

Idd........pannekoek

Linkse Rukker

Uitspraak van PeTeR KoM Je NiEt :yes::yes::yes::yes: op maandag 13 augustus 2007 om 16:07:
Linkse Rukker

Uitspraak van Roel63 op maandag 13 augustus 2007 om 15:41:
Uitspraak van franchise@work op maandag 13 augustus 2007 om 15:39:
wat ik zil zeggen, zie nergens staan vermoord u medemens als u niet gelooft in god

En dat heb jij zo wel zien staan in de Koran?

Geef dan even hoofdstuk en nummers, dan wil ik dat zelf wel eens zien!

4:89 Have no unbelieving friends. Kill the unbelievers wherever you find them

8:12 I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them.

9:5 Then, when the sacred months have passed, slay the idolators wherever ye find them, and take them (captive), and besiege them and prepare for them each ambush. But if they repent and establish worship and pay the poor-due, then leave their way free. Lo! Allah is Forgiving, Merciful.

9:73 Prophet, make war on the unbelievers and the hypocrites and deal rigorously with them. Hell shall be their Home: an evil fate.

En christenen zijn al niet veel beter af.

Je zou zelf eens moeten kijken als je tijd hebt. Koran verbieden heeft weinig tot geen zin, maar dat het een haatzaaiend boek is heeft Wilders gewoon gelijk in.
laatste aanpassing
Uitspraak van rollie op maandag 13 augustus 2007 om 16:13:
tot nu toe heb ik de joden nog niet de halve wereld zien willen veroveren. ze beperken zich alleen tot israel.

http://player.omroep.nl/?aflID=4337248&md5=9daaa82679c4fe8831398daba0d71d48

goede documentaire (Y)
maar zal er verder niks over zeggen want daar ging dit topic niet over

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 15:43:
linkSen

Heb het aleens eerder gevraagd.
Is die toets van de S kapot bij jou?

Of is het je lievelingsletter?

SS SS SS SS
maar goed, dat veel moslims met name in afrika en azie, verstoken zijn van scholing en dus sneller dingen wijs gemaakt kunnen worden is niet de schuld van de koran :)

. het ligt eraan hoe je een geloofsboek intrepreteert. en wie er de imam is.

feit blijft wel dat er in de koran veel meer teksten staan die ehm... niet plezierig zijn.
waardoor radicalen dus veel meer naar hun boek kunnen grijpen en zeggen, kijk maar hier staat het.
waardoor er dus veel meer mensen sneller worden geindoctrineerd.
Uitspraak van Sint Jan op maandag 13 augustus 2007 om 16:20:
maar zal er verder niks over zeggen want daar ging dit topic niet over

(y)