Partyflock

Forumonderwerp · 965743

Waarom alleen jump op TMF????

Hardcore zou er ook op moeten jump is alweer bijna uit de rage en hardcore zou op 1 of andere manier niet meer mogen :S wat een bagger net.

btw ik geef jump nog 4 jaar dan is het weer afgelopen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 20:25:
als csr commercieel is ben jij zeker iemand die er veel vanaf weet

csr is commercieel punt uit iedereen loopt met csr shirtjes of zie je dat soms niet met oogkleppen op :gaap:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 02:35:
Ik ben zelf producer

release je ook nummers

probeer anders eens op 5th gear dat is vette goede hardcore man 8)

wil je wat horen ik heb een demo van me nieuwe terror nummer..

Let me sleep.

add me on msn:)

moh_rico@hotmail.com
Uitspraak van Ralf-HKL op zaterdag 11 augustus 2007 om 13:55:
Uitspraak van -[PlaguE]- op zaterdag 11 augustus 2007 om 13:51:
Hardcore zou er ook op moeten

Juist niet, dan wordt het nog commercieler allemaal....

idd

de hardcore de harde kern de onder onder ondergrond
Uitspraak van DRE :bier: op maandag 13 augustus 2007 om 17:02:
release je ook nummers

probeer anders eens op 5th gear dat is vette goede hardcore man

:lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 13:51:
Waarom alleen jump op TMF????

Hardcore zou er ook op moeten jump is alweer bijna uit de rage en hardcore zou op 1 of andere manier niet meer mogen wat een bagger net.

btw ik geef jump nog 4 jaar dan is het weer afgelopen.

Ben jij echt serieus 24 :/ denk na man.
Halloooo sukkeltje.... alles waar aan geld verdient wordt is commercieel.. dus CSR ook pippo, of zijn die plaatjes tegenwoordig zo slecht dat ze ze gratis weggeven? 8)

sukkeltje dan is heel hardcore speedcore terror darkcore tekno commercieel dus waarom dan niet op de buis;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 20:14:
is csr commercieel?

:yes:

Sorry :(
sukkeltje dan is heel hardcore speedcore terror darkcore tekno commercieel dus waarom dan niet op de buis

Nee hoor, wordt genoeg gratis via i-net versprijd o.a.

En waarom niet op tv?? Omdat niet genoeg mensen er down mee zijn, dus er wordt minder gekeken naar tmf als ze veel hc uitzenden, wat niet goed is voor de zender. Logisch toch.

Edit: ik weet trouwnens niet veel van tekno maar ik denk dat je die stijl(of zijn het er meerdere) absoluut niet commercieel kan noemen.
laatste aanpassing
gast praat poep en blijft volhardend niks begrijpen
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 14 augustus 2007 om 20:11:
Edit: ik weet trouwnens niet veel van tekno maar ik denk dat je die stijl(of zijn het er meerdere) absoluut niet commercieel kan noemen.

Dat wordt wel veel op illegale feestjes gedraait maar ja ook vanaf plaatjes dus 't blijft commercieel, maar dan wel in veel mindere mate ja ;P

tekno ken je meer onder drum and bass verstaan met een lkkr tempo en vage soundjes.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 16:09:
sukkeltje dan is heel hardcore speedcore terror darkcore tekno commercieel dus waarom dan niet op de buis

Wtf heeft dat voor zin? het is nu commercieel ja, maar dingen die op de buis komen zijn vrijwel altijd te commerciel. Alleen in de vorm van een serieuze reportage kan het weinig schade aanbrengen.

Bovendien valt er uit de bovengenoemde stijlen vrijwel geen groot commercieel succes te behalen. Denk na gast, je wil die muziek echt niet op de buis hebben. Het mooie van deze muziek soorten is dat ze juist niet mainstream zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 20:14:
is csr commercieel?

com·mer·ci·eel (bn.)
1 betr. hebbend op de handel, het zakenleven => zakelijk
2 gebaseerd op het maken van winst

Zie punt 1: Betrekking hebbend op de handel. Gezien CSR platen op de markt brengt, verhandelen ze dus een product. Dus ja: Ze zijn commercieel.

Het begrip commercieel wordt teveel uit zijn verband gerukt op PF. Nagenoeg alles om je heen, wat je ziet, wat je ruikt, wat je aanraakt, is in feite commercieel. Zodra voor iets geld is betaald (dus zodra iets verhandeld is) is het commercieel. Wat dat betreft is dus zelfs het meest underground feest nog commercieel gezien er gedraaid wordt met gekochte/verhandelde platen, het geluid uit gekochte boxen komt enzovoorts. Alles is nou eenmaal commercieel, klaar.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 22:16:
tekno ken je meer onder drum and bass verstaan met een lkkr tempo en vage soundjes.

hou de schade nou gewoon beperkt gast :X
laatste aanpassing