Partyflock

Forumonderwerp · 965506
Test je gebruik - Resultaat - Score: 42

Resultaat Internet:
Scoremogelijkheden:
0-49 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid.
50-79 punten. Let op, probeer de risico's van het internetgebruik te verminderen.
> 79 punten. Je internetgebruik dreigt uit de hand te lopen. Overweeg om te minderen.

Je scoort 42 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid. Als je meer wilt weten over internet en verslaving klik dan hier.

Ik niet zie ik net B)

http://www.jellinek.nl/testjegebruik/questions.php?quiz=23&vraag=1&totaalScore=0
laatste aanpassing
Je scoort 16 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid.
hoe kan je nou over internet fantaseren :vaag:

had 32 punten

Test je gebruik - Resultaat - Score: 37

Resultaat Internet:
Scoremogelijkheden:
0-49 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid.
50-79 punten. Let op, probeer de risico's van het internetgebruik te verminderen.
> 79 punten. Je internetgebruik dreigt uit de hand te lopen. Overweeg om te minderen.

Je scoort 37 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid. Als je meer wilt weten over internet en verslaving klik dan hier.

Het is mn werk dus ja er over nadenken is kinda fantaseren :) een aangezien hier een berg aan retro hardware staat duurt t altijd langer dan geplanned :) dan stijgt die score wel...

in mn vrije tijd boycot ik mn pc zo veel mogelijk :) dus als ik het nu alleen invul voor privé gebruik krijg ik denk nog niet de helft van t aantal punten.. Paar jaar terug was ik best n online-junky :p maar na n paar jaar werken binnen de IT word die interesse om thuis useless voor je bak te hangen best minder :D

Denk het Niet

Je scoort 6 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid. Als je meer wilt weten over internet en verslaving klik dan hier.

:cheer:

13 punten
Uitspraak van Alkraarder :banana: op maandag 20 augustus 2007 om 22:54:
wat een onzin vragen.

laatste aanpassing
Je scoort 11 punten Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid.

12 punten :)

whaaa die alcoholtest :S

U scoort 30 punten. U scoort daarmee 8 punten of hoger.

De mate waarin u risico loopt is als volgt:

0 tot 7 laag
8 tot 15 toenemend risico
16 tot 25 hoog risico
26 tot 40 zeer hoog risico
laatste aanpassing