Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:19:mij persoonlijk lijkt t een rare verstandshouding, samen wonen sex hebben, alles doen wat een relatie stel ook doet, maar hun hebben geen relatie, als iemand kwaad wilt kan die je zo ook gebruiken.
lijkt me ook geen lekker idee
ik ken t: is even leuk, maar op n gegeven moment is t toch echt over!! je wordt maatjes, maar trekt t echt nie!! of 1 wordt verliefd of 1 kan die bepaalde vriendschap nie volhouwe
Je maakt jezelf gek, echt waar
ik ken t: is even leuk, maar op n gegeven moment is t toch echt over!! je wordt maatjes, maar trekt t echt nie!! of 1 wordt verliefd of 1 kan die bepaalde vriendschap nie volhouwe
Je maakt jezelf gek, echt waar
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel erbij als jij!
Als je al jaren vrienden bent, waarom zou het dan niet werken..?
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op maandag 30 juli 2007 om 19:46:Woon nu ook nog samen, heb in de tussentijd een appartement gezocht.
ben ik ook mee bezig hoor
we weten beide gewoon niet of er nog gevoelens zijn..1kant ben ik kei gek op hem en hij op mij en van de andere kant tja is het maar beter als we uit elkaar gaan..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 04:03:ik ken mezelf goed genoeg om met zekerheid te kunnen zeggen dat deze bitch dan doodgaat
en mocht t niet zo zijn, dan maak ik de bitch wel dood
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 14:34:k ken mezelf goed genoeg om met zekerheid te kunnen zeggen dat deze bitch dan doodgaat
en mocht t niet zo zijn, dan maak ik de bitch wel dood
welke bith
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 11:26:Gouden regel; ga nooit terug naar je ex, veranderen doen ze niet, en het is niet voor niets overgegaan!!
en jijzelf dan? haha.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 04:03:
ik ken mezelf goed genoeg om met zekerheid te kunnen zeggen dat deze bitch dan doodgaat
Woww ik ruik hoogmoed en grootheidswaan
Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 1 augustus 2007 om 21:29:Woww ik ruik hoogmoed en grootheidswaan
jij bent stoer hey!
Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 1 augustus 2007 om 23:11:best wel heel erg veel...
wat is je punt vriend
jij bent stoer hey!
Trust me I am
Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 1 augustus 2007 om 21:29:Woww ik ruik hoogmoed en grootheidswaan
daarom hou ik ook van dr
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 02:11:wat is je punt vriend
Kant gij lezen vriendin?
Zo ja dan hoef ik niet te antwoorden
Ik weet nu al wat je denkt als je je eigen zin terug leest:
Ojaa shit hij heeft stiekem wel gelijk... alleen kut dat mag ik natuurlijk nooit toegeven want das slecht voor mijn eer laat ik het in alle toonaarden ontkennen zodat ik stoerder lijk dan ik eigenlijk ben.

Ojaa shit hij heeft stiekem wel gelijk... alleen kut dat mag ik natuurlijk nooit toegeven want das slecht voor mijn eer laat ik het in alle toonaarden ontkennen zodat ik stoerder lijk dan ik eigenlijk ben.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 12:42:daarom hou ik ook van dr
en daarom hou ik heel erg van mezelf
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 00:10:Wat is dat nou voor bullshit, samenwonen met je ex?
T`is toch niet voor niks je ex of wel?
Als het over en UIT is, dan is het ook over en UIT.
zo zie ik het ook
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 23:46:Kan dat of...
Ik zou het in ieder geval niet kunnen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 21:49:zullen we samen zoeken""
nee want dan moet ik hem zeker weer delen
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 2 augustus 2007 om 20:50:Ik weet nu al wat je denkt als je je eigen zin terug leest:
over grootspraak gesproken
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 2 augustus 2007 om 20:50:want das slecht voor mijn eer laat ik het in alle toonaarden ontkennen zodat ik stoerder lijk dan ik eigenlijk ben.