Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 04:35:I know, maar dat voelde niet goed aan.. Dus dat was wel even vaag.. Maar ja, het kan idd familie zijn...
had het vannacht ook weer.
voelde niet goed aan maar schijt aan
ik lig er niet meer wakker van
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 09:03:us ik gelijk licht aan en voor de zeerheid kladblok erop gezet \
want ik geloof erg in geesten
nou er werd niks geschreven
hahahah droog droog
ik had het ook met een huis van een kennis.
bezems vielen om.
s'nachts werd er in de badkamer op de aanrecht geslagen (zo hoorde het)
kerstballen die gingen tikken tegen het glazen rraam waar ze tegen hingen.
op den duur word het vervelend
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 09:03:ik heb ook veel paranormale dingen meegemaakt...
nu nog btw
shiiit lijkt wel een horrorfilm :
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 13:05:had het vannacht ook weer.
voelde niet goed aan maar schijt aan
ik lig er niet meer wakker van
Je moet ook niet bang zijn, en gewoon verder proberen slapen.. Maarja, na mijn bijnadoodservaring, ben ik nog gevoeliger zal ik maar zeggen.. Maarja het maakt je wel sterker.. Mijn opa heeft over me gewaakt..
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 13:12:Mijn opa heeft over me gewaakt..
zo moet je het zien.
iemand waakt over je.
ik ben nou ook bezig met uittreding van mn ziel/geest maar ben bang dat het verkeerd gaat ivm die rare gevoelens/anwezigheden.
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 13:38:ik ben nou ook bezig met uittreding van mn ziel/geest maar ben bang dat het verkeerd gaat ivm die rare gevoelens/anwezigheden.
ja kijk wel uit
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 13:38:zo moet je het zien.
iemand waakt over je.
dat zeker, hij stuurde me terug, en liet me er niet langs.. Anders was ik er nu wel niet meer geweest.. Ben niet naar het mooie licht gelopen..
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 13:46:ja kijk wel uit Zo'n ongeluk, is mijn leven ook anders door geworden.. Maar voor gekke dingen ben ik absoluut niet bang, ivm kwade geesten..
Als je je eigen duistere zijde niet onderdrukt, heb je over het algemeen weinig te vrezen van kwade geesten
Ik heb in bepaalde periodes in mijn leven erg veel last van uittredingen gehad. Met name toen ik 18/19 was en in 2006 erg veel. De ervaringen waren bijzonder maar vraagt veel van lichaam en geest op een gegeven moment heb ik me er tegen verzet en toen was het afgelopen. tot op de dag van vandaag weinig last meer gehad 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 22:55:Wie heeft er wel eens iets paranormaals meegemaakt en durft daar over te vertellen?
ik
als ik dingen wens komen ze uit
laatste aanpassing
Uitspraak van Lars Roumen op zondag 5 augustus 2007 om 19:35:Als je je eigen duistere zijde niet onderdrukt, heb je over het algemeen weinig te vrezen van kwade geesten
Dat is niet waar. Als je er mee bezig bent op de verkeerde manier loop je een risico, en als je enorme pech hbet of gewoon een zwakke persoonlijkheid/slechte geestelijke gesteldheid én je komt de verkeerde tegen kan je ook een behoorlijk probleem hebben hoor. Gelukkig komt zoiets niet vaak voor...
als ik dingen wens komen ze uit
STFU man
Uitspraak van actief op maandag 6 augustus 2007 om 13:29:nog nooit.. en ik persoonlijk vind zelf dat het iets is wat tussen je oren zit (niet lullig bedoeld )
als ik dit soort dingen lees:
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 09:03:ik heb ook veel paranormale dingen meegemaakt...
nu nog btw
ik woonde in heemskerk en daar in dat huis waar ik woonde
was het echt niet pluis...
ik lag op zolder en had daar een pc staan
opeens uit t niets begon me toetsenbord te tikken
dus ik gelijk licht aan en voor de zeerheid kladblok erop gezet \
want ik geloof erg in geesten
nou er werd niks geschreven
een paar dagen later voelde ik me bedreigd in me kamer
begon te zweten heeel angstig gevoel dus ik ging snel me kamer uit
want ik vetrouwde het niet
paar minuten later ging ik toch maar terug om te kijken
lag me hele kamer overhoop
dingen waren stuk geslagen alles over de grond noem maar op.
toen we wouden verhuizen en we wouden woningruil doen omdat het dan sneller gaat kwamen der mensen langs om te kijken
er werd onwijs hard gestampt boven op zolder terwijl daar niemand was
dus de woningruil ging niet door
zo ging het met 3 mensen die kwamen kijken
tot er een vrouw kwam die niet bang was voor geesten en konden we toch weg
er was nog veel meer gebeurd in dat huis maar is teveel om op te noemen
sindsdien hou ik me erg bezig met spirituele wezens
en geloof me ze bestaan
geesten-demonen-engelen-en nog veel meer dat we niet kennen...
kom ik toch ff niet meer bij van het lachen
kom ik toch effe niet meer bij van het lachen
Stel je voor dat paranormale energieën werkelijk bestaan, hoe zouden mensen de effecten daarvan dan beter kunnen omschrijven als engelen, spoken of demonen om het verschil in intentie van de waargenomen energieën te verwoorden?
Wellicht heb je eens gehoort van kwantum verbondenheid van deeltjes? Deze deeltjes kunnen ongeacht de afstand tussen de deeltjes 'direct' (sneller als het licht) met elkaar communiceren. Einstein noemde dit fenomeen 'spookachtige activiteit op grote afstand'.
Recente ontdekkingen door een elite wetenschaps team samengesteld uit 'the best of the best' wetenschappers uit Rusland die onderzoeken waar de tot nu toe onbekende 90% rest-DNA tonen dat dit DNA mogelijk voorziet in een biologisch internet waarmee mensen en dieren met elkaar kunnen communiceren en welke mogelijk een verklaring zal bieden voor de vele paranormale fenomenen zoals aura's, geesten, aanvoelen, heldervoelendheid, voorspellingen etc.
Uitspraak van actief op maandag 6 augustus 2007 om 13:29:nog nooit.. en ik persoonlijk vind zelf dat het iets is wat tussen je oren zit (
dan kan ik jou dingen vertelen
en dan klapper jij met je oren
dat is ook niet echt grappig meer dan
als ik echt heel kwaad ben op iemand of wat dan ook en ik wens een bepaald iemand iets toe dan gebeurd dat
heb het nu 3 keer meegemaakt of het moet 3 keer toeval geweest zijn
ik hoop dat het dat is
Geloofde er zelf ook nooit in , tot ik wat heb meegemaakt...
jah me to
zou het eens uit gaan proberen als ik jou was
jah heb dat eigenlijk nog nooit gedaan maargoed kom niks te kort
alleen een extraatje is mooi meegenomen
nieuwe audi A8 ofzo
Maar het toppunt was een wildvreemde paranormaalbegaafde gast die met antwoorden kwam op iets wat ik heel graag wilde weten
dat is wel apart ja
nieuwe audi A8 ofzo
zou het eerst met iets kleiners proberen
dat is wel apart jasta je ook raar te kijken of niet
als ik er aan denk krijg ik nog kippevel, wist niet wat me overkwam brr
maar het heeft me wel ontzettend goed gedaan
zou het eerst met iets kleiners proberen
nee dan ga ik erop achteruit
als ik er aan denk krijg ik nog kippevel, wist niet wat me overkwam brr
maar het heeft me wel ontzettend goed gedaan
dat is belangrijk wil bijna vragen wat ie vertelde maar dat zijn mijn zaken niet
nee dan ga ik erop achteruit
in dat geval wens je die A8 toch gewoon voor mij
dat is belangrijk wil bijna vragen wat ie vertelde maar dat zijn mijn zaken niet
mag je best weten, stuur je wel een PB vanavond
Uitspraak van actief op maandag 6 augustus 2007 om 17:36:dan geloof ik het nog niet.. ken zat mensen met veel verhalen..
mij overuig je er niet mee
ik heb bewijzen
maargoed beter dat je er niet in geloofd
kan je ook niks gebeuren toch
Uitspraak van actief op maandag 6 augustus 2007 om 18:16:wat is bewijs??
dingen die bewijzen dat het bestaat en kan
ik wil ej wel een keertje uitlweg geven hoor maar dan ben ik bang dat je het wel gelooft
Ik had eens geruime tijd (meerdere maanden) een poster van Victoria (Posh Spice) aan het voeteneind van mijn bed tegen de muur hangen en in een opwelling besloot ik haar intens waar te nemen en toen direct in slaap te vallen.
Ik droomde toen heel erg helder over een vliegveld waar ik haar tegenkwam en waar ik het gevoel kreeg dat ze me wilde laten zien hoe moeilijk het is om haar vriend/partner te zijn. Ik moest toen spreken op een podium en naar verloop van tijd werd ik weer wakker.
Toen ik naar de poster keek was de poster half losgekomen van de muur terwijl de ramen gesloten waren en er dus geen wind in de kamer aanwezig was.
Ik droomde toen heel erg helder over een vliegveld waar ik haar tegenkwam en waar ik het gevoel kreeg dat ze me wilde laten zien hoe moeilijk het is om haar vriend/partner te zijn. Ik moest toen spreken op een podium en naar verloop van tijd werd ik weer wakker.
Toen ik naar de poster keek was de poster half losgekomen van de muur terwijl de ramen gesloten waren en er dus geen wind in de kamer aanwezig was.
laatste aanpassing
ik wil ej wel een keertje uitlweg geven hoor maar dan ben ik bang dat je het wel gelooft
je bent echt niet de eerste die mij bizarre verhalen vertelt hoor haha
en geloof nog steeds niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 18:21:Toen ik naar de poster keek was de poster half losgekomen van de muur terwijl de ramen gesloten waren en er dus geen wind in de kamer aanwezig was
Tsja, kun je in je slaap hebben gedaan
Tjsa, kun je in je slaap gedaan hebben 
]
Dat is praktisch onmogelijk aangezien de poster te hoog hing en ik daarvoor naar de achterzeide van mijn bed zou moeten schuiven met mijn lichaam om vervolgens met mijn benen hoog op de muur de rechterbovenzeide van de poster los te maken.
Wellicht dat het toeval was
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op maandag 6 augustus 2007 om 19:13:je bent echt niet de eerste die mij bizarre verhalen vertelt hoor haha
is niet bizar is gewoon pure waarheid
Nee ik kan het niet uitleggen helemaal, maar t lijkt gewoon alsof ze dan dood licht reageert nergens op enzow.
oke
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 18:21:Toen ik naar de poster keek was de poster half losgekomen van de muur terwijl de ramen gesloten waren en er dus geen wind in de kamer aanwezig was.
vreemd
is niet bizar is gewoon pure waarheid
dat je lelijk bent ook
Uitspraak van actief op maandag 6 augustus 2007 om 22:16:das jouw gedachtegang, niet de mijne
als je toch dingen te horen krijgt terwijl die persoon dat helemaal niet kan weten
wat is dat dan
ik heb wel dat als ik blij en vrolijk ben gaat de zon schijnen.
ben ik boos of erg sjago dan regent het of onweert het
heel vreemd.
het is niet iets paranormaals maar toch fasinerend en vaag tegelijk.
vorige keer was ik erg boos en sjagerijnig en liep buiten met mn hond.
mn gezicht zag er zo uit:
en fuck it het begint te onweren
andere keer was ik erg vrolijk en de zon schijnt voor t eerst in weken (tijdje geleden gebeurt)
ik ging toevallig op visite bij een goeie vriend van me, en hij zei: hey maatje jij komt en de zon gaat schijnen
leuk leuk
ben ik boos of erg sjago dan regent het of onweert het
heel vreemd.
het is niet iets paranormaals maar toch fasinerend en vaag tegelijk.
vorige keer was ik erg boos en sjagerijnig en liep buiten met mn hond.
mn gezicht zag er zo uit:
en fuck it het begint te onweren
andere keer was ik erg vrolijk en de zon schijnt voor t eerst in weken (tijdje geleden gebeurt)
ik ging toevallig op visite bij een goeie vriend van me, en hij zei: hey maatje jij komt en de zon gaat schijnen
leuk leuk
Genoeg dingen mee gemaakt op dit gebied.. Varierend van dingen weten die ik niet kan weten & voorspellende dromen tot geesten zien..
Om een voorbeeld te noemen:
Afgelopen weekend was ik bij een goede vriend van me. Ik voelde telkens iemand naar me kijken. Mijn haren gingen recht overeind staan en het kippenvel stond op mn armen. Die vriend had exact hetzelfde gevoel.. Beide zagen we tot een paar keer toe voeten van iemand door de kamer heen lopen en één keer een mistwolkje wat een persoon vormde en toen snel weer vervaagde tot mist. Op een gegeven moment kon ik niet meer mijn ogen open houden, omdat ik verblind werd door een enorm wit, helder licht. Ik heb nog nooit iets gezien wat zo extreem fel was en zo mooi. Op maandag werd het gevoel dat er meer zat op zijn zolderkamer steeds sterker.. Ik hoorde regelmatig iemand de deur openen en de trap oplopen, maar als ik dan keek was er niemand.. Achter zijn bank zag ik af en toe kleine handjes op de rugleuning verschijnen.. Die vriend merkte dit alles ook, hij merkte dat ik bang was en zei me dat ik op de bank moest gaan zitten omdat t daar beter voelde. Ik ging zitten en vlak daarna verscheen er een kuil in de bank naast me. Mijn armen en benen werden ijskoud en alles begon te tintelen. Aan de andere kant was inmiddels ook iemand gaan zitten. Ik voelde hun handjes op mijn hand en een enorm gevoel van liefde in me. Ik voelde dat er telkens meer kinder entiteiten om me heen kwamen te staan die me gerust wilden stellen. Ik visualiseerde een wit licht om mij en mn vriend heen en probeerde al mijn liefde de kamer in te sturen. Ineens viel me op dat de lader waar mijn telefoon aan hing bewoog. Ik vroeg aan mn vriend of hij dat ook zag en toen bleek dat mijn telefoon zich langzaam bewoog over het bed heen om uiteindelijk zon 50 cm verder op te blijven liggen..Op dat moment ging het heel snel.. Ik zag iets zwarts van het bed richting mijn vriend springen en we schrokken allebei zo enorm erg.. Ik werd intens bang, werd ijs en ijskoud en wilde daar direct weg.. We renden zijn trap af naar de kamer beneden.. Ik wilde op de grond gaan zitten en terwijl ik dat deed knalde ik heel hard met mn hoofd tegen de punt van zijn openstaande raam, wat minstens een halve meter links van me was.. Mijn vriend ging samen met een andere vriend terug naar die zolder om spullen te pakken, ik wilde absoluut niet naar boven.. Terwijl ik op hen aan het wachten was zag ik in de hoek van die kamer een man staan.. Hij liep naar me toe en mijn lichaam begon te tintelen.. Ik kreeg een rustig & warm gevoel over me heen.. Mijn vriend had inmiddels een vriendin van hem die medium is gevraagd zijn kamer te zuiveren, in de tussentijd ben ik buiten blijven wachten.. Toen alles veilig was gingen we terug, in beide kamers waar ik iets heb gezien & gevoeld hing nu een heel warme sfeer.. De zolder was ineens 10 x zo licht en alle donkere schaduwen waren verdwenen. Ik keek naar de spiegel en zag dat daar ineens heel veel kleine kinderhandjes op stonden.. Ik keek naar de andere spiegel en zag daar ter plekke allemaal kusjes op verschijnen.. Overal in de kamer voelde en zag ik kleine kinderen. Ik zag ze niet heel duidelijk, maar kon hun energie zien. Er verschenen woorden op de spiegels en mijn vriend stelde hen vragen waar ze op antwoorden door hun antwoord op de spiegel te tekenen. Ik heb zelf geprobeerd om op de spiegel dingen te schrijven met mn vinger, maar zo duidelijk als zij deden lukte me met geen mogelijkheid. De dagen erna zijn ze non stop bij ons geweest. Als ik me rot voelde kwam er direct een kindje bij me zitten om me rustig te maken.
Om een voorbeeld te noemen:
Afgelopen weekend was ik bij een goede vriend van me. Ik voelde telkens iemand naar me kijken. Mijn haren gingen recht overeind staan en het kippenvel stond op mn armen. Die vriend had exact hetzelfde gevoel.. Beide zagen we tot een paar keer toe voeten van iemand door de kamer heen lopen en één keer een mistwolkje wat een persoon vormde en toen snel weer vervaagde tot mist. Op een gegeven moment kon ik niet meer mijn ogen open houden, omdat ik verblind werd door een enorm wit, helder licht. Ik heb nog nooit iets gezien wat zo extreem fel was en zo mooi. Op maandag werd het gevoel dat er meer zat op zijn zolderkamer steeds sterker.. Ik hoorde regelmatig iemand de deur openen en de trap oplopen, maar als ik dan keek was er niemand.. Achter zijn bank zag ik af en toe kleine handjes op de rugleuning verschijnen.. Die vriend merkte dit alles ook, hij merkte dat ik bang was en zei me dat ik op de bank moest gaan zitten omdat t daar beter voelde. Ik ging zitten en vlak daarna verscheen er een kuil in de bank naast me. Mijn armen en benen werden ijskoud en alles begon te tintelen. Aan de andere kant was inmiddels ook iemand gaan zitten. Ik voelde hun handjes op mijn hand en een enorm gevoel van liefde in me. Ik voelde dat er telkens meer kinder entiteiten om me heen kwamen te staan die me gerust wilden stellen. Ik visualiseerde een wit licht om mij en mn vriend heen en probeerde al mijn liefde de kamer in te sturen. Ineens viel me op dat de lader waar mijn telefoon aan hing bewoog. Ik vroeg aan mn vriend of hij dat ook zag en toen bleek dat mijn telefoon zich langzaam bewoog over het bed heen om uiteindelijk zon 50 cm verder op te blijven liggen..Op dat moment ging het heel snel.. Ik zag iets zwarts van het bed richting mijn vriend springen en we schrokken allebei zo enorm erg.. Ik werd intens bang, werd ijs en ijskoud en wilde daar direct weg.. We renden zijn trap af naar de kamer beneden.. Ik wilde op de grond gaan zitten en terwijl ik dat deed knalde ik heel hard met mn hoofd tegen de punt van zijn openstaande raam, wat minstens een halve meter links van me was.. Mijn vriend ging samen met een andere vriend terug naar die zolder om spullen te pakken, ik wilde absoluut niet naar boven.. Terwijl ik op hen aan het wachten was zag ik in de hoek van die kamer een man staan.. Hij liep naar me toe en mijn lichaam begon te tintelen.. Ik kreeg een rustig & warm gevoel over me heen.. Mijn vriend had inmiddels een vriendin van hem die medium is gevraagd zijn kamer te zuiveren, in de tussentijd ben ik buiten blijven wachten.. Toen alles veilig was gingen we terug, in beide kamers waar ik iets heb gezien & gevoeld hing nu een heel warme sfeer.. De zolder was ineens 10 x zo licht en alle donkere schaduwen waren verdwenen. Ik keek naar de spiegel en zag dat daar ineens heel veel kleine kinderhandjes op stonden.. Ik keek naar de andere spiegel en zag daar ter plekke allemaal kusjes op verschijnen.. Overal in de kamer voelde en zag ik kleine kinderen. Ik zag ze niet heel duidelijk, maar kon hun energie zien. Er verschenen woorden op de spiegels en mijn vriend stelde hen vragen waar ze op antwoorden door hun antwoord op de spiegel te tekenen. Ik heb zelf geprobeerd om op de spiegel dingen te schrijven met mn vinger, maar zo duidelijk als zij deden lukte me met geen mogelijkheid. De dagen erna zijn ze non stop bij ons geweest. Als ik me rot voelde kwam er direct een kindje bij me zitten om me rustig te maken.
laatste aanpassing