Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 juli 2007 om 00:01:Nee dank je, die voorbinddildo van je lijkt me niet zo lekker smaken.
Dan krijg je niks
Pikstraf voor jou
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 juli 2007 om 00:01:NeuQen voor een Breezah?
Oww en zij wel he!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 00:01:Ja ff wachten tot ze wat terug sturen
Ik wil niet wachten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 00:01:Die hebben het heel druk met hun sletjes hoor
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 juli 2007 om 00:01:NeuQen voor een Breezah?
Neuh, ik ben een wickyslut
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 00:04:Oww en zij wel he!
Ja sorry als je nu een ander aanbod had ipv.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 23:57:P!jP3nGg?
dan had ik er misschien anders over gedacht.
Uitspraak van PRINSES DENNNeuh, ik ben een wickyslutop woensdag 25 juli 2007 om 00:06:
Valt me weer van je tegen. Ik had je anders ingeschat, maaruh voor een wicky dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 juli 2007 om 00:07:maaruh voor een wicky dan?
Jaaaaa dan wel! ik doe het alleen zonder condooms, Ik spaar SOA's je weet tok!
Uitspraak van PRINSES DENNIk wil niet wachtenop woensdag 25 juli 2007 om 00:06:
je zal wel moeteng
Uitspraak van PRINSES DENNJe wilt toch niet zeggen dat ik een sletje ben heop woensdag 25 juli 2007 om 00:06:
Nee ze hebben het druk met sletjes..
Dus moeten lieve meisjes zoals jij wachten
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 juli 2007 om 00:07:Ja sorry als je nu een ander aanbod had ipv.
Wil je geen pijpbeurt dan
Uitspraak van PRINSES DENNJaaaaa dan wel! ik doe het alleen zonder condooms, Ik spaar SOA's je weet tok!op woensdag 25 juli 2007 om 00:22:
Ja duhhh. tuurlijk zonder condoom. Ik wil ook nog iets voelen. SOA's die neem ik er gratis bij.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 00:23:Wil je geen pijpbeurt dan
Das wat anders dan zelf een pijpbeurt geven. Alleen als het keeltje dan gesmeerd word.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 00:23:Dus moeten lieve meisjes zoals jij wachten
Ohhhhww dan is het goed
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 juli 2007 om 00:28:SOA's die neem ik er gratis bij
Man naar me hart
Uitspraak van PRINSES DENNMan naar me hartop woensdag 25 juli 2007 om 00:31:
![]()
Sorry maar ik moet je vanavond teleurstellen. Ik ben moe en ga slapen.
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 juli 2007 om 00:35:Ik ben moe en ga slapen
mietje!
slaap lekker
Uitspraak van PRINSES DENNmietje!op woensdag 25 juli 2007 om 00:35:
slaap lekker
Truste.
Jij ook Charlii
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 21:46:Oke heb ff een mailtje ernaar gestuurd voor je
wel een aardige in de hoop dat ze het doen
Dus ik zie wel of ze wat terug sturen of hem verwijderen
Dus hou je even in de gaten of ze hem verwijderen?
Dankjewel meis echt
Ik was gister vroeg naar mijn bed gegaan moet weer werken dus vandaar dat ik nog niet eerder reageerde
Echt super bedankt!
Uitspraak van PRINSES DENNKan je voor ook niet ff een mailtje sturen?op dinsdag 24 juli 2007 om 23:51:
Ik sta er ook op
Ook al, pfff hebben ze die van jou nu ook verwijderd?
Uitspraak van PRINSES DENNdat mag niet! ga maar even in de hoek staan, en erover nadenkenop dinsdag 24 juli 2007 om 23:35:
*staat in hoek en weent een beetje*
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 25 juli 2007 om 00:36:Truste.
Jij ook Charlii
Good morning
Dankjewel meis echt hij is verwijderd! Echt toppie!
Ik was gister vroeg naar mijn bed gegaan moet weer werken dus vandaar dat ik nog niet eerder reageerde
Echt super bedankt!
Graag gedaan
Ook al, pfff hebben ze die van jou nu ook verwijderd?
volgens mij niet, ik ga even kijken..
en volgens mij zijn wij niet echt onwijs br33z@h toch?
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 25 juli 2007 om 09:50:*staat in hoek en weent een beetje*
Uitspraak van PRINSES DENNvolgens mij niet, ik ga even kijken..op woensdag 25 juli 2007 om 16:59:
en volgens mij zijn wij niet echt onwijs br33z@h toch?
En is ie dr af?
Nee niet echt! Protesteren dus
Toch apart, wij staan beide niet op foto, zoendend met andere wijven, (half) naakt etc. en behoren wel tot de categorie "Br33z@h's"
laatste aanpassing
Uitspraak van PRINSES DENNNeeop woensdag 25 juli 2007 om 17:38:
Ik denk dat je dan wel ff de link moet plaatsen met je foto zodat zij weet welke foto het is.
Uitspraak van PRINSES DENNSnap er ook niks van hoor...op woensdag 25 juli 2007 om 17:38:
Conclusie: Jaloezie?
laatste aanpassing
je zou even aan Charlii kunnen vragen of zij je foto wil laten verwijderen -ze heeft voor mij ook een mail gestuurd, echt lief van dr
Ja had ik al gevraagd
Conclusie: Jaloezie?
Uiteraaard!
Charlii, wat had je dan precies in die mail gezet?
Uitspraak van PRINSES DENNJa had ik al gevraagd maar ze deed al alsof ze jou was, dan kan ze niet ook ineens mij zijnop woensdag 25 juli 2007 om 17:47:
Uitspraak van PRINSES DENNUiteraaard!op woensdag 25 juli 2007 om 17:47:
laatste aanpassing
De makers van die site hebben zeker nog nooit gehoord van portretrecht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 27 juli 2007 om 19:17:paar ton eisen
Ja man, boek ik gelijk nog een vakantie
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 12:03:Worden wel mensen link als ze opeens hun vriendin daar zien staan
ja, of jezelf
Uitspraak van PRINSES DENNja, of jezelfop zaterdag 28 juli 2007 om 12:08:
Moet je maar geen slet zijn.
Uitspraak van PRINSES DENNCharlii, wat had je dan precies in die mail gezet?op woensdag 25 juli 2007 om 17:47:
Ja ik had een mailtje in het engels gedaan omdat die ene dingen ook in het engels staan
Dus missn dat ze hem daarom er wel afhaalde
Ik had gewoon het nummer erbij gezet en of ze hem er aub af wilde halen omdat ik dat op die foto was
Heb je wel het foto nummer gegeven?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 12:10:Moet je maar geen slet zijn
het is niet zo dat je er zelf voor kiest om erop te staan hoor. Ik ben helemaal geen slet, en 1 of andere wannabee nerd heeft mij erop gezet.
Ben ik volgens jou een slet dan?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 13:45:Heb je wel het foto nummer gegeven?
ja dat wel, oke ik ga het ff in het engels proberen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 14:38:Volgens mij is deze van partyflock
doet t niet
Er zijn weer 3 pagina bijgekomen vandaag 
laatste aanpassing
Uitspraak van PRINSES DENNja dat wel, oke ik ga het ff in het engels proberen thanksop zaterdag 28 juli 2007 om 15:05:
Ja missn dat het dan wel lukt
En anders prober ik het wel met ander mail adress
als hij er morgen nog niet af is moet je het maar even zeggen
Wat een wijven. 
Uitspraak van PRINSES DENNNu heb je wel lang in de hoek gestaan, wat zeg je nu?op woensdag 25 juli 2007 om 16:59:
whazzzuuuup Denn
Uitspraak van PRINSES DENNBen ik volgens jou een slet dan?op zaterdag 28 juli 2007 om 15:05:
Nee, ik vind van niet
Je bent gewoon cute, en je past in het profiel
Zie het als een compliment...veel kerels houden ervan
Uitspraak van HardstyleJos op zondag 29 juli 2007 om 02:54:Zie het als een compliment...veel kerels houden ervan
next time be more carefull with your words casanova
laatste aanpassing
Uitspraak van PRINSES DENNgoed zo jongenop zaterdag 28 juli 2007 om 17:11:
okiedokie dan
maak me gek
Uitspraak van HardstyleJos op zondag 29 juli 2007 om 02:54:Zie het als een compliment...veel kerels houden ervan
maar dat doe ik dus niet. ik vind het echt geeeeen compliment om op die slettensite te staan hoor.
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 29 juli 2007 om 09:29:maak me gek