Partyflock

Forumonderwerp · 962186

Nationale Alliantie opgeheven
Uitgegeven: 21 juli 2007 18:27
Laatst gewijzigd: 21 juli 2007 18:34

AMSTERDAM - De Nationale Alliantie heeft zichzelf opgeheven. Het driekoppige bestuur gaat maandag naar de Kamer van Koophandel om de partij uit te schrijven, zegt bestuurslid Jan Teijn.

De nationalistische beweging, door antifascisten als extreem rechts beschouwd, telde nog twintig leden.

Demoniseren

Een week geleden gaf het bestuur aan op te stappen. Tot dit weekeinde hadden leden de tijd zichzelf op te werpen als nieuwe bestuursleden, maar dat is niet gebeurd.

Een demonstratie in Rotterdam begin april waarbij slechts zeven sympathisanten kwamen opdagen, deed Teijn en consorten beseffen dat er weinig toekomst meer zat in hun partij, die in november 2003 werd opgericht.

De demonstratie had als thema 'stop het demoniseren van nationalisten'. Een eerdere demonstratie in de Maasstad liep in maart uit op een vechtpartij met Feyenoord-supporters.

Vlaams Belang

Teijn hoopte in Nederland een partij uit de grond te kunnen stampen gemodelleerd naar het Vlaams Belang in België of het Front National in Frankrijk. "De nationalistische groeperingen in Nederland maken er een zootje van", zegt Teijn.

"Wij willen niet dat mensen zich als skinhead kleden, puur om te shockeren. Dat pikt de gewone bevolking niet. Het zou op een nette manier moeten, zoals in de omringende landen. We hebben meer standpunten dan alleen maar over de samenstelling van de bevolking, hoor."

Rechtdoorzee

De NA weigert zichzelf extreem rechts te noemen en afficheert zichzelf als 'niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee'.

De website blijft nog tot april in de lucht, zegt Teijn. De overgebleven leden krijgen hun betaalde contributie, dertig euro, terug.

Problemen

De Anti-Fascistische Aktie reageert verheugd op het verdwijnen van de Nationale Alliantie, en maakte het zelfs eerder wereldkundig dan de beweging zelf.

"Dat er structurele problemen binnen de Nationale Alliantie zijn, is geen nieuws. De laatste twee demonstraties van deze partij waren genante vertoningen."

(c) Novum

Uitspraak van Roel63 op zondag 22 juli 2007 om 17:57:
Gaat je bij mij ook niet lukken. Alleen al het zinnetje "gebruiken die hier niet horen". Wie bepaalt dat in vredesnaam, jullie???

:lol:

Mooi he, het meest moe word ik nog van dit soort gedraai eigenlijk.
Ze zijn allemaal geen nazi's en schetsen op internet van die verhaaltjes zoals hierboven. Zie je eenmaal zo'n demonstratie dan loopt drie kwart erbij alsof morgen de oorlog uit gaat breken inclusies hakenkruizen, keltische kruizen, die SS doodshoofden en die jeugdstorm-rommel.

Ze weten het mooi te brengen maar het is gewoon

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 17:53:
Blaat blaat blaat

laatste aanpassing
Uitspraak van Roel63 op zondag 22 juli 2007 om 17:57:
Alleen al het zinnetje "gebruiken die hier niet horen". Wie bepaalt dat in vredesnaam, jullie???

Nee, tig jaar geschiedenis die nu word vervangen door voornamelijk islamitische en amerikaanse gebruiken, om van te kotsen. Als ik het kon bepalen had er eea nu toch echt anders geweest. Maar inderdaad, wij bepalen dat niet, maar wij als volk wel.

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 18:00:
maar wij als volk wel.

Ook niet want jullie zijn gelukkig een hele kleine minderheid ;)

De meerderheid bepaald, dus gelukkig ken ik morgen weer shoarma halen bij ali op de hoek. En waar hij dan gaat bidden savonds zal me aan me reet roesten.
Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 18:00:
amerikaanse gebruiken,

de Amerikaanse cultuur is hier niet nieuw, de opmars begon al in '44 ... denk maar aan coca-cola en valentijnsdag, dat is niet iets van de afgelopen 2 jaar ...
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 18:01:
De meerderheid bepaald, dus gelukkig ken ik morgen weer shoarma halen bij ali op de hoek. En waar hij dan gaat bidden savonds zal me aan me reet roesten.

Ja? Dus? Het zou mij ook geen bal interreseren wat ali op de hoek doet, zolang ik er maar geen last van heb. Hetgeen wat ik wel vervelend vind is dat ali-2 hier op straat iedereen bedreigt die langs loopt, dat hassan hier constant meiden lastig valt, dat achmed op onze kosten lekker op de bank hangt, dat er nu even 30.000 illigalen op onze kosten een uitkering krijgen, een huis krijgen, notabene terwijl het oorsprongkelijke volk al een wachtrij van 3 jaar heeft voor een huisje.

En waar ik nog het meest van walg, is de huidige politiek. Doen mede-landers, etnische minderheden, gast-arbeiders, kansen-jongeren, allochtonen of welke naam je ook wilt gebruiken iets wat niet kan, dan word er massal naar redenen gezocht waarom hun er niets aan kunnen doen. Er MOET gewoon wel elke keer iets zijn waarom het niet aan hun, maar aan ONS ligt.

40 jaar intregratie, en wat krijg je? Halal-voer, halal-hypotheek, halal dit, halal dat, eerwraak, maffe imams met zieke ideeen, en een staat die ze vertroeteld.

Was Ali maar iets meer als de doorsnee buurman Henk, maar dat is niet zo maar dat word in alle toonaarden ontkend.

Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zondag 22 juli 2007 om 18:06:
de Amerikaanse cultuur is hier niet nieuw, de opmars begon al in '44 ... denk maar aan coca-cola en valentijnsdag, dat is niet iets van de afgelopen 2 jaar ...

Klopt als een bus.

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 18:09:
Ja? Dus? Het zou mij ook geen bal interreseren wat ali op de hoek doet, zolang ik er maar geen last van heb.

oke en wat heb jij voor last van:

Halal-voer

halal-hypotheek

halal dit, halal dat, eerwraak,

??
Volgens mij maar weinig hoor.

Ik ontken niet dat er dingen zijn die niet goed zijn gegaan want ik ben zelf vrij rechts ingesteld.
Waar het mij vooral om draait zijn mensen die denken met achterlijke symbolen rond te moeten lopen. En zo lang dat bij aanhangers van de clubs zoals waar deze topic overgaat de meerderheid is, mogen ze van mij boven de zee gedropt worden.

Maar als je overal zo negatief over denkt zal je wel een heerlijk leven hebben.
Maak je wat minder druk, je leeft 1x en daarna is het over en heb je je 70 jaar druk lopen maken om anderen :D

ali-2 hier op straat iedereen bedreigt die langs loopt

goh, en dat doet geen enkele nederlander gelukkig :gaap:
dat achmed op onze kosten lekker op de bank hangt,

ken ook Nederlanders die dat doen (y)

een huis krijgen

afgekeurde schuur waar jij en ik men fiets nog in zetten.
zoiets noemen ze goed fatsoen (y)
40 jaar intregratie, en wat krijg je? Halal-voer, halal-hypotheek, halal dit, halal dat, eerwraak, maffe imams met zieke ideeen, en een staat die ze vertroeteld.

nix mis mee toch ?
als of christen altijd zo lief zijn geweest met de kruistochten.
ik keur het niet goed, maar niet doen of we hier in NL zo heilig zijn...
kijk wat de VOC in india gedaan heeft :bye:
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 18:13:
Waar het mij vooral om draait zijn mensen die denken met achterlijke symbolen rond te moeten lopen.

Waar het mij vooral om gaat is dat je ons meteen dat hokje in duwt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 18:14:
ali-2 hier op straat iedereen bedreigt die langs loopt

goh, en dat doet geen enkele nederlander gelukkig

Duidelijk in mindere mate.

dat achmed op onze kosten lekker op de bank hangt,

ken ook Nederlanders die dat doen

Heb ik ook absoluut geen goed woord voor over.

een huis krijgen

afgekeurde schuur waar jij en ik men fiets nog in zetten.
zoiets noemen ze goed fatsoen

Als je dat een afgekeurde schuur noemt, doe mij er dan ook zn 1! Doorgaans rijtjeshuizen op kosten van de staat, niet slecht.

als of christen altijd zo lief zijn geweest met de kruistochten.
ik keur het niet goed, maar niet doen of we hier in NL zo heilig zijn...
kijk wat de VOC in india gedaan heeft

Nee Christenen waren ook geen lieverdjes, maar ik heb het zowieso niet zo op religie's. Dit land heeft -zoals bijna ieder land- zwartere bladzijdes in hun geschiedenis, alles in de context van die tijd.
De voc is ook vast niet altijd netjes geweest, er zullen wel talloze voorbeeld zijn.

Echter is dit enkele honderden jaren geleden, en is hetgeen waar we mee te maken hebben NU. Dat wij vroeger ook niet altijd even net zijn geweest vind ik daarom ook geen enkel excuus voor gedrag van andere mensen in het heden.

Daarnaast meen ik dat onze kolonies (abc eilanden etc) nog steeds financiele steun krijgen, en onze voormalige kolonies herstel betalingen krijgen.
En waar hij dan gaat bidden savonds zal me aan me reet roesten.

tja, ali gaat alleen maar over 10 jaar bidden in een moskee, waarvan er al 5 in een wijk staan, en waarbij het gebed via luidsprekers door de hele buurt klinkt ...
nee, inderdaad, geen probleem ...

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 18:47:
Waar het mij vooral om gaat is dat je ons meteen dat hokje in duwt.

Nee hoor dat in dat hokje plaatsen deed je zelf met die eerste reactie.

Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zondag 22 juli 2007 om 18:54:
tja, ali gaat alleen maar over 10 jaar bidden in een moskee, waarvan er al 5 in een wijk staan, en waarbij het gebed via luidsprekers door de hele buurt klinkt ...
nee, inderdaad, geen probleem ...

kerken vind ik ook tyfus herrie maken (en ook nog op zondagochtend als ik lig te pitten, tegen een moskee op vrijdagmiddag).
Het is allebei wel of allebei niet.
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 18:56:
Het is allebei wel of allebei niet.

Dan is het simpel, niet. Hoewel ik een kerk mooi vind om te horen, en die teringherrie met dat geitengebrabbel door die luidsprekers nou niet echt kan waarderen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 18:55:
Nee hoor dat in dat hokje plaatsen deed je zelf met die eerste reactie.

Nee, je sprak ons aan gezien je het jammer vond dat er nu minder nationalistisch gezinde mensen in je stadje kwamen om te meppen.

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 18:58:
Hoewel ik een kerk mooi vind om te horen, en die teringherrie met dat geitengebrabbel door die luidsprekers nou niet echt kan waarderen.

Dat is omdat je bevooroordeeld bent.

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 18:58:
Nee, je sprak ons aan gezien je het jammer vond dat er nu minder nationalistisch gezinde mensen in je stadje kwamen om te meppen.

Nationalistisch gezind?
Dat heb ik helemaal niet gezegd en jou en die andere sjap heb ik ook niet persoonlijk aangesproken. Ik had het over de nationale alliantie aanhangers zoals die in maart ofzo ook hier rondliepen.

Als jij je dus aangesproken voelde dan heb ik je terecht in het hokje geplaatst.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:01:
Ik had het over de nationale alliantie aanhangers zoals die in maart ofzo ook hier rondliepen.

Die gasten die jullie toen gemept hebben waren niet van de NA maar van de JSN, JeugdStorm Nederland.

en dat basseer je op ?
Heb ik ook absoluut geen goed woord voor over.

(y)
nee, maar dat uiten jullie nooit.
eerst naar je 'zelf' kijken voor je naar een ander kijkt ;)
Als je dat een afgekeurde schuur noemt, doe mij er dan ook zn 1! Doorgaans rijtjeshuizen op kosten van de staat, niet slecht.

nou, ik hoef toch niet in zo een AZC-hut te wonen iig, als jij dat wilt prima, maar ik vind het een schuur (y)

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 19:05:
Die gasten die jullie toen gemept hebben waren niet van de NA maar van de JSN, JeugdStorm Nederland.

Wie had de demo georganiseerd?

En dat is dus net wat ik probeer te zeggen. Fijn dat je het eindelijk snapt.

uh watte

wat mot je dan?
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:08:
Wie had de demo georganiseerd?

NA

En JSN kwam daar om tegen de NA te knokken. Totdat jullie hun weer tegenkwamen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:08:
Fijn dat je het eindelijk snapt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:06:

en dat basseer je op ?

Op wat ik zelf meemaak en van andere hoor. En zeg nou niet dat dat komt omdat ik in een dorp woon, ik reis erg veel door het land dus zie overal wel wat.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:06:
nou, ik hoef toch niet in zo een AZC-hut te wonen iig, als jij dat wilt prima, maar ik vind het een schuur

Die wel ja, maar dat zijn niet de huizen die nu met het generaalpardon worden uitgedeelt;)

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 19:14:
Op wat ik zelf meemaak en van andere hoor. En zeg nou niet dat dat komt omdat ik in een dorp woon, ik reis erg veel door het land dus zie overal wel wat.

komt vast omdat je in een dorp woont 8)
maar dat valt wel altijd op, dat je in dorpen meer extreem rechtse aanhangt vind dan in de grotere steden.
mss angst voor het onbekende?
en natuurlijk gebeurt en wel wat, maar de media hyped het ook gewoon veels te veel op (y)
en sommige mensen zijn daar vatbaarder voor dan andere :kots:

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:19:
komt vast omdat je in een dorp woont
maar dat valt wel altijd op, dat je in dorpen meer extreem rechtse aanhangt vind dan in de grotere steden.
en natuurlijk gebeurt en wel wat, maar de media hyped het ook gewoon veels te veel op

Duidelijk ja je weet het pas als je er woont anders weet je poep.
Kan je wel zeggen dat je door het land reist maar dat is totaal niet vergelijkbaar.
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:19:

onzin, ik krijg vaak ook de stempel opgedrukt van "extreem-rechts", terwijl ik in een redelijk grote stad woon ...
en daarnaast, m'n één na laatste woonplek was Delfzijl, een stad waar veel antilianen en turken wonen ...

ben zelf blij dat er ooit hier allochtonen zijn komen wonen (y)
anders hadden we nu nog iedere avond boerenkool met worst :x
Dürüm (L)

Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zondag 22 juli 2007 om 19:24:
ik krijg vaak ook de stempel opgedrukt van "extreem-rechts",

zo, nou dat is 1...
ff lezen, het komt meer voor in dorpen.
zeg toch niet dat het in de grote steden niet voorkomt ofwel :/
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:26:
boerenkool met worst

Heerlijk

jawel, maar echt niet iedere dag...
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:35:
jawel, maar echt niet iedere dag...

iederedag turks is ook niet echt waar ik van droom ...
en daarnaast, voordat hier turken, of wat dan ook, waren, werd hier wel meer gegeten dan alleen boerenkool met worst ... ;)

ja zuurkool :dood: :lol:

buitenlandse gerechten zijn sowieso lekkerder dan die van ons.
10 keer liever grieks, turks of surinaams dan zuurkoop, andijvie en boerenkool.
laatste aanpassing

Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zondag 22 juli 2007 om 19:37:
iederedag turks is ook niet echt waar ik van droom ...

zeg ik dan elke dag...
*zucht*
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:45:
ja zuurkool

gatverdamme :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:45:
buitenlandse gerechten zijn sowieso lekkerder dan die van ons.

dat bedoel ik.
lekkere indische maaltijd :honger:
Waar het mij vooral om draait zijn mensen die denken met achterlijke symbolen rond te moeten lopen. En zo lang dat bij aanhangers van de clubs zoals waar deze topic overgaat de meerderheid is, mogen ze van mij boven de zee gedropt worden.

precies, zag laatst zo'n filmpje op geen stijl kon er eigenlijk alleen maar om lachen :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 19:49:
zeg ik dan elke dag...
*zucht*

je zegt wel van elke dag boerenkool met worst, dus zeg ik elke dag turks ...

maarja, ot
aub:P

Uitspraak van Knaller :bier: op zondag 22 juli 2007 om 19:56:
precies, zag laatst zo'n filmpje op geen stijl kon er eigenlijk alleen maar om lachen

hou op schei uit! dat stukkie was typerend voor de gemiddelde NA-er.

mongool: "ja ik zet je op de foto en als je dit uitzend zet ik je foto op internet"

rutger: "ja maar ik presenteer dit programma....daar kijken een miljoen mensen naar"

die kop van die gozert toen.....wat een peen en uienkop. :roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 20:01:
mongool: "ja ik zet je op de foto en als je dit uitzend zet ik je foto op internet"

rutger: "ja maar ik presenteer dit programma....daar kijken een miljoen mensen naar"

die kop van die gozert toen.....wat een peen en uienkop.

ja :lol: die bedoelde ik schitterend :D nog te dom om te schijten die vent

Was Ali maar iets meer als de doorsnee buurman Henk, maar dat is niet zo maar dat word in alle toonaarden ontkend.

Dat is ook het enige punt waarmee ik enigzins eens ben. De islam heeft in mijn ogen niet positiefs naar ons land gebracht. We hebben hier nu problemen geimporteerd die we eerst nooit hadden. En ik ben toch bang ervoor dat als de islam meer invloed krijgt dat het aantal problemen wat daaraan vast kleeft evenredig toe neemt.
Ik streef niet naar een Nederland zonder islam, dat hoeft ook niet als het geloof (net als ieder ander geloof) een beetje op de achtergrond blijft en zijn invloed op de politiek niet uit probeert te oefenen. Al is het maar omdat veel landen waar de islam wel veel invloed heeft nou ook net precies de landen zijn waar er grote sociale en politieke onrust is (met dagelijks de onnodige doden tot gevolg) en dat wil ik hier liever niet zien.
laatste aanpassing
als je die klootzakken nou gewoon terugstuurt en gewoon eens goed aanpakt houd je vanzelf de goede over
laatste aanpassing

die kop van die gozert toen.....wat een peen en uienkop.

Dat was inderdaad dood en dood komisch om te zien, kan ook nooit de bedoeling zijn geweest dat die kerel een woord tegen de "pers" zou zeggen.

Uitspraak van paal-tje op zondag 22 juli 2007 om 21:15:
Dat was inderdaad dood en dood komisch om te zien, kan ook nooit de bedoeling zijn geweest dat die kerel een woord tegen de "pers" zou zeggen.

Het recht om te spreken zou hem sowieso ontnomen moeten worden :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 21:19:
Het recht om te spreken zou hem sowieso ontnomen moeten worden

En dan zulke hilarische momenten mislopen?:p
Ach ja het is een moeilijke discussie. Ik ben ook erg extreem rechts geworden door negatieve dingen die ik heb meegemaakt met allochtonen.

Kijk als een Nederlander iets uithaald wat niet door de beugel kan, moet hij daar gewoon hard voor gestraft worden. Maar die Nederlander doet het wel in zijn eigen land. Als een marrokaan met een dubbel paspoort, die zich geen Nederlander voelt een zelfde crimineel feit pleegt in ons land moet hij gewoon eruit.

Bovendien ben ik bang dat heel onze westerse wereld in de loop der tijd omver geworpen zal worden door de islamitisering die hier aan de gang is. We worden van binnenuit omver geworpen.

Ook over twintig jaar, de helft van de kinderen heeft een ander kleurtje. Ik vind kleur verder niet heel belangrijk, ik heb ook indo vrienden, en kan goed oveweg met een marrokaan. Maar toch, NL is een blank land en moet naar mijn mening overwegend blank blijven.

Als ik in Rotterdam loop, voel ik me geen Nederlander. Ik hou van die stad, en van de originele inwoners, geweldig. Dat gaat allemaal naar de knoppen.

Het verplaatsen van mensen naar plekken waar ze niet vandaan komen is gewoon niet goed. Culturen botsen altijd, waarom proberen ze samen te voegen?

De Nederlandse regering moet is wakker worden.
Ach ja het is een moeilijke discussie. Ik ben ook erg extreem rechts geworden door negatieve dingen die ik heb meegemaakt met allochtonen.

Dit vind ik altijd zulke rare opmerkigen. Alsof ik zelf geen nare ervaringen met buitenlanders heb. Ik ben er toch echt niet rechtser van geworden. Ik houd altijd nog de persoon die iets doet verantwoordelijk en niet de groep waar deze bij "aangesloten" is.

Bovendien ben ik bang dat heel onze westerse wereld in de loop der tijd omver geworpen zal worden door de islamitisering die hier aan de gang is. We worden van binnenuit omver geworpen.

Wat je doet is toch altijd nog je eigen keuze?
Dan kan er eventueel een andere moraal/ethos komen, maar de moraal is zowiezo altijd al verdeeld geweest. Uiteindelijk is er maar 1 iemand bepaald wat jij doet en dat ben je zelf.
Het verplaatsen van mensen naar plekken waar ze niet vandaan komen is gewoon niet goed. Culturen botsen altijd, waarom proberen ze samen te voegen?

Culturen botsen omdat er mensen tussen zitten die hun eigen zin willen doordrammen. Mijn eigen meningen komen ook niet altijd overeen met die van een andere nederlander. Is dat dan ook een cultuur botsing?
Genoeg discussies gehad met christenen, joden, moslims die het niet eens zijn met wat ik doe, maar als je duidelijk aangeeft wat je gaat doen. Niemand die je tegenhoud.

Hehehehe :lol: daar moest ik ook hard om lachen :d

"Ja, maar dan neem ik toch een foto van je."

:lol:
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 22 juli 2007 om 12:42:
En nu die Antifa ook nog, beide heb je geen reet aan.

Altijd leuk die mensen die het niet kunnen hebben en er iets bij moeten halen dat er geen reet mee te maken heeft. :D

Nu de Falun Gong nog!
Angts is een hele slechte raadgever ,
Als je je in het leven laat lijden door angst dan kan je nooit gelukkig worden .

Maak je wat minder druk, je leeft 1x en daarna is het over en heb je je 70 jaar druk lopen maken om anderen :D

zou die nog wat anders doen tussen het klaar maken van broodjes kabab en bidden :/?

Uitspraak van Redheadje (k) op maandag 23 juli 2007 om 09:35:
zou die nog wat anders doen tussen het klaar maken van broodjes kabab en bidden ?

?
Uitspraak van Tumult op maandag 23 juli 2007 om 00:41:

Ik zie het verband niet. Ik ben nooit anti-blank of anti-rotterdammer geworden door wat ik mee heb gemaakt. Ligt het niet aan jou en je manier van redeneren?

Kijk als een Nederlander iets uithaald wat niet door de beugel kan, moet hij daar gewoon hard voor gestraft worden. Maar die Nederlander doet het wel in zijn eigen land. Als een marrokaan met een dubbel paspoort, die zich geen Nederlander voelt een zelfde crimineel feit pleegt in ons land moet hij gewoon eruit.

Discrimintatie. Is bij de NEDERLANDSE wet verboden. Heb je schijt aan onze wetten?

Bovendien ben ik bang dat heel onze westerse wereld in de loop der tijd omver geworpen zal worden door de islamitisering die hier aan de gang is. We worden van binnenuit omver geworpen

Nog niks van gemerkt. Heb je een bron of bewijs voor deze "omverwerping"? Ik weet wel dat hier in de loop der eeuwen wat geloofsgemeenschappen "omver zijn geworpen", de laatste nog niet zo lang geleden. Daar ben ik banger voor. Helemaal als ik ultranationalisten hoor die over dat ene geloof janken.

Geen last van, en velen met mij. Wat betekent dat dat het probleem niet is.
Uitspraak van Knoalster op maandag 23 juli 2007 om 09:56:
Discrimintatie. Is bij de NEDERLANDSE wet verboden. Heb je schijt aan onze wetten?

Is het eigenlijk in de NEDERLANDSE wet verboden om Nederlanders te discrimineren door overheidsbanen toe te delen aan allochtonen? :/?

Ishet percentage criminaliteit niet veel hoger dan bij onze aloochtonen jongeren? Komt dat dan niet door de begeleiding van de ouders van die jongeren die totaal niet kunnen optreden tegen deze "verwesterse" jongeren?
Uitspraak van Redheadje (k) op maandag 23 juli 2007 om 10:00:
Is het eigenlijk in de NEDERLANDSE wet verboden om Nederlanders te discrimineren door overheidsbanen toe te delen aan allochtonen? ?

Ja ?

Ishet percentage criminaliteit niet veel hoger dan bij onze aloochtonen jongeren?

Nee, kleine criminaliteit onder jongeren misschien. Maar wat heeft dat met mijn post te maken?

Komt dat dan niet door de begeleiding van de ouders van die jongeren die totaal niet kunnen optreden tegen deze "verwesterse" jongeren?

Het Westen lijkt me het probleem niet. Ik ben ook westers en heb geen gedragsproblemen. En verder is criminaliteit idd niet het gevolg van alleen slechte opvoeding. Waarom vraag je dit? Wat is de link met de citaat?