Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 18:19:meestal begin ik te bumperkleven als ze niet doorrijden,toeteren en het grote licht aanzetten als ze niet opletten..
mag jij uitkijken voor mn brembo remklauwtjes ...
maar dan zal je al wel 160+ aan het rijden zijn als je mij voorbij wilt
blijft je remlicht hangen of wat. ouwe teringhond ze hadden je rijbewijs moeten invorderen toen je je pik niet meer omhoog kreeg!!!
Levens gevaarlijk die bejaarden die 80 gaan rijden op de autosnelweg en voor elke scheet op de rem duwen. Deze mensen voor oorzaken ongelukken en onnodige files.
Levens gevaarlijk die bejaarden die 80 gaan rijden op de autosnelweg en voor elke scheet op de rem duwen. Deze mensen voor oorzaken ongelukken en onnodige files.
laatste aanpassing
Uitspraak van Christieke le ducLevens gevaarlijk die bejaarden die 80 gaan rijden op de autosnelweg en voor elke scheet op de rem duwen. Deze mensen voor oorzaken ongelukken en onnodige files.op donderdag 13 september 2007 om 13:47:
Of 45 rijden op snelweg
ot:
blinde mogool
gore schijt kut
Uitspraak van Hardcore_lover op donderdag 6 september 2007 om 14:11:Rij eens door bejaarde strontmongool.
"Zal wel een vrouw zijn"
Voor de rest ben ik tog alleen maar aan het zingen in de auto .
haha idd
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 12 oktober 2007 om 17:23:"Zal wel een vrouw zijn"
ik vind het ook erg triest dat er veel vrouwen ons imago naar beneden halen. maar er zijn er ook genoeg die wel goed kunnen rijden hoor
Schelden in het verkeer is 9 van de 10 keer niet nodig.
Heb zo ook een paar maten die elke rit op andere weggebruikers gaan bitchen... terwijl ze zelf kleven, rechts inhalen enz enz.
Met een beetje verkeersinzicht kan je een hoop scheldwaardige situaties voorkomen. En voor de onnodige linksrijders zijn er ook truukjes zoals het "vegen" van de weg. Werkt 9 van de 10 keer.
Als het gebeurd dat ik echt pissig word in het verkeer, dan doe ik liever aan gebaren. Weet me mede weggebruiker ook waar ie aan toe is.
Heb zo ook een paar maten die elke rit op andere weggebruikers gaan bitchen... terwijl ze zelf kleven, rechts inhalen enz enz.
Met een beetje verkeersinzicht kan je een hoop scheldwaardige situaties voorkomen. En voor de onnodige linksrijders zijn er ook truukjes zoals het "vegen" van de weg. Werkt 9 van de 10 keer.
Als het gebeurd dat ik echt pissig word in het verkeer, dan doe ik liever aan gebaren. Weet me mede weggebruiker ook waar ie aan toe is.
trut!
gas zit RECHTS niet int MIDDEN ACHTERLIJKE twingo rijder