Partyflock

Forumonderwerp · 961656

Logische opener van de cd is ‘The flipside’ van Jeckyll & Hyde. Logisch omdat dit de anthem van het tv-programma is. Het nummer kent de typische Jeckyll & Hyde sound,

---> melodieus en een beetje trancy, ondersteund door een lEKKERE KICK

Meer ni ??

Uitspraak van Sunboom op woensdag 18 juli 2007 om 22:34:
Denk dat die kerel wilde reageren op de recensie. Maar die is gesloten (ghehe, altijd ruzie bij jump gerelateerde shit) en poste daarom zijn reactie dan maar in een nieuw topic, uiteraard onder het subforum 'produceren'. Vette logica toch?

Precies oook uit verveling
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juli 2007 om 21:14:
Nee maar het idee in het bouwen van nummers zelf. De manier van opbouwen, hoogtepunt, afbouw, etc. De manier van hoe een climax ingevuld wordt met synth en melodiewerk enzo.

hmmm nou moet ik wel even zeggen als ik naar een jump plaat van tegenwoordig luister of een zelfde house plaat die nu op de radio is is die house plaat 10x beter in de kwaliteit qua productie.

Vele jump platen klinken gewoon leeg, gelooped en een tonig.
en de en de opbouw is zeker bij vele jump platen ver te zoeken.
Ik heb ook vaak gevoel bij jump:
Een midi file en een hele slecht bassdrum en ik heb ook een jump plaat binnen 3 uur in elkaar
laatste aanpassing

ehm ja dus?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juli 2007 om 09:12:
hmmm nou moet ik wel even zeggen als ik naar een jump plaat van tegenwoordig luister of een zelfde house plaat die nu op de radio is is die house plaat 10x beter in de kwaliteit qua productie.

Vele jump platen klinken gewoon leeg, gelooped en een tonig.
en de en de opbouw is zeker bij vele jump platen ver te zoeken.
Ik heb ook vaak gevoel bij jump:
Een midi file en een hele slecht bassdrum en ik heb ook een jump plaat binnen 3 uur in elkaar

precies en het mooiste waar ik om kon lachen toen ik de eerste plaat hoorde is de scratch die er in verwerkt zit hahaha
laatste aanpassing

Werkzaam bij KraakPiep
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juli 2007 om 19:43:
bedoel die tracks zijn mar uit 5 sporen gemaakt mensen dat bedoel ik ermee

Ken je de oude Neophyte tracks nog?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juli 2007 om 21:07:
Ken je de oude Neophyte tracks nog?

happy is voor homo's hadden ze toen toch de xm file van vrijgegeven?
waren niet meer dan 5 sporen zelfs :)
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Deze man heeft serieus moeite met taal...

Ik krijg hier spontaan een van :D en dan heb ik het nog eens niet over het nummer (Y)
laatste aanpassing