| Betreft: | evenement: In search of sunrise 6, zaterdag 22 september 2007 om 22:00 |
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 23 juli 2007 om 16:04:dan heb je Rogier gestalked
ook niet
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 23 juli 2007 om 16:04:of jij hebt contact met Wilfried of Dimitri?
Nee die ook niet
gewoon gemailed naar primtimemanagement
Enige wat ik me dan afvraag is waarom zijn de flyers al verspreid dan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juli 2007 om 16:17:gewoon gemailed naar primtimemanagement En die kwamen met als antwoord dat er druk gewerkt wordt aan een mogelijk optreden in de matrixx, maar dat ze het pas bekend gaan maken als alles zeker is en alles geregeld is met de andere partijen....
Ok duidelijk.
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juli 2007 om 16:17:Enige wat ik me dan afvraag is waarom zijn de flyers al verspreid dan?
Ja dat is dan wel heel vreemd
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 23 juli 2007 om 16:18:Ja dat is dan wel heel vreemd
yep, maar goed
Mag dus duidelijk zijn dat er wel wat gaat komen
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juli 2007 om 16:20:yep, maar goed We shall see
Mag dus duidelijk zijn dat er wel wat gaat komen
Dat is zeker duidelijk ja
We wachten geduldig af ja
ik heb antwoord gekregen van The Matrixx:
Ik heb ook even terug gemaild met de vraag hoelaat de verkoop start bij ticketbox
*EDIT*
Het staat al op Ticketbox, de link: http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=560890
ook morgen gaat de voorverkoop van start bij:
Ticketonline en Paylogic vertelde The Matrixx mij net
Hi Jordy,
Er is wat misgegaan met de kaarteverkoop online zetten inderdaad, maar vanaf morgen kun je alvast je kaarten bestellen bij ticketbox, eind van de week gaan ook de kaarten in de verkoop bij paylogic en ticket online.
Met vriendelijke groet,
The Matrixx
Er is wat misgegaan met de kaarteverkoop online zetten inderdaad, maar vanaf morgen kun je alvast je kaarten bestellen bij ticketbox, eind van de week gaan ook de kaarten in de verkoop bij paylogic en ticket online.
Met vriendelijke groet,
The Matrixx
Ik heb ook even terug gemaild met de vraag hoelaat de verkoop start bij ticketbox
*EDIT*
Het staat al op Ticketbox, de link: http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=560890
ook morgen gaat de voorverkoop van start bij:
Ticketonline en Paylogic vertelde The Matrixx mij net
laatste aanpassing
Dat wordt morgen vroeg opstaan 
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op dinsdag 24 juli 2007 om 17:21:inderdaad
kaarten bestellen en dan hoppa an die arbeit
Kaarten bestellen en hoppaaaaaaa..zuruck in het mandje
pff, en dát op m'n vrije dag
ja je moet er wat voor over hebben voor onze Tijs
Maar okeee, ik ga er wel weer op tijd uit
Oh om vragen/opmerkingen vóór te zijn: ik weet nog niet zeker of ik ga, maar tickets koop ik wél. Kan ze evt. altijd wel weer kwijt
Jij komt gewoon, gezellie
Gewoon meegaan
Je kan ze altijd wel kwijt ja, ik weet wel wat iemand als het niet lukt bij diegene, noem geen namen maar de bijnaam van diegene doet vermoeden dat die persoon niet helemaal 100% is
Oeps, zie ineens: ca 30 euro 
Mag ie wel 5 uur voor draaien dan!
Ik zeg niks!
Mag ie wel 5 uur voor draaien dan!
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op dinsdag 24 juli 2007 om 17:52:Jij komt gewoon, gezellie
Gewoon meegaan
Ik zeg niks!
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op dinsdag 24 juli 2007 om 18:26:maar om middernacht of 1 uur tot aan het einde.
Dus 5 uur
Uitspraak van StefanovicAch, een feest wordt altijd 2x zo duur als Tiesto komtop dinsdag 24 juli 2007 om 19:05:
Belachelijk maargoed.. Voor het geld hoeft Thijs het niet meer te doen toch?
nee precies,maar goed hij is al wel eens duurder geweest voor een paar uurtjes..
normaal ben je al gauw 40 euro kwijt voor een paar uurtjes
laatste aanpassing
Beetje zonde die prijs. Normaal avondje Matrixx is tussen 10 en 15 euro. Dit is gewoon het dubbele. Jammer
als Armin komt draaien in The Matrixx of een andere top dj, dan zullen de prijzen ook verdubbelen.
dat is in andere clubs ook het geval.
En ook al is de prijs het dubbele, ik vindt 30 euro nog best wel meevallen en een avondje Tiesto staat garant voor een avond lekker zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op dinsdag 24 juli 2007 om 20:34:zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven
U riep?
Maareh..€30,- voor een avondje Tiesto vinnik ook niet extreem hoor..
U riep?
bij jouw nickname zitten er minder e's in
dus in dit geval had ik moeten roepen:
zweeeeeeven!!!!
Maareh..€30,- voor een avondje Tiesto vinnik ook niet extreem hoor
Ik ook niet. Maar ja ieders zijn gedachten over de prijzen natuurlijk
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op dinsdag 24 juli 2007 om 21:52:bij jouw nickname zitten er minder e's in
dus in dit geval had ik moeten roepen:
zweeeeeeven!!!!
Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeemorrrruguhhhhhh!!!
Present!
Enne..wat houdt die VIP-kaart precies in?
Present!
Enne..wat houdt die VIP-kaart precies in?
Kaartje is in de pocket

ja alleen bij ticketbox, terwijl ze toch zeiden dat bij die andere 2 het ook vandaag begon.
Uitspraak van StefanovicOf zie ik wat over t hoofd bij ticketonline en paylogic?op woensdag 25 juli 2007 om 08:57:
ja alleen bij ticketbox, terwijl ze toch zeiden dat bij die andere 2 het ook vandaag begon.
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op woensdag 25 juli 2007 om 09:02:ja alleen bij ticketbox, terwijl ze toch zeiden dat bij die andere 2 het ook vandaag begon.
ja daarom ik zat al te zoeken.. Doe altijd via ticketonline normaal en dat wilde ik zo houden
Maargoed, kaartjes in de pocket
Eindelijk Tiesto live zien
laatste aanpassing
Uitspraak van StefanovicIk zit in vak Mop woensdag 25 juli 2007 om 09:05:
Vak M??
Das toch beneden bij de WC's?
Uitspraak van StefanovicIk vermoed dat het gewoon mid vooraan is, mijn vaste plekkieop woensdag 25 juli 2007 om 09:08:
Eh..net voor dat blok is geen plaats meer..
Daar staan wij namelijk
[vakantie-modus off]
ook ik heb de kaartjes besteld
[/vakantie-modus off]
hey vakantieganger
gaaf dat je ff vanuit Spanje kaarten hebt besteld.
See you sooooon
Eh..net voor dat blok is geen plaats meer..
Daar staan wij namelijk