Partyflock

Forumonderwerp · 960242
Op last van privacy gebeuren bende heb ik de openingspost verwijderd....

doe maar slotje
laatste aanpassing
ik ken dr hier in de haag nog wel 30 zo?..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 12:12:
t blowen komt voort uit dat je tegelijkertijd je donkere wereldje wil'vergeten' en dat is daar prima mee af te sluiten...

En gewoon een schop onder je hol en je problemen onder ogen zien is zeker te ouderwets gedacht..... Tis allemaal zo makkelijk tegenwoordig. Vlucht maar lekker in je chemische roes en laat de maatschappij je klerezooi opruimen! En dan wordt er nog van MIJ verwacht dat ik begrip opbreng voor zo'n :looser: ??
Ik dacht het toch niet.......
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 12:12:
lever jij een zo nuttige bijdrage als kamertemperaturoloog??

Ik heb 20 man aan het werk in mijn eigen bedrijf. Dus ja, ik voed een heel stel monden en draag dus een steentje bij aan de maatschappij.

Dat jij mijn opgegeven beroep serieus neemt doet me twijfelen aan je denkvermogen. Blowtje teveel gehad?

Artiest SinSuline
goaty

sjeetje wat een vijandigheid meteen zeg...:)

Uitspraak van Goaty op woensdag 11 juli 2007 om 12:46:
En gewoon een schop onder je hol en je problemen onder ogen zien is zeker te ouderwets gedacht.....

niemand geeft je een schop onder je hol als jij de boel bij elkaar liegt. men zou niet weten waarom je een schop nodig zou hebben. maar ouderwets gedacht is het zeer zeker niet, zaak is dat je jezelf die schop geeft waar ik dus tevens meteen mee zeg dat het niet aan anderen is jou rotzooi op te ruimen...

Uitspraak van Goaty op woensdag 11 juli 2007 om 12:46:
En dan wordt er nog van MIJ verwacht dat ik begrip opbreng voor zo'n ??

dit speelt enkel en alleen in jou belevingswereld, niemand verwacht dit van jou. jij hebt het gevoel dat dit wordt verwacht. desondanks vind ik dat je het begrip er zeer zeker voor moet kunnen hebben. dus niet om t aan te moedigen, te steunen wat dan ook. maar puur begrip te kunnen hebben dat niet iedereen is zoals jij graag van hen VERWACHT te zijn...

Uitspraak van Goaty op woensdag 11 juli 2007 om 12:48:
Ik heb 20 man aan het werk in mijn eigen bedrijf

heel goed jongen (Y) ben zeer blij dat je zoveel bijdraagt aan onze maatschappij. ik hoop dat je werknemers het gevoel hebben begrip van je te krijgen want je opmerkingen zijn tot nu toe zeer zelfzuchtig en wereldvreemd te noemen.

Dat jij mijn opgegeven beroep serieus neemt doet me twijfelen aan je denkvermogen

dat jij deze opmerking maakt doet mij zeer sterk twijfelen aan jou smiley-kennis-vermogen... :)

Blowtje teveel gehad?

dat inderdaad zeer zeker...:yes: vind je t erg? vind je t vervelend? ga je nu zeggen dat ook ik weinig aan de maatschappij toe heb mogen voegen? ik ben benieuwd.

Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 11 juli 2007 om 09:50:
Sheena* jij bent echt een dom wijf, graag zou ik u willen verwijzen naar deze link:

pfff dit zegt genoeg over jou, vind je ook niet...!!! misschien moet jij jezelf eens gaan verwijderen SUKKEL

Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 11 juli 2007 om 09:50:
*Sheena* jij bent echt een dom wijf, graag zou ik u willen verwijzen naar deze link: https://partyflock.nl/user/delete

ga jezelf indd is even lekker verwijderen met je domme eigen tekst... :zwaai:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 14:44:
zaak is dat je jezelf die schop geeft waar ik dus tevens meteen mee zeg dat het niet aan anderen is jou rotzooi op te ruimen...

Je had het niet beter kunnen verwoorden, precies wat ik bedoel!

maar puur begrip te kunnen hebben dat niet iedereen is zoals jij graag van hen VERWACHT te zijn...

Oh, maar ik begrijp heel goed dat er anderen zijn met een andere belevingswereld. Ik sta alleen op het standpunt dat een ieder een eigen verantwoordelijkheid heeft en die dan ook moet nemen. Het is te gemakkelijk tegenwoordig. Overal vangnetjes voor en overal instanties die je wel zullen opvangen..... Heel goed voor de echte hulpbehoevenden, niet voor sukkels die zich overal makkelijk vanaf proberen te maken. En dat zijn er velen!!

ik hoop dat je werknemers het gevoel hebben begrip van je te krijgen want je opmerkingen zijn tot nu toe zeer zelfzuchtig en wereldvreemd te noemen.

Met mijn werknemers hoef je geen medelijden te hebben, die hebben het prima naar hun zin. Ik maak er een punt van als werkgever open te staan voor je werknemers en hun problemen. Daar helpen we ook zoveel mogelijk mee als dat nodig is. Echter, er zijn grenzen!

dat jij deze opmerking maakt doet mij zeer sterk twijfelen aan jou smiley-kennis-vermogen...

Mijn fout, het is maar hoe je het interpreteert.

vind je t erg? vind je t vervelend? ga je nu zeggen dat ook ik weinig aan de maatschappij toe heb mogen voegen? ik ben benieuwd.

Nee, vind ik niet erg, noch vervelend. Moet je helemaal zelf weten. Zolang je niemand tot last bent ga vooral je gang.
Je mist mijn punt, ik heb het alleen over het feit dat mensen een eigen verantwoordelijkheid hebben en die moeten nemen. Na een fout een nieuwe kans, als je die niet pakt dan kan ik daar geen waardering voor op blijven brengen, en al helemaal geen respect. Wel kan ik mensen respecteren die uit de goot omhoog geklommen zijn en een nieuw leven op kunnen bouwen.

haha, had verwacht weer een lang antwoord terug te moeten gaan sturen, maar volgens mij liggen we wel op een lijn...:)

Uitspraak van Goaty op woensdag 11 juli 2007 om 15:17:
Je mist mijn punt, ik heb het alleen over het feit dat mensen een eigen verantwoordelijkheid hebben en die moeten nemen

en dat punt mistte ik niet hoor... :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 15:31:
haha, had verwacht weer een lang antwoord terug te moeten gaan sturen, maar volgens mij liggen we wel op een lijn...

Ik ben er bang voor :lol: