Partyflock
 
­ Nederland
Ja voor me zelf was het niet echt een after maar een ochter:D

Xypzo ik heb me weer vermaakt in je huissie THNX

Het was weer zwaar relax:)

En lange bedankt voor het rijden naar de febo jummie:9smaakte goed
laatste aanpassing
Lul niet man je vond het gezelig:P
was gezellie!!!
toch??
van wat ik gehoord heb wel!
 
Naja ok, ik geef toe.. Het was wel gezellig :)
Maar toch blijf ik erbij dat de vrouwen weer veeeeel te hitsig waren :P

En de mannen.. Tja uhm.. Wat kan ik daaaar nou van zeggen :D





laatste aanpassing
Het was WEER gezellig.... kwas persoonlijk alleen een beetje de weg kwijt:vaag: maar shit happens!

Xypzo je bent gek dat je het geregeld had MAAR wel errug relax!!!!(y)
whaaa die foto's zijn echt gaaaf!
whehehehee, wat dope!!! hahahahahaha :D:D:D
Hahahaha sodeju, t was me het weekendje wel weer! Ben zo verrot als wat nu maar dat was het waard. Alhoewel, nxt time grijp ik lindatje wer mee hoor Peet! Maarre tnx voor de gastvriojheid, zwaar relaxed, echt toppertje!

(k)
 
Was erg gezellig, zou zelf nooit me huis zo vol laten zitten. gelukkig dat er mensen zijn die dat wel doen.

2 Lange: was duidelijk te merken dat je het niks aan vond :P
vond het ook super! Ben weer lekker bruin geworden. Hele dikke kus!!! (K)(K)

En jackie is lief!!! :bloem:
Hihihi M@rijke, jij bent ook een schatje, en ik ben die afspraak nog niet vergeten ;-)

Enne.....je zoent heeeeeeeeerlijk! (k)
dankje!! hele dikke (K)
Vond het wel relax..

Maar op de dance@G terrorboot was het helemaal super!!!
ja joh hakken op de terrorboot

mischien ideetje voor volgende after

:bounce:
 
die douche van xypzo was veeeeeeeeeellllllsssssss te glad eigenlijk :S:S:S

ach ja wat moek zeggen?????

het was zwaar tegek want toen ik in de tuin zat wist ik me dus echt niet te herinneren wie er binnen zaten dus elke keer als ik naar binnen liep was het net of ik die mensen voor het eerst zag en zei ik ook netjes hoi tegen ze:D:D:D%)%)%)
me oren piepen nog steeds van jouw gelul!! jezus, wat kan jij een onzin uitkramen!! :):)
 
het woord begint met een D en eindigd op een S in een nuchtere staat ben ik echt stukken rustiger hoor m@rijke ik zal volgende keer supertape voor mijn muil meenemen oke ;)

ik vond het wel ff lekker om zoon heerlijk menselijk kussen te hebben ;)
we hadden vandaag nog een after-after bij woodstock, met de echte diehards
*xypzo
*MissI
*Jossa
*naQQ!e
*GhBas
*lindatje

Was weer uiterst gezellig!
 
Diehards ?! Kanslozen die niet hoefden te werken bedoel je ! :P
Nakmans, Jay en moi lagen daar ook vlakbij. Bij Solaris :P
 
ja het was IDD errug gaafjes hoor, nogmaals bedankt peet!

Maar het hardst was togwel die boottocht, wat was dat gaaf :D
2 haakie: dus het strand was weer heldhaftig bezet :-p
2 jossa: Ik ben wel lekker zacht he??:):)
 
zo echt wel m@rijke :D:P

2 lange>ik moest wel werken vandaag want ik zit nu in de nachtdienst namelijk ;)

diehard to tha bone:bounce:
twas goed toeven.
Ik ben ZOOOOOOOOOOOO brak!!! :(

Zit nu in de nachtdienst, mijn ziekzijn is weer voledig op komen zetten, voel me echt beroerd! Maar ja, was zeker wel weer een chille after...

Thnx 2 Everybody
op houden nu ja !!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
heey mensuh!! was zekerz gezellie bij xypzo!!alleen wat was ik verrot zeg niet gezond meer maar heb wel ff kleurtje opgedaan!!lekker relaxed in de tuin whoei was warm whehe:P:P
 
heej mensjus het was echt heel gezelie alleen echt kut dat ik zo stil was maar jah bij de volgende after maak ik dat weer goed ; enne xypzo nog bedankt he was echt heel gezellie en ook thnx(K) voor die asprine die werkte echt fucking goed gewoon :P whehe

dikke (K)
Tjsha Kirst we waren saampies lekker stil whehe:P volgende after gaan we er zeker ff tegen aan als het ff kan want deze stilte ben ik niet van ons gewent ;):)

(K)
 
nee dat ben ik cker niet van ons gewend en cker niet als we met ze 2en zijn dan kunnen we nog erger dan jossa zijn whhehe!!! nah okay dat nou weer niet niet want hij lult echt voor 100 man maja is wel altijd gezellie toch???

(K)
nohh we kunnen wel erger zijn dan jossa!! maar niet bij een after dan zijn we toch wel aardig vertieft gnagna. Maar is zeker wel gezellie jah iemand die flink lult maar kan ook irri zijn ach neem de gulden midden weg maar het is laat whaha:P
 
als ik nuchter ben lul ik stukken minder gelukkig:P maar op een after met een hoop versnapperingen ja dan hebben jullie oortjes wat te verduren gnagnagna :9

tot de volgende after zal ik maar zeggen ;)
bij een eventuele volgende after zal ik ook wat meer aanwezig zijn
Haha chiel das afgesproken!!!

Was idd wel ff schrikken!!!!
binnekort me mengpaneel binnen
gaan we afteren bij mij in me box
heb zo'n grote gang d'r in
that is a promise
8)
 
Thanx to Peter!!!!! Big (k) for letting us stay so long ;-)
And also to Wacky Jacky, h0h0h0 we will have fun in the future I think :-D :-D Marten! NaQQie! Poekie! Jossa! Linda! Just a huge HUG to everybody that was there, it was really SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Hey het was zeker gezellig bij Peter!!! (K) voor jullie allemaal!! :D En Lange ik had medelijden met je..... ;)
En met mij niet was ook nuchter hoor :C
 
nee als je nuchter ben hebben we geen medelijden je moet medelijden met ons hebben omdat je nuchter was gozzah :P
Ja, het was supergezellig en uhm vaag ja, haha, kuzzie voor jullie allemaal(K) en Xypzo bedankt:-)
Hee Jossa(beavis) hahaha;)

Beetje bijgekomen?????
 
ja ik ben wel een beetje afgekomen hoor na dit weekend!!!!

volgend weekend weer????

hehehehe het was wel lacheuh ja!
i'm the mighty cornholio and i need tippie for my bunghole brrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa:P:P:P:P
wat dan nuchter zijn is niet leuk :C:(:C:(
Yep volgend weekend weer!!!!!!!! Alleen waarschijnlijk dan op Beachpop:D
 
als het mooi weer is ben ik op beachpop want ja je moet toch iemand ze oren van ze kop lullen of niet soms;D;D;D