Partyflock

Forumonderwerp · 959206

Onderwerp is dubbel!

Zie "Moppen topic" voor eenzelfde onderwerp.
ja plaats je mop hier ;) kunne we wa lachen :lol:

dees zag ik bij de cartoon vond um wel lagge

waarom stinkt een scheet ?

dan heeft een dove er ook wat aan .

-----

komt een man bij de drogist
en wilt een pakje condooms halen met ene briefje van 100 euro
vraagt de kassameissie : heeft u niet gepast ?
waarop hij antwoord : neei ze zijn voor mijn broer

hihaho

owja feyenoord heeft een nieuwe sponsor ??

JA PALM

ook als er NIKS te vieren is :x
zitten 2 belgen aan een tafel en voor hen ligt een spiegel

de 1 pakt de spiegel en kijkt erin
HEY ! die ken ik !!

de andere pakt de spiegel kijkt erin en zegt

ja natuurlijk ken jie die !!
dat ben ik !!!
waarom zijn belgen blij als ze een puzzel binnen 2 maanden af hebben ?

omdat op de doos staat - van 3 tot 5 jaar !
zitten 2 belgen op een tandum
zegt de ene
tring tring ik ga je in halen !!
de ene belg : als je raad hoeveel sigaretten ik nog heb mag je ze alle 7 hebben

andere belkg euuh 12 ??
Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe. Einstein vraagt hem: Wat is jouw IQ? 250, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd... Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ? 150, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie... Iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 100, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzineprijzen... Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 50, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother,Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw... Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon. Daarop vraagt Einstein hem: En? Beetje naar je zin bij Feyenoord?
de piloot van een groot vliegtuig heeft per ongeluk de intercom vergeten uit te zetten, als alle passagiers opeens horen: ik heb nu echt zin in een kop koffie en een lekkere pijpbeurt. de stewardess die rent naar de cockpit om de piloot te waarschuwen. een passagier roept haar achterna: vergeet de koffie niet!
gfheghegjhe
gene moppen meer ??:/