Ga dan naar Time Out in Gemert bij de Schuimparty. Daar is genoeg lol om trappen!
https://partyflock.nl/party/97809:Mega_Schuim_Party
Dit wordt een grote ideale avond voor jou die je kan zoveel genieten en plezier met andere mensen dan in jouw eentje aan de bar zitten aan het drinken en rondkijken.

Kijk eens zoveel vrolijke mensen maken enorme lol tijdens de schuimparty! De feestvierders hebben wel wat veel plezier dan gewoon zitten aan de bar iets drinken en kletsen.
https://partyflock.nl/party/97809:Mega_Schuim_Party
Dit wordt een grote ideale avond voor jou die je kan zoveel genieten en plezier met andere mensen dan in jouw eentje aan de bar zitten aan het drinken en rondkijken.
Kijk eens zoveel vrolijke mensen maken enorme lol tijdens de schuimparty! De feestvierders hebben wel wat veel plezier dan gewoon zitten aan de bar iets drinken en kletsen.
laatste aanpassing
Uitspraak van AileenFotografie.nl op dinsdag 10 juli 2007 om 20:54:ik denk niet dat meries gaat, hij is bang dat zijn kleren een beetje vies wordt
Vies??? de schuim is toch zelfde als bij de badschuim en afwasschuim.
Het is dan een vlekloze natte kleding! Neem dan een reserve kleding voordat jij naar huis ga trek maar eens droge kleren aan. Simpel is dat!
Maar het is niet zo enorme nat kleding bij de schuimparty!
laatste aanpassing
Ik ga regelmatig alleen op stap, natuurlijk gaat me voorkeur uit om
Met meerdere uit te gaan, maar als me vrienden niet kunnen of wat Dan ook, dan ga ik gewoon in me uppie
ondanks dat ik Stotter en Best wel verlegen ben, ondanks dit probleem althans zo zie ik het heb
Ik 8 van de 10x aanspraak
en vermaken doe ik me meestal wel.
Zo ben ik Vorig jaar ook voor 15 dagen alleen op vakantie gegaan,
Naar portugal ik heb het best wel naar me zin gehad alleen ht uitgaan
Zelf viel wel zwaar tegen, dat vond ik dan wel zuur maargoe.
Ik vertrek a's zaterdag naar Turkije voor 15 dagen deze keer Niet
Alleen
Met meerdere uit te gaan, maar als me vrienden niet kunnen of wat Dan ook, dan ga ik gewoon in me uppie
Ik 8 van de 10x aanspraak
Zo ben ik Vorig jaar ook voor 15 dagen alleen op vakantie gegaan,
Naar portugal ik heb het best wel naar me zin gehad alleen ht uitgaan
Zelf viel wel zwaar tegen, dat vond ik dan wel zuur maargoe.
Ik vertrek a's zaterdag naar Turkije voor 15 dagen deze keer Niet
Alleen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 11:00:Ik ga altijd met 2 vaste vrienden, me myself and I
Duh, niemand kan jou uitstaan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 13:00:Ik dacht dat je die 2 bedoelde
ja dus die bedoelde ik ook
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 18:28:Ga dan proberen naar bekende uitgaanstraat Stratum in Eindhoven van heel Europa!
jaa!!! idd
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 20:52:Ben gister alleen gegaan , genoeg mensen tegen gekomen en een leuke avond gehad
Je hebt zeker echt geluk gehad
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 22:26:Je hebt zeker echt geluk gehad
heeft niks te maken of hij geluk heeft gehad omdat hij een leuke avond heeft gehad.
hij maakt gewoon contact met veel mensen en daardoor wordt het uitgaan ook veel gezelliger.
Uitspraak van AileenFotografie.nl op maandag 16 juli 2007 om 23:43:Uitspraak van SilverCore op maandag 16 juli 2007 om 22:26:
Je hebt zeker echt geluk gehad
heeft niks te maken of hij geluk heeft gehad omdat hij een leuke avond heeft gehad.
hij maakt gewoon contact met veel mensen en daardoor wordt het uitgaan ook veel gezelliger.
Jah, ik durf niet gewoon contact maken met mensen die ik helemaal niet kent.
Noem je pas gezellig als je in eentje op stap en lukt niet contact maakt??
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 23:51:Jah, ik durf niet gewoon contact maken met mensen die ik helemaal niet kent.
Noem je pas gezellig als je in eentje op stap en lukt niet contact maakt??
dat is jouw probleem dat je het niet durft. we kunnen je niet helpen
Uitspraak van AileenFotografie.nl op dinsdag 17 juli 2007 om 00:36:dat is jouw probleem dat je het niet durft. we kunnen je niet helpen
Ja, het is mijn probleem, maar heb ik heel erge spijt en zeer teleurgesteld.
En ik had al aan andere gevraagd om mee opstap.
Nog niks gevonden en ook niks gelukt.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 00:46:Ja, het is mijn probleem, maar heb ik heel erge spijt en zeer teleurgesteld.
En ik had al aan andere gevraagd om mee opstap.
Nog niks gevonden en ook niks gelukt.laatste aanpassing 17 juli 2007 00:56
daarom moet je alleen gaan, en oefenen om contact te maken met vreemd mensen
Uitspraak van AileenFotografie.nl op dinsdag 17 juli 2007 om 20:30:daarom moet je alleen gaan, en oefenen om contact te maken met vreemd mensen
Het klikt wel raar, maar ik ben ook vreemde voor andere vreemde mensen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 21:06:Het klikt wel raar, maar ik ben ook vreemde voor andere vreemde mensen.
jeetje begin je weer?
VREEMDEN leren elkaar kennen dan zijn ze geen vreemden meer voor elkaar!!
klasgenoten, collega's waren eerst ook vreemden en dat zijn ze nu niet meer
Uitspraak van AileenFotografie.nl op dinsdag 17 juli 2007 om 23:36:jeetje begin je weer?
VREEMDEN leren elkaar kennen dan zijn ze geen vreemden meer voor elkaar!!
klasgenoten, collega's waren eerst ook vreemden en dat zijn ze nu niet meer
In het begin bij 1e klas waren vreemde personen in de klas, en paar dagen later heel langzaam leren kennen en nu gaat wel over
Collega's ook.
Want bij uitgaan zijn elke avond zijn toch anders, andere personen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juli 2007 om 00:26:Want bij uitgaan zijn elke avond zijn toch anders, andere personen.
ja en DAAROM moet je in contact komen met ze en msn of gsm nummer uitwisselen om verdere contact te behouden via msn/sms en wat afspreken dan zijn jullie ook geen vreemden mee voor elkaar. zo simpel zit dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van AileenFotografie.nl op woensdag 18 juli 2007 om 00:42:a en DAAROM moet je in contact komen met ze en msn of gsm nummer uitwisselen om verdere contact te behouden via msn/sms en wat afspreken dan zijn jullie ook geen vreemden mee voor elkaar. zo simpel zit dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als maar mijn msn-lijst niet te rotzooien.
Het kost heel veel werk om mijn lijst op te schonen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juli 2007 om 01:59:Als maar mijn msn-lijst niet te rotzooien.
hahahahahha
ja sorry! zo op die manier zul je nooit een meisje krijgen
je weet ook niet wat je wil he
laatste aanpassing
Uitspraak van AileenFotografie.nl op woensdag 18 juli 2007 om 12:19:hahahahahha
ja sorry! zo op die manier zul je nooit een meisje krijgen
je weet ook niet wat je wil he
Waarom lach je?
Ben je soms zitten me te plagen.
Jah, als maar nep msn-adres (niet van echte meid maar van homo's).
Daar hou ik niet van fake-msn-adres.
Ik chat heel graag met meiden
Ik heet Meries de meidenverlegenaar
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juli 2007 om 13:09:Waarom lach je?
Ben je soms zitten me te plagen.
Ik chat heel graag met meiden .
Ik heet Meries de meidenverlegenaar laatste aanpassing 18 juli 2007 13:13
nee ik zit je niet te plagen, ik lach omdat jij jezelf zo moeilijk maakt!
Uitspraak van AileenFotografie.nl op donderdag 19 juli 2007 om 23:22:nee ik zit je niet te plagen, ik lach omdat jij jezelf zo moeilijk maakt!
Hoezo maak ik moeilijk?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juli 2007 om 13:27:Hoezo maak ik moeilijk?
jouw spraak en daar maak jij je moeilijk:
Als maar mijn msn-lijst niet te rotzooien.
Uitspraak van cynical...† ™a.k.a. *sok* op maandag 23 juli 2007 om 12:58:niemand waar je rekening mee hoeft te houden
scheelt zeker
Uitspraak van AileenFotografie.nl op dinsdag 17 juli 2007 om 23:36:VREEMDEN leren elkaar kennen dan zijn ze geen vreemden meer voor elkaar!!
A stranger is just a friend you haven't met!