Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 13:57:huilen? omdat wij CL hebben gehaald en jullie geen europees voetbal?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 13:57:huilen? omdat wij CL hebben gehaald en jullie geen europees voetbal?
nee omdat we jullie hebben afgetroefd met o.a makaay
en natuurlijk een slory die niet weg wou
en niet te vergeten gio
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 14:15:huilen? omdat wij CL hebben gehaald en jullie geen europees voetbal?
dus wie mot er dan huilen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 14:16:dus wie mot er dan huilen
ik denk chari, die is zen basisplek kwijt
dit juist 1 van de weinig steden die een ECHTE voetbalclub hebben met alleen maar supporters uit eigen stad geen hoge pieten alleen maar eigen volk!..
en dat brengt ze succes en veel voetbalplezier hé

ik heb het gevoel dat we afdwalen
moet je ook niet zo'n dom topic openen in een nog dommer tantoe-spang taaltje (wat iedereen tegenwoordig kansloos doet: partyflock meeloperij op en top
Het grote jodeng uithuil toppa
en huilen doen ze
kakkerlakken halen een paar 2e rangs afgedankte spelers en denken gelijk dat ze het gaan maken.
Dat zou dan voor het eerst zijn in uuuh ... hallo... 8 jaar?
Huilen omdat wij 2e worden jullie 9e ?
omdat wij 4-1 en 4-0 winnen en jullie met die cijfers verliezen ?
laat me niet lachen
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 28 juni 2007 om 14:16:hebben jullie wel vaker last van daar in de kuip of niet
i rest my case..kakkies de gekste hahaha
nog meer? boehoe
get a fucking life mang
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 13:51:ik gok op een ban
Jullie worden 6e
kakkerlakken halen een paar 2e rangs afgedankte spelers en denken gelijk dat ze het gaan maken.
hahaha makaay gewild door 27 clubs, waaronder dat zielige clubje van jullie, van bronckhorst zat nog in de toekomstplannen van barcelona en reserveaanvoerder van oranje met een basisplaats, de cler was gewild door PSV en speelde in de basis bij AZ en Hofland aanvoerder van Wolfsgang...
wat lul je over afgedankte spelers
laatste aanpassing
owwoww
zie ik hier twijfel en misschien zelfs angst? als hij het niet meer doet.. moet jij er misschien ook wel mee stoppen
straks ben je nog de enige die een G achter alles zegt
wat ben jij voor een serieuze sjonnie zeg heb jij mischien geen leven>?
zullen we die met ze allen gaan zoeken?
blabla bladiebla..

![Sylvi@! [RTJ]](/images/user/508412_726334.jpg)