Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 09:42:hé ben je ziek
ja ik heb gister 'n kontje gerimt
he daar is mijn moppie Bona weer
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op donderdag 12 juli 2007 om 09:44:he daar is mijn moppie Bona weer
Niet weg te krijgen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 08:52:maar toch liever ziek worden van de shoarmaboer
Ik rim me eigen de tandjes en ben er nooit ziek van geworden, volgens mij is het alleen maar goed voor je...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 10:45:volgens mij is het alleen maar goed voor je...
ja je word er botergeil van
een van de leuke dingen van het leven
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 12:51:ja je word er botergeil van
een van de leuke dingen van het leven
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 12:40:Al is de anus nog zo snel, de echte rimmer achterhaald hem wel
grrrrrrrrrrrrrrrrr
Snap nou werkelijk niet wat er vies moet zijn aan Rimmen??
Als je het gewoon schoon maakt en vooral houd! is er niks smerigs aan
Als je je Flamoes ( Zoals vele dat zeggen
) niet wast, is het net zo goed smerig! daar wil ik met me tong ook niet over heen
net zoals als een penis niet schoon is!
Maar als het schoon is, tja dan
Als je je Flamoes ( Zoals vele dat zeggen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 22:59:Snap nou werkelijk niet wat er vies moet zijn aan Rimmen??
Als je je Flamoes ( Zoals vele dat zeggen ) niet wast, is het net zo goed smerig! daar wil ik met me tong ook niet over heen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 22:54:echt een aanrader
daarna wil je alleen maar meer en meer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 23:46:daarna wil je alleen maar meer en meer
Uitspraak van MANDERS...wie anders?! op donderdag 12 juli 2007 om 23:51:gerimt worden..is zeker niet vies!
is een hemelsgevoel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:17:gatver echt viezzz
niels..ik zie dat je 17jaar bent...dus je moet dat ammel nog ontdekken denk ik zo..geeft nix hoor, komt ammel wel
anyway..wat vindt je er zo vies aan dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:17:zo echt wel
echt hemels ja
heerlijk
als je het ook met liefde doet, de feeling ervoor heb, de anus respecteerd... dan kan je er echt van genieten
ze mogen me er snachts voor wakker maken hoor
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:32:...je moet het ook met liefde doen zeg maar
nee joh gek
je moet er gewoon botergeil voor zijn
zo geil dat je niet meer denkt maar doet
dan gaat het gewoon vanzelf en wil je dat gewoon
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:32:ze mogen me er snachts voor wakker maken hoor
ligt er dan toch echt aan wie me wakker maakt
maar 1 persoon die ik ken mag mij er zeker wakker voor maken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:37:nee joh gek
je moet er gewoon botergeil voor zijn
zo geil dat je niet meer denkt maar doet
dan gaat het gewoon vanzelf en wil je dat gewoon
dat absoluut....geen misverstand daarover, hoe geiler hoe beter maar bedoelde er mee dat je er ook wel lief tegen moet praten
je heb er bij die hebben geen gevoel voor de anus die doen maar wat!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:36:ik zal wel een saaie doos zijn maar alleen bij de gedachte ga ik al over me nek
saai doos ben je denk ik niet hoor
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:37:maar 1 persoon die ik ken mag mij er zeker wakker voor maken
Dat is ook geil, iemand wakker rimmen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 09:58:Uitspraak van naf-naf op vrijdag 13 juli 2007 om 00:37:
maar 1 persoon die ik ken mag mij er zeker wakker voor maken
Dat is ook geil, iemand wakker rimmen
maar aan de andere kant met diegene zou ik echt niet in slaap vallen
eventueel ms van teveel GHB
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 12:05:vind het heerlijk als ik aan me reet gelikt word, vooral na het schijten en dan vooral niet afvegen
.........
Hallo geile jongens van nederland,
Ik ben vieze dikke Sandra uit ter apel, en ik ben op zoek naar mensen die mij met een hele groep onder willen pissen en poepen, ik ben namelijk de ultime slet.
Ik neuk en pijp alles bij elkaar en gebruik nooit condooms, ik ben een echte heroine hoer, met van die gele korsten op mijn bovenste en onderste lippen.
Hebben jullie zin om deze zielige hoer ook eens onder te kotsen, of een lekkere lastige soa op te lopen, bel dan 0625308355 of kom langs in Ter apel groningen west 20.
Als je gelukthebt doet me vader ook nog mee, hij is echt gek op zijn kleine meid.
XXXXX Sandra ORSEL
Dit staat in haar profiel
Alles goed verder, volgens mij heb je een paar bijzonder harde klappen van de molenwiek gehad
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 03:39:Ik snap niet dat een reet likken geil kan zijn
en aan je reet gelikt worden...?
Uitspraak van Schaapherder op maandag 16 juli 2007 om 03:50:en aan je reet gelikt worden...?
nee ook niet
Uitspraak van Schaapherder op maandag 16 juli 2007 om 03:50:en aan je reet gelikt worden...?
Ook zeer weinig interesse in
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 03:39:Ik snap niet dat een reet likken geil kan zijn
Ik snap niet dat iemand sex met mannen kan hebben, maar das ook een ander verhaal
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 15:27:Ik snap niet dat iemand sex met mannen kan hebben, maar das ook een ander verhaal
Je neemt mij de woorden uit de mond!
Jij hebt helemaal geen recht van spreken in dit verhaal, rugridder!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 18:40:ik denk dat je er ziek van wordt...
Ja, en van aftrekken word je blind
als je geilheid een ziekte noemt ben ik chronisch ziek
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 10:15:Gerimd worden geeft dus echt wel een hemels gevoel
maar rimmen, het zegt me niks
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 18:21:Jij hebt helemaal geen recht van spreken in dit verhaal, rugridder!
kort door de bocht. net alsof rimmen enkel voorbehouden zou zijn voor hetero's
meestal zijn het homo of lesbostellen die met iets nieuws komen en de hetero's het overnemen
goed voorbeeld zijn de breezahjongetjes
laatste aanpassing
Uitspraak van Mary Cherryrimmen is zoooooooooo 2006op dinsdag 17 juli 2007 om 08:30:
dus?
rimmen is tijdloos
Uitspraak van Mary Cherryrimmen is zoooooooooo 2006op dinsdag 17 juli 2007 om 08:30:
laat mij dan maar ouderwets zijn