Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Neptunes_23 op dinsdag 4 september 2007 om 10:49:vet plaatje trouwens! beetje gephotoshop met plaatje van grand theft auto ofnie?
Is een hele kleding lijn in tilburg met shirts met dat logo e.d.
mijn kaartje s ook binnen
word weer gezellig!maar zometeen eerst qbasee hoor
12-09-07
www.b2s.nl
De laatste kaarten voor Euphoria op zaterdag 22 september in 013 te Tilburg zijn nu in de verkoop. Ticketonline is al helemaal uitverkocht.
Alleen bij de filialen van Ticketbox, waaronder de Free Recordshops zijn nog beperkt kaarten te verkrijgen.
Ren dus snel naar de winkel om gruwelijke telleurstelling te voorkomen!
www.b2s.nl
De laatste kaarten voor Euphoria op zaterdag 22 september in 013 te Tilburg zijn nu in de verkoop. Ticketonline is al helemaal uitverkocht.
Alleen bij de filialen van Ticketbox, waaronder de Free Recordshops zijn nog beperkt kaarten te verkrijgen.
Ren dus snel naar de winkel om gruwelijke telleurstelling te voorkomen!
Uitspraak van Caspèr du Rouge op vrijdag 14 september 2007 om 10:43:voor mensen die nog kaartjes over hebben pb me ff
zou het doorgeven aan de keuken..
zie ik jou ook eens een x
was je btw bij q-base? vast wel..
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 12:49:is er verbouwd dan?
alleen de ontvangsthal, dat is een lounge ruimte geworden
de bar staat op de plaats waar de garderobe stond
en de garderobe is naar de kelder verplaatst
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 11:08:was je btw bij q-base? vast wel..
keertje niet
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 11:08:zou het doorgeven aan de keuken..
gheghe heb zelf wel kaarten maar voor 4 vrienden van me niet
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 12:49:is er verbouwd dan?
zeker ingang is anders die nieuwe bar is echt wreed
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 14:46:ben benieuwd de 1st x voor me..
volgens mij als ik me niet vergis mijn 8ste euphoria
Uitspraak van Caspèr du Rouge op vrijdag 14 september 2007 om 15:29:keertje niet weinig vrienden die mee wilde
ga ik je daar de hand schudden en doen we effe beuqen inplaats van een dansje doen
Uitspraak van Caspèr du Rouge op vrijdag 14 september 2007 om 15:29:zeker ingang is anders die nieuwe bar is echt wreed wel echt mooi gedaan de rest heb ik nog niet gezien
zolang er bier is is het goed... ben al verplicht om aardig zat te worden.. vriend van me verplichtte het want hij is een x niet de bob
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 22:58:zolang er bier is is het goed... ben al verplicht om aardig zat te worden
jij was toch de bob?
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 23:47:denk je nou egt dat ik op mijn verjaardag ga bobben uhu
Oh ja, ik was het al bijna vergeten.. Jouw verjaardag.
Rondje voor de hele zaal dus
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 23:51:zeg het niet te vaak anders lopen ze weer te blerren
Nou ja, wie jarig is trakteert.. En krijgt cadeautjes.. Betaal ik een biertje voor jou en jij een cola light voor mij (ik ben namelijk wel de Bob)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 23:55:ou ja, wie jarig is trakteert.. En krijgt cadeautjes.. Betaal ik een biertje voor jou en jij een cola light voor mij (ik ben namelijk wel de Bob)
als ik je zie krijg je van mij cola light... ik denk dat ik wel rijk ben maar niet zo extreem veel meeneem anders ben ik egt naar deklote.nl en die dag erna is voor fam mijn feest..
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 23:55:jordi, anne, wesley, mmmmm ik en jij
1 auto
jullie komen me halen?
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 14 september 2007 om 23:57:als ik je zie krijg je van mij cola light... ik denk dat ik wel rijk ben maar niet zo extreem veel meeneem anders ben ik egt naar deklote.nl en die dag erna is voor fam mijn feest..
Jaaaaaaaaaaaaaa yes whoehoe
Je bent de beste
1 auto
jullie komen me halen?
jordi doet dat wel!
hij zo leon kan toch rijden? ik zo weetniet wat die
doet mis blijft die slapen, maar dus niet.. maar komt
wel goed eindhoven ligt nog wel redelijk op de route
van offere beetje uitwijken haha..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 23:58:Jaaaaaaaaaaaaaa yes whoehoe
krijg ik dan wel een kusje?
lekker slijmmen he
Uitspraak van Neptunes_23 op zaterdag 15 september 2007 om 12:33:nope.. maar helaas heb ik niks voor je
partflock altijd handig middel om nog een
kaartje voor redelijk prijs te krijgen
ja maar er staat er geen 1 te koop.. maja als ik geen kaartje kan krijgen dan ga ik maar naar een ander feesie