Partyflock

Forumonderwerp · 955423
Je kent dat wel als je het soms helemaal heb gehad .. ff nix meer ziet zitten of gewoon helemaal verrot bent van de hele dag werken en stress b.v ...

wat is voor jouw dan dat ene rust plekkie waar je helemaal tot jezelf... tot rust komt :D

of waar dwaal je dan weg met je gedachte om dat rustplekkie te vinden ? :)

voor mij als ik het helemaal heb gehad of koekoek ben geworden van de stress dan is mijn rustpunt me bed (L)
heeeeeeeeeeeerlijk gewoon (L)

en die van jouw ?? :)
Uitspraak van Gewoon Bianca op zaterdag 14 juli 2007 om 23:37:
zo `s-avonds als er bijna niemand meer is...

idd (Y) op dat tijdstip is het gewoon het mooist en het beste op het strand :yes:
laatste aanpassing

dit was pas echt rust!

zooo heerlijk daar aan dat meer, erg jammer dat ik er helemaal voor naar noorwegen zou moeten reizen:(

Uitspraak van Karin 8) op zondag 17 juni 2007 om 19:41:
Me kamer!

onder de grond als ik dood ben(Y)
Mijn bed of in de auto...muziek aan en gewoon alleen maar doelloos rondrijden...

De zee en me eigen stekje :)
in het bos (y) of bij een brug langs het kanaal (y) ( bij regen, onder de brug uiteraard o:) )

De plee
Dat was altijd in het bos of op het strand toen ik nog bij m'n ouders woonde.. Nu is 't eigenlijk m'n hele huis :9
het park hierachter

of ik fiets lekker naar het bos

relaxed B)
Lekker de natuur intrekken en wandeling maken of op me kamer met muziek erbij :P :)

m'n bedje..:kwijl:
Uitspraak van :[ Cynthia :[ op zondag 15 juli 2007 om 19:54:
in de auto...muziek aan en gewoon alleen maar doelloos rondrijden...

Het strand of gewoon een rustig plekje in de natuur :)
langs de Waterkant
alst kan neem ik me stretcher meej en hengeltje
optimaal Chillen :yes:

mijn bed en dan lekker Comedy Central kijken (L)

mn bedjeeeee (L)
stukje rijden met een lekker muziekje op!
en idd mijn bed(L)

hoek van allie

mijn bed :)

Het strand (voorkeur Vlissingen), mn bed, mn auto

een rustig boerenweggetje waar ik dan een ga lopen met een jointje

bij de vis vijver
in mn nest (y)
de kroeg daar kom ik tot rust

kweet eigelijk niet

maar denk toch me slaapkamer.. daar zit ik zowiezo echt veel op

als ik het echt helemaal gehad heb ga ik meestal even naar de begraafplaats naar me pa daar staat een bankie vlakbij een erg mooie omgeving en kan daar meestal alles goed op een rijtje krijgen
Uitspraak van GABBERWIJF op zondag 17 juni 2007 om 19:34:
Je kent dat wel als je het soms helemaal heb gehad .. ff nix meer ziet zitten of gewoon helemaal verrot bent van de hele dag werken en stress b.v ...

wat is voor jouw dan dat ene rust plekkie waar je helemaal tot jezelf... tot rust komt

of waar dwaal je dan weg met je gedachte om dat rustplekkie te vinden ?

voor mij als ik het helemaal heb gehad of koekoek ben geworden van de stress dan is mijn rustpunt me bed
heeeeeeeeeeeerlijk gewoon

en die van jouw ??

Men plekske is ergens in de polder waar ik men auto goed kan verstoppen, muziekje erbij opzet en lekker verdwaal tussen de sterren en het mooie uitzicht voor me
In de achtertuin bij de vijver,

óf

in mijn bedje! (L),

waar ik nú ook lekker in ga liggen!
weltruste!

8)
laatste aanpassing

ik kom tot rust (klinkt klef) in de armen van mn vriend. als hij me vast houd valt alle stress van me af. dat was de rede dat ik verliefd op hem werd.

en bij mn jongste zoon.
een goede

ik denk toch achter me pc of lekker ergens in de natuur
laatste aanpassing
Mijn bed :)
Uitspraak van ROCKSTAR# op donderdag 26 juli 2007 om 00:15:
In de achtertuin bij de vijver,

heb ik ook, met jointje op de rand van de vijver naar de vissen staren helpt heel goed om gedachten op een rij te zetten (y)

in de stress is mijn vent het laat-alles-vallen-punt.
Myn eigenste kamertje!!!(L) Myn bed(L) En by myn vriend(L)
Uitspraak van Missundazztood!! op donderdag 26 juli 2007 om 00:03:
Men plekske is ergens in de polder waar ik men auto goed kan verstoppen, muziekje erbij opzet en lekker verdwaal tussen de sterren en het mooie uitzicht voor me

das ook wel een goeie ja :yes:

's Ochtends het uurtje file naar mijn werk en 's Middags weer terug. Heerlijk even bijkomen!

't strand... vooral met zonsondergang
heeeeerlijk

morgenavond maar weer even :lief:

mijn bedje,
of op de bank met een boek
of lekker veel afleiding zoeken op het inet :D (Y)
Uitspraak van GABBERWIJF op zondag 17 juni 2007 om 19:34:
wat is voor jouw dan dat ene rust plekkie waar je helemaal tot jezelf... tot rust komt

op de berg op Tomorrowland uitkijken naar de mainstage met haar lazers ( daar kan ik een jaar op teren 8) )

:cheer:
laatste aanpassing
vanaf aankomende woensdag t/m zondag op de nature one camping en festival.

en ja zeker dat ik me rust ga vinden
relaxed voor mn pc met lekkere muziek, zoals nu :)

de wc :rot:

hoewel ik wel last heb van pottenkijkers ( sorry voor de woordspeling) nu ik de tweeling zindelijk probeer te krijgen..

maar het rustigste plekje op aarde was voor mij ergens halverwege Zweden :flower:
elke dag sta ik op de duiventil, enigste plek waar ik oit me rust heb gevonden ... en aangezien ik adhd heb is het voor me meisje ook wel lekker dat ik dan ff me energie kwijt raak
de stal van mijn paard, als ze er zelf dan ook in staat he
laatste aanpassing