Partyflock

Forumonderwerp · 955423
Je kent dat wel als je het soms helemaal heb gehad .. ff nix meer ziet zitten of gewoon helemaal verrot bent van de hele dag werken en stress b.v ...

wat is voor jouw dan dat ene rust plekkie waar je helemaal tot jezelf... tot rust komt :D

of waar dwaal je dan weg met je gedachte om dat rustplekkie te vinden ? :)

voor mij als ik het helemaal heb gehad of koekoek ben geworden van de stress dan is mijn rustpunt me bed (L)
heeeeeeeeeeeerlijk gewoon (L)

en die van jouw ?? :)

Het graf van mn tante.. Sigaretje erbij en alles van me af lullen:)
lkkr standaard op de bank :)

Uitspraak van Sacred Flame op maandag 9 juli 2007 om 21:49:
bossssssssss

:lief: :lief:

Voor mij is het bos ook de meest relaxte plaats om tot rust te komen. Je kunt overigens als je echt tot rust komt interactie aangaan met de dieren. Je moet niet vergeten dat zij wel moeten overleven in tegenstelling tot de luierende mens. Als je goed oplet zie je dat ze elkaar helpen door waarschuwingen te geven of op een andere manier waardevolle omgevings informatie te communiceren.
laatste aanpassing

de rustplek is in jezelf.

Met een jointje (en in het weekend een biertje erbij) aan het Waalstrandje langs de rivier.

Beetje bootjes kijken, vogeltjes loeren, steentjes in het water gooien. De hondjes die in het water spelen. Heerlijk!

(soms val ik in slaap)

lekker in mijn hoekje van de bank met een kussen en een deken..heerlijk!!

Heerlijk met mijn kleine meid spelen. Even nergens aan denken, gewoon zien hoe die kleintjes genieten terwijl je er eigenlijk niets voor doet....

Ik zou willen dat ik nog zo onbezonnen door het leven kon gaan.
S'avonds/S'nachts op me balkon met een deken tegen de kou met een jointje erbij en mp3 speler ofzo aan (in me kop meezingen anders worden de buren wakker van me valse gezang) en dan heerlijk spacen op de sterren en wolken :p

Mijn bad of mijn fatboy
in de armen van mij vriend

aan de kade en naar de haven / bootjes kijken
Gewoon, op mijn slaapkamer, gitaar erbij, muziek erbij, klaar :)

Of anders in het bos, kom ik ook altijd goed tot rust :)
de trein, heerlijk.

het strand/de zee

Tja, m'n bed.. :P

Maar ik krijg ook eens in de zoveel tijd wel eens zin om even me even terug te trekken ergens op een mooie natuurlijke plek. Dan kom ik helemaal tot rust. :jaja:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 01:53:
Maar ik krijg ook eens in de zoveel tijd wel eens zin om even me even terug te trekken ergens op een mooie natuurlijke plek. Dan kom ik helemaal tot rust. :jaja:

lekker in de zon, in het gras liggen ;) :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 03:04:
lekker in de zon, in het gras liggen

ja das ook heerlijk (Y) :D :yes:

ik nog steeds lekker weggedoken in me bedje .. het liefst een schoon fris bedje :[

ik als me vrouwtje bij me is en we liggen aan het water en en ze ligt tegen me aan

op de bank met een kopje thee

bank, bed of lekker buiten in de zon

Uitspraak van GABBERWIJF op zondag 17 juni 2007 om 19:34:
en die van jouw ??

strand van Hoek van Holland (het liefst met slecht weer)

het schijthuis ;)

Mn bureaustoel
De zeedijk bij Walsoorden.. Kun je omhoog rijden met de auto en sta je op de dijk en kijk uit over de Westerschelde. Rechts van me Antwerpen en Doel (Kerncentrale).. Vooral 's avonds is dit m'n plekkie als ik rust nodig heb. Mooi silhouette van licht en industrie van de havens van Antwerpen. Dan overdenk ik m'n zonden en vind ik altijd m'n antwoord op de vraag die ik mezelf stel.

Of als ik dan langs de dijk rijd, richting de centrale van Doel, kan je de koeltorens tot op 200 meter benaderen. Grote containerschepen die richting Antwerpen varen op 100 meter van je, industrie op de achtergrond, het geluid van industrie is het enige wat je hoort. Rook dan maar eens een joint.. Vet heftag. Het is heel chaotisch daar lijkt het, maar ik kom er ontzettend tot rust.
laatste aanpassing

in bed met een spannend boek.

stress b.v

stress b.v dat bedrijf zit toch in zuid-holland ?

:vaag:
laatste aanpassing
zee/strand bij perkpolder
en anders in me bed

Surfvijver:D

Zonnebankie pakken :)
of met me hondje naar het strand

Geen vaste plek :)
Op de schommel een beetje op mijn gitaar rammelen.
Warm bad, strand :) Mogelijkheden zat!
mijn eigen slaapkamer
laatste aanpassing

Bed of bank, warm bad, douche.
En soms als ik niet aan het knallen ben op de motor, lekker op de motor uitwaaien.
laatste aanpassing
mijn bed is de favoriet, maar een heerlijk warm bad doet ook wonderen!
Gewoon op mn kamer, in mn bedje:D
Of ik ga een eind met de auto rijden of als ik te moe ben dan ga ik lekkah op m,n waterbed liguuh

Auto, bed, bank
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 10:38:
ik als me vrouwtje bij me is en we liggen aan het water en en ze ligt tegen me aan

wat romantisch :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 16:03:
stress b.v dat bedrijf zit toch in zuid-holland ?

zou het :[

Uitspraak van [WBS] Joker.one op woensdag 11 juli 2007 om 17:53:
Me nest!

idd :[

een lekkere douche en daarna lekker op de bank of heerlijk in me warme bedje (L)

wat is voor jouw dan dat ene rust plekkie waar je helemaal tot jezelf... tot rust komt

dat heb ik niet, ik ken het gevoel van rust ook niet goed
al verlang ik daar vaak wel naar :S
het liefst op het strand, heerlijk, zo `s-avonds als er bijna niemand meer is...(Y)