Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik heb geen mening.
Uitspraak van SpringDing op vrijdag 15 juni 2007 om 22:43:Ben ik het wel mee eens
nou dames doe eens lief tegen elkaar
iemand die cavello of australian draagt loopt zowiezo 15 jaar achter...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 22:42:Vind het echt 1000 X NIX
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 00:55:iemand die cavello of australian draagt loopt zowiezo 15 jaar achter...
Lekker boeiend. Draag gewoon wat jezelf leuk vind en loop niet achter de massa aan. Hier is Cavello trouwens helemaal terug. Niet zozeer de trainingspakken, maar voornamelijk caps en s-hirts.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 22:42:Vind het echt 1000 X NIX dat ze in jumpclips Cavello's & Aussie's dragen!!!
Ik zie alleen maar logica:
De logo's van Cavello en Australian laten mij 2 dieren zien die wel van een sprongetje houden, zeker het dier uit het logo van Australian.
laatste aanpassing
Uitspraak van DarkElement op zaterdag 16 juni 2007 om 20:06:Jumpstyle wat kan ik hier nou van zeggen..
dat je ervoor een dansje moet instuderen anders hoor je er niet bij
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 22:42:Vind het echt 1000 X NIX dat ze in jumpclips Cavello's & Aussie's dragen!!!
Doen ze dat dan?
Dan kijk je ze toch niet??
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 12:23:ach ja als sommigen voor lul willen lopen...
net zo über-zielig als G.I.T
whahaha jij bent egt zielig !!
beter aussie en cavello dragen, dan bv losndale.
toendertijd toen iedereen nog in trainingspak liep werdt hardcore tenminste niet geaccioseerd met rascime en nazi's
in een ausie moet je hakkuh wat een belachelijk idee bah jump zuigt
wat ben jij een kk j**d fuck jump hardcore leeft meer als jump
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 14:03:Cavello hoort in de jump scene.
Hardcore is immers dood.
wat ben jij een kk j**d fuck jump hardcore leeft meer als jump
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 14:03:Cavello hoort in de jump scene.
Hardcore is immers dood.
jah hardcore is dood voor de mensen die het verneuken en die er tog alleen maar wat over te zeiken hebben.
en voor echte hardcore-minded people blijft hardcore altijd bestaan
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 14:03:Hardcore is immers dood.
Huuuwwwwwwllllll
Hardcore is niet dood
…
Huuwwwwl vieze jump