Partyflock

Forumonderwerp · 953451

Ik wil graag weten omdat er veel negatieve topics zijn over dikke mensen waarom dit zo is??????? Die mensen hebben toch ook gevoel???!!!??? Ik hoor het graag.

Uitspraak van M. :') op zondag 17 juni 2007 om 12:13:
Ha als je echt ontevreden over je gewicht bent dan raad ik aan om naar Egypte te gaan. Ik durf zelfs mn bikini foto's op flock te zetten tegenwoordig Wat kan mij het verrotten

Ik draag op het strand ook gewoon een bikini, voor me daar prettiger in dan in een badpak. Wat anderen ervan vinden kan me niks schelen, als ze het lelijk vinden dan kijken ze maar de andere kant op.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 juni 2007 om 12:15:
Ik draag op het strand ook gewoon een bikini, voor me daar prettiger in dan in een badpak. Wat anderen ervan vinden kan me niks schelen, als ze het lelijk vinden dan kijken ze maar de andere kant op.

Ja dat boeit me al helemaal geen hol :D En denk maar niet dat ik zo'n bikini voor dikkere mensen ga kopen want ik koop ze gewoon bij de HM ofzo met lekker laag broekje :D Ik hou van lage broekjes (L)

Ik let trouwens ook niet op wat ik eet, ben stevig maar maakt niet uit wat ik eet, kom niet aan maar val ook niet af. Dus ga zometeen lekker een patatje halen :P

Uitspraak van M. :') op zondag 17 juni 2007 om 12:17:
Ja dat boeit me al helemaal geen hol En denk maar niet dat ik zo'n bikini voor dikkere mensen ga kopen want ik koop ze gewoon bij de HM ofzo met lekker laag broekje Ik hou van lage broekjes

ik draag ook gewoon normale bikinibroekjes, meest heupbroekjes maar dan wel met beetje pijpjes eraan. Vind dat lekker zitten, ga echt geen extra hoog broekje kopen die tot maaghoogte komt.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 juni 2007 om 12:11:
had op de middelbare school een klasgenootje die 1.70m was en 51 kilo woog. En altijd was ze aan het klagen over der dikke benen en het vet aan der buik (wat er dus niet zat, ze was zo plat als een strijkplank). Heb haar toen eens gezegd dat het gezonder voor der zou zijn om aan te komen in plaats van te gaan afvallen. Ze viel ook vaak flauw en at in de pauze niet meer dan 1 sneetje brood met magere smeerkaas, niet bepaald gezond.

ja, maar nu noem je een uitzondering op, dat is toch geen graadmeter voor de rest? :/

Nee idd je neemt mij zoals ik ben lekker spekkie.

idd lekker wijf :b
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 juni 2007 om 12:20:
ik draag ook gewoon normale bikinibroekjes, meest heupbroekjes maar dan wel met beetje pijpjes eraan. Vind dat lekker zitten, ga echt geen extra hoog broekje kopen die tot maaghoogte komt.

Pijpjes? Dat vind ik echt gaar zitten :D
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 17 juni 2007 om 12:28:
idd lekker wijf :b

Neuken?
Uitspraak van M. :') op zondag 17 juni 2007 om 12:28:
Neuken?

alleen als je me een lange befbeurt geeft :9
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 17 juni 2007 om 12:32:
alleen als je me een lange befbeurt geeft

Ok :9
Nee idd je neemt mij zoals ik ben lekker spekkie.

een stevige vrouw is juist geil joh

gevoel ja gevoel voor eten :D
Uitspraak van Don Mega op zondag 17 juni 2007 om 12:39:
een stevige vrouw is juist geil joh

Ik ben geil ja :roflol: ;p
Uitspraak van M. :') op zondag 17 juni 2007 om 12:56:
Ik ben geil ja

dat roep ik al jaren :p

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 21:16:
eerlijk gezegt he, hou ik best van wa dikkere manne,zo'n spriet of spierbundel is niks voor mij, moet gewoon wa hou vasthebbe

:cheer: dat horen we graag :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 23:51:
Die mensen hebben toch ook gevoel.

yep
laatste aanpassing

Ik wil graag weten omdat er veel negatieve topics zijn over dikke mensen waarom dit zo is???????

omdat ze zo vaak stinken

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 16:58:
omdat ze zo vaak stinken

wat een onzin, dunne mensen kunnen ook stinken. als iemand stinkt dan ligt dat aan de persoonlijke hygiëne, niet aan of die persoon dik of dun is.

ken iemand die broodmager is maar je zou haar niet graag bij je in de buurt willen hebben denk ik. ze stinkt iedere dag naar oud zweet.
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 juni 2007 om 17:11:
wat een onzin, dunne mensen kunnen ook stinken. als iemand stinkt dan ligt dat aan de persoonlijke hygiëne, niet aan of die persoon dik of dun is.

echt niet. dikkere mensen stinken meer. das gewoon feit.

Artiest G-Member
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 17:16:
echt niet. dikkere mensen stinken meer. das gewoon feit.

Echt jij spoort niet.....

Ik weeg 125 kilo.......ik zweet misschien sneller maar stink zeker niet sneller......daarbij gewicht en vet zijn 2 verschillende dingen...

Een feit = dat je onzin uitkraamt
laatste aanpassing
Waarom men zo negatief denkt over dikke mensen?

Als we kijken naar alle schoonheidsidealen, staat dik daar het meest ver van af. Je kunt wel stellen dat dik zijn als het ergste wordt gezien.

Je kan dus beter een mooi lijf hebben en een rot kop of bijvoorbeeld 40 kilo wegen.

Ik zelf vind een maat 42 mooi voor een vrouw, maar daar zeg ik ook bij dat ik begrijp dat de meeste jongens eerder op maatje 36/38 vallen.
Je bent stoerder voor je vrienden en tja zo een platte buik daar staan 99% van de truitjes die in de winkel hangen toch het beste op! Veel meisjes zijn ook bang om te dik te worden, want god ja straks vind hun vriendje ze niet meer leuk, stel je eens voor...

Waarom er zo negatief tegenaan gekeken wordt weet ik niet, en toch moet ik heel eerlijk zijn als ik een vrouw van 160 kilo zie lopen denk ik toch bij mezelf zonde dat je het ooit zo ver hebt laten komen, je had zo mooi kunnen zijn met wat leuke kleding en 80 kilo minder....

Kortom dik of dun wat maakt het ook eigenlijk uit, ik geloof niet dat je een beter leven hebt als je wel aan het schoonheidsideaal voldoet het is maar wat je zelf wil.....
ik vind een beetje 'lovehandles' of een klein bierbuikje best seksy eigenlijk.

té dik is, net als té magen, ongezond - verder heb ik er niet echt een mening over. dikke mensen zijn gezellig, haha :')

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 22:49:
Echt jij spoort niet.....

Ik weeg 125 kilo.......ik zweet misschien sneller maar stink zeker niet sneller......daarbij gewicht en vet zijn 2 verschillende dingen...

Een feit = dat je onzin uitkraamtlaatste aanpassing 17 juni 2007 22:49

Precies, en daarbij komt ook nog dat echt niet alle dikkere mensen sneller zweten. Heb er zelf in elk geval totaal gaan last van. Ik zweet niet veel, of ik moet bij 35 graden al de hele dag in de brandende zon gaan zitten met een dikke trui erbij aan :lol:
Uitspraak van Secrifice op maandag 18 juni 2007 om 08:51:
Zit een heel verschil tussen

36 broodjes shoarmasaus, denk ik

Uitspraak van Secrifice op maandag 18 juni 2007 om 08:51:
Je heb echt Dik en DIK zijn gewoon... Zit een heel verschil tussen

Inderdaad, tussen iemand die rond de 80kg weegt en iemand die 115 ofzo weegt zit een groot verschil.

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 22:49:
Ik weeg 125 kilo.......ik zweet misschien sneller maar stink zeker niet sneller......

jij bent een man ik heb het over vrouwen

Uitspraak van Kat.Kurenai op maandag 18 juni 2007 om 00:30:
dikke mensen zijn gezellig

ook zo'n vooroordeel wat nergens op gebaseerd is :/

ieder mens kan gezellig zijn :)
Uitspraak van Masshysteria op zondag 17 juni 2007 om 23:46:
Veel meisjes zijn ook bang om te dik te worden, want god ja straks vind hun vriendje ze niet meer leuk, stel je eens voor...

dat is ook weer zo'n vooroordeel :/

Hele topic staat er vol mee trouwens

Je kan als vrouw zijnde ook gewoon bang zijn om te dik te worden omdat je het zélf lelijk, ongezond en vreselijk vind, ongeacht wat je partner daarvan vind. Waarom mag je als vrouw zijnde zélf niet het schoonheidsideaal hebben om slank te zijn? Waarom wordt er altijd beweerd dat dat puur extern is?

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 18 juni 2007 om 11:22:
Je kan als vrouw zijnde ook gewoon bang zijn om te dik te worden omdat je het zélf lelijk, ongezond en vreselijk vind, ongeacht wat je partner daarvan vind. Waarom mag je als vrouw zijnde zélf niet het schoonheidsideaal hebben om slank te zijn? Waarom wordt er altijd beweerd dat dat puur extern is?

(y)

Ik heb geen problemen met dikke mensen..
Als diegene zich fijn voelt in zijn/haar lichaam,
nou das dan toch prima :D
Kan mij het schelen hoe iemand eruit ziet,
als ze leuk tegen mij doen, doe ik dat ook terug!
:lief:
en je gaat je toch ook niet helemaal focussen op de mening van een ander?
Wat interesseert jou dat nou wat een ander van je vind

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 12:18:
als ze leuk tegen mij doen, doe ik dat ook terug!

(Y) precies
wederzijds respect
laatste aanpassing

Uitspraak van :devil: Dictatuur :devil: op maandag 18 juni 2007 om 12:22:
en je gaat je toch ook niet helemaal focussen op de mening van een ander?
Wat interesseert jou dat nou wat een ander van je vind

precies!

Ik heb alleen wat tegen dikke mensen als ik ze zie eten. Want als je soms ziet wat ze naar binnen schuiven!!! Dan vraag je er toch om? En zichzelf dan maar afvragen waarom ze nou zo dik worden....

Geldt heus niet voor alle dikke mensen hoor, want sommige mensen worden dik van de medicijnen ofzo.
Maar meestal sta je ècht verbaasd te kijken hoeveel ze naar binnen werken.

dikke mensen

Nemen veel ruimte in beslag :roflol: als je in de bus of trein zit en er komt er zo 1 naast je zitten wordt je niet vrolijk.

En zoals hierboven genoemd,als ik extreem dik zou zijn dan zou ik mezelf niet meer bij de snackbar of de Mac te laten zien. Je weet toch dat er naar je gekeken wordt in zo'n gelegenheid,en dan nog klagen ook.

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 13:18:
Nemen veel ruimte in beslag als je in de bus of trein zit en er komt er zo 1 naast je zitten wordt je niet vrolijk.

Ja, plús dat ze vaak een niet zo'n lekker luchtje om hun heen hebben...

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 13:22:
plús dat ze vaak een niet zo'n lekker luchtje om hun heen hebben...

:roflol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 13:22:
Ja, plús dat ze vaak een niet zo'n lekker luchtje om hun heen hebben...

Dunne mensen kunnen ook vreselijk stinken hoor, herinner me er nog 1 van afgelopen weekend. Stond in de Edah bij de kassa in de rij en van de stank van iemand die voor mij stond kreeg ik spontaan kotsneigingen.

dikke mensen zijn LELIJK EN VIES. ik zou ook nooit een gesprek aangaan met een dik persoon want die meuren ook altijd gigantisch uit hun verrotte bek. gatverdamme wat walg ik van dikke mensen.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 juni 2007 om 14:38:
dikke mensen zijn LELIJK EN VIES

zegt het mens met anorexia :bye:

Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 18 juni 2007 om 14:47:
zegt het mens met anorexia

pardon? ik eet gezond.

dat jij niet zo mooi bent als ik dat is nu eenmaal niet anders
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 juni 2007 om 14:54:
dat jij niet zo mooi bent als ik dat is nu eenmaal niet anders

hahahahaha

Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 18 juni 2007 om 14:49:
fakers de gekste

b)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 juni 2007 om 14:38:
dikke mensen zijn LELIJK EN VIES. ik zou ook nooit een gesprek aangaan met een dik persoon want die meuren ook altijd gigantisch uit hun verrotte bek. gatverdamme wat walg ik van dikke mensen.laatste aanpassing 18 juni 2007 14:38

dan walg je over een paar maanden ook van jezelf....terecht met zo'n mening!

Uitspraak van se7en op maandag 18 juni 2007 om 15:37:
dan walg je over een paar maanden ook van jezelf....terecht met zo'n mening!

hoezo? ik zal NOOIT dik worden.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 juni 2007 om 16:35:
hoezo? ik zal NOOIT aantrekkelijk worden.

omdat zoiets gewoon walgelijk is,