Partyflock

Forumonderwerp · 951697

Zaterdag naar emporium geweest !!! was een mooi feestje

kom daar aan de deur, mag mijn voorgedraaide joint niet mee naar binnen nemen omdat hier misschien iets in gedraaid zou kunnen zijn.

Mijn zakje weed was geen probleem :D

loop ik 200 meter verder wordt ik aanhouden door 3 wouten en een hond
ik mee naar die stink hokken daar achter (strippe) fouilleren had verder nix bij, maar nu hebben ze wel mijn 3,35Gr weed afgepakt terwijl da van de organisatie was toegestaan

slaat allemaal nergens op!!!!!!

Dus vind ik dat ze weed moeten legaliseren ben je het hier mee eens waarom wel of waarom niet ??
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 mei 2007 om 10:15:
slaat allemaal nergens op!!!!!!

Das altijd zo :@ baggerbeleid

vorig jaar op Defqon ook gehad,
1zak van 5gram verdeeld over 2 zakken,

ik eentje en me vriendin eentje

ik mocht doorlopen na de controle en direct achter me mocht me vriendin de wiet inleveren :vaag:
ben nog wel even tekeer gegaan maar toen ze begonnen met dreigen om de rest ook af te pakken heb ik het maar opgegeven,

Eigelijk van plan om die mooie gele bak te rausen maar anders had ik mooi geen feestje dus toch maar niet gedaan
Uitspraak van #81 -[D.K]- op donderdag 31 mei 2007 om 13:13:
ben nog wel even tekeer gegaan maar toen ze begonnen met dreigen om de rest ook af te pakken heb ik het maar opgegeven

dat is het kutte .. eigenlijk sta je in je recht om tekeer te gaan :/ ... maar je verliest het omdat ze je er gewoon uitflikkeren ...

daarom kan ik er ook echt pissed van worden als ik zonder te weten op een feest kom waar niet geblowed mag worden ...

onduidelijk gedoe daarin is duidelijk me ding niet :no:

Voor de mensen die denken dat wiet goedkoper gaat worden als het legaal wordt: Think again!

Denk je serieus dat de overheid geen accijns gaat heffen erop? Iedereen kan raden dat dat gaat gebeuren.

Ookal wordt wiet legaal om te kopen, het zal dan waarschijnlijk nog steeds niet legaal zijn om te verbouwen, waarom zouden ze dat ook legaliseren als ze daar niets aan verdienen?

btw, op In Qontrol mocht wiet volgens mij wel, of is die regel Amsterdam-only (streng tegen harddrugs, soft tegen softdrugs)?

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 mei 2007 om 10:15:
Dus vind ik dat ze weed moeten legaliseren ben je het hier

ja en gelijk alle drugs :lol: