Partyflock

Forumonderwerp · 950057

Hallo,

Heeft niemand dit nummer ergens online staan

''Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted World''

:cheer:
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 22 augustus 2007 om 17:49:
grappig om te zien dat het woord 'mashup' meteen wordt gebruikt alsof het egt een specifieke betekenis heeft en iedereen het woord kent,

ik vind het gewoon een "niet zo'n mooie" mix 8)
Normaal gesproken heb ik het er ook niet op als ze met gouwe ouwe gaan lopen klooien... Maar deze mag... Tis ook niet echt dat het nummer verragt is maar gewoon leuk gemixt! Klapt er gewoon op
ik vind de bass te overdreven bij het nummer
dat iets zo simpel is gemixt toch zo lozz kan gaan

Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 22 augustus 2007 om 17:49:
grappig om te zien dat het woord 'mashup' meteen wordt gebruikt alsof het egt een specifieke betekenis heeft

dat heeft het ook:-/

Mash-up
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Een mash-up is het op muzikaal verantwoorde wijze door elkaar draaien van twee of meer muzieknummers. Vaak worden hiervoor hits gebruikt. Het fenomeen bestaat al jaren, maar krijgt de laatste tijd meer aandacht, o.a. met het programma Mish Mash op Studio Brussel en MTV's Ultimate Mash-ups. Numb/Encore was een mash-up gemaakt door MTV, en is door de makers van het nummer: Linkin Park en Jay-Z gekozen als single voor hum mash-up album.

Bekende Belgische mash-up-dj's zijn 2 Many DJs met hun "As Heard on Radio Soulwax, Part 2" album, deze grondleggers kregen ook een nieuwe generatie achter zich zoals The Dirty Jos Soundsystem.
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 12:19:
Tommyknocker

:K:K:K:K:K:K

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 12:19:
''Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted World''

Minder (N)

Geef mij maar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 14:59:
Learn From The Pain

(Y)