Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 april 2008 om 11:25:Nou nou Ray
zozo jij bent er vroeg bij
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 april 2008 om 11:25:Wie het laatst lacht lacht het best
Vind ik wel heel goedkoop dus met andere woorden je kan er beter de eerste ronde eruit geknikkerd worden zodat je een paar rondes later alsnog kan lachen ondanks dat je WEER heel wat miljoenen bent misgelopen
Kan mij die miljoenen nou schelen, ze komen toch niet op mijn bankrekening
de club wel
Dat Barca op 7 mei in Bernabeu voor Real moet klappen omdat ze kampioen zijn is wel geil
Niks geils aan
Word een 0-1 wedstrijd
Vind ik wel heel goedkoop dus met andere woorden je kan er beter de eerste ronde eruit geknikkerd worden zodat je een paar rondes later alsnog kan lachen ondanks dat je WEER heel wat miljoenen bent misgelopen
Nou nou mij intreseert het helemaal niks, ben een Feyenoorder, heb maar 1 club
zozo jij bent er vroeg bij
Altijd, ben een vroege vogel
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 22:54:arrogante mannetjes als Henry, Deco
Deco arrogant,.. juist
Waar is dat catelaantje?
Laat die jongen nou eerst ff een paar daagjes uithuilen, alvorens hem op zijn plek te zetten
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 12:23:Dat Barca op 7 mei in Bernabeu voor Real moet klappen omdat ze kampioen zijn is wel geil
Erectiewaardig idd
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 19:03:we zullen zien wie er woensdag even moet uithuilen madrid ja
lijkt het ardennenoffensief wel. doorgaan tot de laatste traan
Barcelona staat vier punten achter nummer twee Villarreal. Die plaats geeft recht op directe plaatsing voor de Champions League. Rijkaard wil het duel bij de kersverse Spaanse kampioen woensdag dan ook graag winnen. "Het is een belangrijke wedstrijd en we gaan voor een goed resultaat. Dat is belangrijk voor de club, maar zeker voor de fans."
Collega Bernd Schuster ziet het duel met Barcelona als een toetje op een geslaagd seizoen. Zijn Real Madrid werd zondag kampioen door een late 2-1 zege bij Osasuna. "Het enige dat we dit seizoen nog moeten doen, is nog eens winnen van Barcelona. Dit zijn altijd speciale wedstrijden, ook al hebben we de titel al binnen. Het zal niet makkelijk worden, maar een zege zou het seizoen helemaal afmaken."
hehehe, die Schuster
Collega Bernd Schuster ziet het duel met Barcelona als een toetje op een geslaagd seizoen. Zijn Real Madrid werd zondag kampioen door een late 2-1 zege bij Osasuna. "Het enige dat we dit seizoen nog moeten doen, is nog eens winnen van Barcelona. Dit zijn altijd speciale wedstrijden, ook al hebben we de titel al binnen. Het zal niet makkelijk worden, maar een zege zou het seizoen helemaal afmaken."
hehehe, die Schuster
Idd, die zijn van barca hoger
Goh ach zijn de neusjes uit mardid ook 2 keer op rij blij poeh poeh
Uitspraak van Sahin[HkW] op woensdag 7 mei 2008 om 21:27:Ik denk Madrid kampioeng
Denken moet je aan anderen over laten
hihi
hihi
hihi
hihi
barca
Real

![Sahin[HkW]](/images/user/237187_910349.jpg)