Partyflock

Forumonderwerp · 948801

Vanaf maandag 21 mei wordt America's Next Topmodel weer uitgezonden om 20:30 uur.

Ik ben er weer klaar voor :cheer:

*edit admin*
Er zijn mensen die het leuk vinden om al dingen te verraden! Dus pas op als je het niet wil weten
(Overigens, worden spoilers en moedwillig rellen bestraft!)
laatste aanpassing door een beheerder
Heb t niet gezien..
wie is eruit?
Uitspraak van × (L) × op dinsdag 12 juni 2007 om 10:43:
Heb t niet gezien..
wie is eruit?

Monique , gelukkig

Uitspraak van Chickk<3 op dinsdag 12 juni 2007 om 11:01:
Monique , gelukkig

Wat ze met Melrose haar kleren heeft gedaan :O... wat een bitch..

Haha in elke serie zit eigenlijk wel een bitch, maar ik vond Jade toch wat grappiger dan Monique :9
Terecht dat ze eruit is, ondanks dat ze ziek was en niet mee deed aan de fotoshoot :yes:

ik heb het niet gezien, kan zaterdag ook niet dan is Defqon :cheer: maar iemand een idee of het via internet te zien is?
Gelukkig is Monique eruit :cheer: Begon me steeds meer aan haar te ergeren
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 16:02:
ik heb het niet gezien, kan zaterdag ook niet dan is Defqon maar iemand een idee of het via internet te zien is?

Same here :D
Volgens mij is het niet te zien, tenminste niet op de site van RTL, omdat het een Amerikaans programma is.. Misschien staat het wel ergens, maar geen idee :nee:

Hm dat is dan balen :( Had graag gezien hoe Monique eruit ging :)
Jeej Monique is er uit :cheer:
Monique (n) wat een instelling.. ik ben ziek dus kan geen fotoshoot doen :/

Danielle ( uit de vorige cycle) had hetzelfde en deed ook wel een shoot, en wat voor één (y)

Hoe mooi ik monique ook vind.. weg ermee O:) Met zo'n instelling kom je nergens :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:00:
Had graag gezien hoe Monique eruit ging

Me too! 8)
Uitspraak van Annelies(L) op dinsdag 12 juni 2007 om 19:36:
Me too!

Heb met genot gekeken hoe ze vertrok :P

Haha, had nog wel verwacht dat ze heel de kamer van melrose overhoop zou halen :lol:
laatste aanpassing

Uitspraak van Profiel 11580 op dinsdag 12 juni 2007 om 19:45:
haha, had nog wel verwacht dat ze heel de kamer van melrose overhoop zou halen

had me niet verbaasd nee :D

die melrose is wel heel goed trouwens vind ik.. en brooke vind ik een beetje nep :S zeg maar alsof ze spontaan wil zijn maar dan veel te overdreven
Oohh Monique eruit :O Ben benieuwd saturday hihih!!!
Ik vind Brooke ook niet zo heel fun!

Uitspraak van :[ Cynthia :[ op dinsdag 12 juni 2007 om 21:14:
Oohh Monique eruit

mooizo, zaterdag ff herhaling kijken

gelukkig monique dr uit (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 21:25:
gelukkig monique dr uit(y)

:yes:

Hoop dat A.J of Brooke wint
A.J :yes: Wat mooi! :lief:

Echt een prachtige aflevering was het, goede catwalk :D

De serie heeft me dit keer nog niet zo kunnen boeien. Wel amazing die ene die boel zo aan het irriteren is.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 20:12:
De serie heeft me dit keer nog niet zo kunnen boeien.

Idd.. dat heb ik ook n btje :/
misschien over n paar afleveringen als er wat minder meiden zijn en wat meer concurentie ;) ...
laatste aanpassing

weet iemand al of je het via internet kan bekijken de herhaling van maandag? :(

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 11:01:
weet iemand al of je het via internet kan bekijken de herhaling van maandag?

Volgens mij niet, ik heb ook al gezocht :(
Dus gewoon wachten tot zaterdag dan maar..

ja maar dan kan ik het ook niet zien !! :(
Ohw das balen...
Na ja volgende week beter???

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 14:27:
ja maar dan kan ik het ook niet zien !!

opnemen?

Ik zal wel voor je kijken ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 21:25:
gelukkig monique dr uit

Ooh echt beters (Y) Heb t deze week niet kunnen zien :no:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 21:20:
opnemen?

hmz nee dat word um ook niet :(

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 21:20:
Ik zal wel voor je kijken

:D

Nou, om je toch een beetje bij te praten. Het was een redelijk saaie aflevering. Monique was ziek (uitgedroogd ofzo) daarvoor was ze Melrose nog aan t klieren, en die deed dat ook terug, waarvan verschillende meisjes zeiden dat het kinderachterig gedrag was van beide. De eerste opdracht was om op wiebelige stenen met een masker op waar je nauwelijks door kunt kijken over een rechte lijn met hoge hakken te lopen. Veel meiden gingen dus door hun enkel enz. AJ won die opdracht en mocht met 2 meisjes (ergens naartoe, weet niet meer wat, hebben we ook geen beelden van gezien :S). Ze koos Caridee en Megg. Toen werd Monique heel ziek en hadden ze een fotoshoot, ze ging wel mee maar uiteindelijk ging ze terug naar het apartement. Eugina deed het slecht bij de shoot en bleef dus ook samen met Monique over bij de eliminatieronde, Monique ging er uiteindelijk uit.

Stuk voor stuk dikke aanstellers!!!!!:d

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 22:03:
Nou, om je toch een beetje bij te praten. Het was een redelijk saaie aflevering. Monique was ziek (uitgedroogd ofzo) daarvoor was ze Melrose nog aan t klieren, en die deed dat ook terug, waarvan verschillende meisjes zeiden dat het kinderachterig gedrag was van beide. De eerste opdracht was om op wiebelige stenen met een masker op waar je nauwelijks door kunt kijken over een rechte lijn met hoge hakken te lopen. Veel meiden gingen dus door hun enkel enz. AJ won die opdracht en mocht met 2 meisjes (ergens naartoe, weet niet meer wat, hebben we ook geen beelden van gezien ). Ze koos Caridee en Megg. Toen werd Monique heel ziek en hadden ze een fotoshoot, ze ging wel mee maar uiteindelijk ging ze terug naar het apartement. Eugina deed het slecht bij de shoot en bleef dus ook samen met Monique over bij de eliminatieronde, Monique ging er uiteindelijk uit.

Oke thnx ;)

vanavond kan ik het wel ziennn :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 10:40:
vanavond kan ik het wel ziennn

ik niet :/
maar ik neem het op!
iehhh dat wijf nu ...wat is dat voor iets :/

Die Melrose is irritant!!!!!! :@

twiggy die dacht dat die buikspieren van jeada echt waren :D en dan miss J "ohh twiglet" :D

hehe ik weet al lekker wie gaat winnen 8):X
zitten wel mooi emeiden tussen :yes:
Pfff de melrose, wat kan zij irritant zijn.
Mijn favorietjes zijn toch A.J.en CariDee.

had eigenlijk niet gedacht dat ze megg zouden wegsturen... want die andere geelimineerde(weet haar naam zo niet) daar hadden ze toch altijd al kritiek op......

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 11:39:
had eigenlijk niet gedacht dat ze megg zouden wegsturen... want die andere geelimineerde(weet haar naam zo niet) daar hadden ze toch altijd al kritiek op......

ja dat dacht ik ook.. maar die foto van megg was ook wel heeeeel erg slecht.. vraag me af hoe slecht dr andere foto's van die shoot dan wel niet geweest zijn :S
Khad verwacht dat Jaeda eruit zou gaan :/

CariDee vink de leukste :)

nou vond deze van megg ook wel heel slecht, maar er zullen vast wel betere bij gezeten hebben toch :s

Uitspraak van Kimm* (F) op dinsdag 19 juni 2007 om 11:58:
Jaeda

die ja :jaja:

ik ook maar dat maakt het niet minder leuk

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 12:24:
nou vond deze van megg ook wel heel slecht, maar er zullen vast wel betere bij gezeten hebben toch

ja weet niet ze zeggen toch altijd dit was je beste foto... soms vraag ik me ook wel af of ze niet expres een gare gekozen hebben

nou met zo'n sessie maken ze heust best wel veel foto's, en als dit dan de beste was... dat lijkt me sterk, maar ja wie ben ik om dat te zeggen ;)
Was et nog boeiend gister? En wie is dr uit?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 11:39:
had eigenlijk niet gedacht dat ze megg zouden wegsturen

Die is eruit!
Waarom zenden ze de serie uit net tegen de vakantie aan, terwijl ik druk bezig ben met school enzo.. :x
Alweer niet kunnen zien O:)

Megg eruit! Ja.. haar foto's waren ook niet best, maar als je vergelijkt met Jaeda, dacht ik dat Megg degene was die nog een kans verdiende, Jaeda heeft er al 1 gehad.

Ik voorspel finale:
Melrose
AJ
CariDee

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 17:08:
Ik voorspel finale:
Melrose
AJ
CariDee

die doen het goed ja tot nu toe.. anchal vind ik ook echt heel mooi maar die durft nog niet genoeg van zichzelf te laten zien volgens mij