Partyflock

Forumonderwerp · 947177
AMSTERDAM - Valencia heeft voor de tweede keer tevergeefs een bod uitgebracht op Wesley Sneijder. Dat meldt De Telegraaf woensdag.

De Spanjaarden verkeerden volgens de krant in de veronderstelling dat de 22-jarige middenvelder van Ajax vijftien miljoen euro zou moeten kosten. De Amsterdammers vragen echter een bedrag dat aanzienlijk hoger ligt.

Ajax wil de 33-voudig international graag langer aan zich binden. De Utrechter, die in Amsterdam nog een contract heeft tot medio 2009, zou een verzoek om zijn verbintenis open te breken en te verlengen echter naast zich hebben neergelegd.

Sneijder speelt sinds 1992 bij Ajax en staat sinds 2000 onder contract bij de club. Hij kwam tot nu toe in 126 competitiewedstrijden in actie, waarin hij 43 keer scoorde.

Uitspraak van Richard op woensdag 9 mei 2007 om 10:13:
Over Gomes heeft 'ie gewoon gelijk.. Het is dat PSV Alex achterin heeft, anders had Gomes veel meer te doen gehad. Valt Alex weg, is Gomes ook niks..

Nee, jij hebt er kijk op :gaap:
Vorm is goed, maar mag de veters van die Gomes niet eens strikken!
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 mei 2007 om 22:45:
Nee, jij hebt er kijk op
Vorm is goed, maar mag de veters van die Gomes niet eens strikken!

Dat zeg ik toch ook niet? :aai:
Vorm is gewoon een goed talent die nog veel beter kan worden door te groeien..

Gomes is al ervaren, maar die heeft gewoon een goeie verdediging voor zich..

:)

Bayern had tog ook interesse???

Ja

hij is helaas zoiezo weg denk ik, volgend seizoen! helaas

Hoop voor hem naar Bayern... de bundesliga scheidt de mannen van de jongens, iets dat voor het hele NL elftal wel nodig lijkt :/
Sneijder wil met Ajax hartig woordje spreken

4/6/2007 8 :59

Dat Valencia de pogingen heeft gestaakt Wesley Sneijder in te lijven, heeft tot onvrede geleid bij de 22-jarige middenvelder. 'Hier is het laatste woord nog niet over gezegd.'
Valencia legde tot twee keer toe een bod neer bij Ajax voor Sneijder, maar in beide gevallen hapten de Amsterdammers niet toe. Technisch directeur Martin van Geel liet weten dat Ajax de kleine spelmaker het liefst voor de club behoudt.

Sneijder is echter minder te spreken over de handelwijze van Ajax. 'Officieel heb ik nog niet gehoord, maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd', tekende De Telegraaf op uit de mond van de middenvelder. 'De enige manier nu alsnog weg te komen, is een rel schoppen. Maar zo zit ik niet in elkaar.'

Sneijder heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2009 en is niet van plan die verbintenis te verlengen. Wat de international betreft is het deze zomer na vijf seizoenen in de Amsterdamse hoofdmacht hét moment voor een transfer. 'Ajax zal toch ook niet willen dat ik over twee jaar voor niks de deur uitloop?'

niet echt slim, van ajax, beter nu 15 miljoen euri vangen dan een speler in selectie die er geen zin meer in heeft en dus zeker niet 100% zal geven, en dan volgend seizoen voor een spotprijse weggaat
met hem erbij meer kans op kampioenschap en dus CL
en verdiensten in de CL volgend jaar zelf

dat is ook aardig wat centen wat op spel staat

en daarbij 15 milj is gewoon te weinig, wel s goed dat er voet bij stuk gehouden wordt