echt gaaf
Uitspraak van ja nee ja nee op zondag 6 mei 2007 om 01:25:die ME doet nog rustig als ze een demonstrant te pakken krijgen.
In Nederland kom je er niet zo makkelijk mee weg.
kwor liever hier door ME gepakt dan daar
Dat zijn pas rellen.....hebben daar zeker geen video bewaking
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 02:10:molotovcocktail
moeten we hier ook meer gebruiken
kwor liever hier door ME gepakt dan daar
Idd, daar knuppelen ze graag een paar keer na.
Ook maar een keer een vlammenwerper meenemen naar een rel.
Haha echt te vet
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 10:27:Die word mee gesleurt ben benieuwd hoe het met hem afliep denk slecht.
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 09:39:Idd, daar knuppelen ze graag een paar keer na.
Hier In Nederland ook.
Maar met zulke tegenstand vind ik dat ze het recht hebben om met scherp te schieten en dan niet op benen richten maar gewoon op hoofd...
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 10:27:Word ook een Me'er gepakt
krijg je ervan als je zo graag bij rellen wilt zijn
Goeiedag(schotel) 
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 02:10:molotovcocktail
ziet er wel tof uit
haha stel gekke!!
Uitspraak van ja nee ja nee op zondag 6 mei 2007 om 01:25:In Nederland kom je er niet zo makkelijk mee weg.
moet je spanje eens proberen.. daar vliegen bij elk relletje de rubber kogels om je oren..
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 14:40:Zo kansloos, dat demonstreren tegen die G 8...
In al die jaren dat er gedemonstreerd wordt is de G8 alleen maar machtiger geworden.
dus... gewoon lekker thuis blijven, laat de zogenaamde grote zelfbenoemde wereldleiders maar de boel naar de kanker helpen. Amerika, de grootste vervuiler ter wereld, en ook nog eens de grootste aggressor, komt ook ook even gezellig meepraten; anders gezegd amerika gaat de rest van de wereld weer eens zeggen hoe het moet. Ik hoop van harte dat er hele heftige rellen uitbreken, en als ik er ook bij ben zal ik zeker meewerken daaraan.

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)
moontjuh(k)](/images/user/503230_493286.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)