ik heb het zelf nog nooit gehad maar mijn neefje deed het vaak en die was vaak s,weekends aan het spacen van de paddo,s dus als ik hem moet geloven moet het goed spul zijn
Uitspraak van blauwvinger op dinsdag 19 juni 2007 om 13:39:Heb ff paar caps Yohimbe opgehaald in Zwolle, binnenkort maar ff testen
Wat zijn dat ?
echt een sterke vorm van hallicuneren.. tips?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 21:04:De Hawaiaanse paddo's
kwam ik welleens van in puzzelstukjeswereld
maar die zijn geloof ik visueel het hevigst.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 21:50:Yohimbe caps
Uitspraak van Masshysteria op woensdag 20 juni 2007 om 23:28:Wat zijn dat ?
lustopwekkers (of hoe je dat ook noemt).
laatste aanpassing
hey hey we krijgen er paddo's bij
eerder was er alleen mexicanen vanaf na het weekend twee andere soorten erbij w.o. colombianen
verder zijn er veel nieuwe producten bij gekomen verbeterde energie dranken en ook de smart producten kanna ed
We zijn bezig het assortiment te vergroten en dan ook alles tegen betaalbare prijzen aantebieden mocht er iets niet werken bij iemand dan zul je het voor de prijs niet laten om iets nieuws te proberen...
En verder :zijn wij de enigste die WIETZAADJES VERKOPEN IN ZWOLLE
en jawel van NO MERCY SUPPLIES
see yah
eerder was er alleen mexicanen vanaf na het weekend twee andere soorten erbij w.o. colombianen
verder zijn er veel nieuwe producten bij gekomen verbeterde energie dranken en ook de smart producten kanna ed
We zijn bezig het assortiment te vergroten en dan ook alles tegen betaalbare prijzen aantebieden mocht er iets niet werken bij iemand dan zul je het voor de prijs niet laten om iets nieuws te proberen...
En verder :zijn wij de enigste die WIETZAADJES VERKOPEN IN ZWOLLE
en jawel van NO MERCY SUPPLIES
see yah