Partyflock
 
Forumonderwerp · 945306
­ Nederland
ik vond het egt super feestje..
waren wel paar min puntjes..
entree
wc´s
muntjes
warmte:P
maar voor de rest knallen!!!!
:respect: PARTYRAISER :respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 09:37:
volgende x iets meer drugs pakken, merk je er niet zo veel van;)

nog minder dan niks gaat niet.
Ook geen alcohol op
Vond het ook niet heel erg geslaagd denk gelijk de laatste keer geweest naar een hc feest in a-dam de hemkade vind ik al klote en heb hier best goede feesten meegemaakt,maar vind er altijd maar een apart sfeertje hangen in A-dam eo

Al heb ik best pluspunten van het feest de set van
01:00 - 02:00: Endymion
01:00 - 02:00: Nosferatu
03:20 - 03:40: Live: Angerfist
03:40 - 04:30: Headbanger
03:40 - 04:30: Tha Playah
04:30 - 05:15: Partyraiser
04:30 - 05:15: The Viper
05:15 - 05:45: Partyraiser
05:15 - 05:45: The Viper
05:15 - 05:45: Live: Evil Activities

maar al met al drukte de warmte drukte en de lange rij bij de wc toch een negatieve stempel op het feest.
Uitspraak van the bouncer op zondag 29 april 2007 om 18:45:
Al heb ik best pluspunten van het feest de set van
01:00 - 02:00: Endymion

:rot: .. dat vond ik nou juist één van de slechtste sets :X

Tieum :respect: .. lekker tempo, doorraggen :yes: ..
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 09:37:
volgende x iets meer drugs pakken, merk je er niet zo veel van

Onzin opmerking! :/

Vond het echt een superfeest! :bounce:
Tuurlijk zijn er altijd wat minpunten,
maarja smaken verschillen!
En dat heeft niks met drugs te maken!
super feestje :D

alleen hitte, wc's en geluid had wat harder gemogen, vooral in 2e zaaltje :)
 
mooi avondje geweest aleen de rij voor de ingang moet dat nou altijd zo gooi toch eens wat meer hekke open
het foulieren heeft toch geen zin
weten jullie ook allemaal
maar de wc was het aller grootste minpunt van de avond
50 eurocent betalen en 10 min wachten slaat hellemaal nergens op
maar wel een leuke avond nacht gehad
met evil activities mn grote man
op tot het volgende feesje
en het pakeren sloeg ook nog nergens op 8 euro
maar het mog de pret nie drukken
laatste aanpassing
Uitspraak van Remco op zondag 29 april 2007 om 13:59:
Ga je ons leren housen?

Hitte (n)
Bonnenverkoop (n)
Toiletten (n)
Eten (n)
Postmix (n)

Geluid (y)

hi hi

klinkt gezellig :O
 
2 x naar de wc geweest en helemaal geen problemen gehad (Y)
kon zo doorlopen :woep:
Uitspraak van RichardP op zondag 29 april 2007 om 08:07:
ik vond het egt super feestje..
waren wel paar min puntjes..
entree
wc´s
muntjes
warmte
maar voor de rest knallen!!!!
PARTYRAISER

Helemaal mee eens, dit vond ik ook de enige nadelen ;)
Dr werd wel heerlijk gedraaid! Af en toe een beetje teveel terror voor mij. Maar ging zeer hard uit me plaat:D
Uitspraak van Tha Clown op zondag 29 april 2007 om 14:16:
tel de temperatuur van het Beursgebouw en de Hemkade bij elkaar op en je hebt de Borchland .. pffffff

Ik denk dat je dan al in de buurt komt van Hangar 26/29 in Antwerpen, dat is pas een locatie waar het ontzettend warm is. Daar waren ook geen luchtpauzes ingelast en daar was haast geen ruimte om even te luchten. Verder was het daar ook ontzettend smerig, daar vielen ook nog modderdruppels van het plafond! :s

Maar goed om weer even bij het feest van Partyraiser te blijven, de wc waren idd ook niet al te best geregeld in het begin! Maar later toen het wat minder druk werd was dat wel weer beter.
 
Top feessie :yes: Stuk beter dan vorig jaar :) Geluid was top, werd lekker gedraaid alleen veeeeels te warm...maar dat mocht de pret niet drukken :) Prima vermaakt, super feest :D :yes:

Mensen hebben altijd wat te klagen :aai:
 
Hmm sja het was ietsje aan de warme kant 8) En we moesten ff wachten bij de ingang maar ach ja.. Als dat alles is :p

Heb onwijssss van het feest genoten, hele avond losssss :lief:
En ja kutsfeer? Heb ik eigenlijk weinig van gemerkt.. Had zelf zo mega goeie zin daar dat ik dat niet heb meegekregen :lol:
laatste aanpassing
weer goed vermaakt, alleen wist niet dat het al uitverkocht was en dacht zatermiddag ff een kaartje te gaan halen :/
dus ja maar om 18:00 van huis weg gegaan om toch nog een kaartje te kunnen halen bij de deur om 20:00 :D

Cut A Kaos (y)
Partyraiser (y)
Tieum (y)
The Viper (y)
geluid (y)

food (n)
wc (n) hadden ze gerekend op 100 man of zo :/
laatste aanpassing
 
heb me zwaar vermaakt :bounce: alleen ma lope rosse daarow..
btje jammer van die vloerr lag een paar keer bijna op de grond :| voor duh rest was allus goeww zwaar goed feest :respect: G E W E L D I G!
laatste aanpassing
 
Was echt vet (Y):D
iemand nog undercover beveiligers gezien ??? :O
Mensen....iemand een mobiel verloren!!
Stuur PBtje dan.
In 1 woord ''top''. op de warmte, vloerbedekking, wc's en te snel uitverkochte waaiertjes na zodat wat promotie flyertjes moest pakken om daar een waaier van te maken -_- Maar voor de rest was alles perfect(H)
Was een super feest alleen die vloer vond ik niets,dat reed echt voor geen meter.
trouwens die tribune was wel dik, beetje boven chillen en over al die duizende mensen heen kijken:P dik spacend
Qua muziek was er niks op aan te merken...alleen de HITTE!!!! Heeft echt me feest verpest.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 10:01:
Ik weet iig zeker dat ik de eerst komende tijd niet meer in amsterdam naar een feest ga!
Wat een kut volk zeg waardoor de sfeer klote was.

Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 29 april 2007 om 10:06:
het is algemeen bekend dat ze op feesten in A'dam en omgeving over het algemeen niet zo gecharmeerd zijn van houthakkers/wazi's/nazi's en wat in hun ogen daar op lijkt!

als je nou de volgende keer je Lonsdale-polo thuislaat is er niks aan het handje!

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 10:18:
wat loop je nou stom te ouwehoeren
Er was zoiezo niets met mij aan de hand
Ik heb gewoon een probleem met hoe die mensen zich gedragen tegen over andere
Als je maar iets te lang naar iemand kijkt dan heb je al een blik terug waarvan je denkt doe eens normaal joh

Ik weet niet hoor maar vind het in rotterdam erger daar moet je uitkijken als je iemand aankijkt dat je geen klap op je muil krijgt, zeker de mannen.. als je per ongeluk daar tegen iemand aan botst nou dan is bal daaro :/

Heb ook geen vechten partijen gezien.. dus geef mij maar een feessie in amsterdam waar iedereen volop feest dan rotterdam waar de meeste agressief zijn :yes:
Ik vond het een geweldig feest, en de weinig minpunten halen het bij lange niet na bij alle super pluspunten!
Dat je door een paar miezerige minpuntjes je hele feestje laat vergallen, dan ben je mooi dom ;)

Geluid was goed, er werd zeer leuk en hard gedraaid, sfeer was ook goed kortom een super feest :cheer:

Partyraiser & alle andere DJ's! :respect:
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 29 april 2007 om 11:10:
of je nou op je bek gaat door een gladde vloer of doordat je struikelt over los liggende vloerbedekking...

zoals ik op 't einde :-O LOL
Uitspraak van °•. °•. Bianca .•° .•° op zondag 29 april 2007 om 20:20:
Heb ook geen vechten partijen gezien.. dus geef mij maar een feessie in amsterdam waar iedereen volop feest dan rotterdam waar de meeste agressief zijn

Dat gebeurt overal, het maakt niks uit waar het is. Helaas zitten er weleens rotte appels tussen die het verpesten voor de bezoekers die er echt naar toe leven. Dat kan overal gebeuren, ook in Amsterdam of Rotterdam.

Uitspraak van Rena op zondag 29 april 2007 om 20:27:
of je nou op je bek gaat door een gladde vloer of doordat je struikelt over los liggende vloerbedekking...

Jammer genoeg had ik daar ook last van, maar gelukkig viel ik niet. Denk wel een beetje aan je gezondheid, dat is al meer dan het halve werk! ;)
Uitspraak van Hellfire op zondag 29 april 2007 om 20:36:
Dat gebeurt overal, het maakt niks uit waar het is. Helaas zitten er weleens rotte appels tussen die het verpesten voor de bezoekers die er echt naar toe leven. Dat kan overal gebeuren, ook in Amsterdam of Rotterdam.

Ja daar heb je wel gelijk in maar zelf persoonlijk heb veel rotterdamse feesten meegemaakt en daar lopen echt veel houthakkers vind ik.. en idd lopen overal rotte appels had er int midden van de avond 1 achter me staan met zijn dronken kop :/
Maar sfeer vind ik persoonlijk beter in adam :yes:

En veel junkies mensen neem er nog een paar extra is goed voor je :/
heb er mensen zien bijlopen dat je jezelf zo voorschut zet, echt bizar..
laatste aanpassing
ik vond er geen reet aan.
Alleen viper goed :D

wel vermaakt, dat wel.
weet niet of iemand dit nog gezien heeft,, rond een uurtje of 7 liep ik terug met wat mensen richting het station.. lopen we voorbij een voetbal veldje staat er een groepje buitenlanders, de een had volgens mij een dikke stok in ze handen.. maargoed toen wij verder liepen gingen die buitenlanders beetje klote bij een andere groep die achter ons liep.. beetje kansloos om 7 uur s'ochtends, iemand hier nog iets over gehoort?
Uitspraak van °•. °•. Bianca .•° .•° op zondag 29 april 2007 om 20:20:
Heb ook geen vechten partijen gezien.. dus geef mij maar een feessie in amsterdam waar iedereen volop feest dan rotterdam waar de meeste agressief zijn

IDD!!
Ik vond het een geweldig feest..
Jammer idd van de warmte, voor de wc's moest je soms ook erg lang wachten..
Wij waren rond kwart over 10 binnen, en tot half 1 werd er super gedraaid!!!
Van half 1 tot 1 uur vond ik herrie..
Maar daarna weer helemaal top!!!!
De sfeer was super!!!

See you next year ;)
Uitspraak van °•. °•. Bianca .•° .•° op zondag 29 april 2007 om 20:20:
Heb ook geen vechten partijen gezien.. dus geef mij maar een feessie in amsterdam waar iedereen volop feest dan rotterdam waar de meeste agressief zijn

Net op iedereen uit Amsterdam komt als het in Amsterdag gegeven word!.
Vanuit het hele land waren er mensen!. zelfs uit Rotterdam!
 
Uitspraak van Rena op zondag 29 april 2007 om 20:27:
zoals ik op 't einde :-O LOL

:aai:
 
Uitspraak van Tha Clown op zondag 29 april 2007 om 14:16:
heb me wel vermaakt .. maar 't was een matig feest

mee eens :jaja:
Uitspraak van °•. °•. Bianca .•° .•° op zondag 29 april 2007 om 20:20:
Ik weet niet hoor maar vind het in rotterdam erger daar moet je uitkijken als je iemand aankijkt dat je geen klap op je muil krijgt, zeker de mannen.. als je per ongeluk daar tegen iemand aan botst nou dan is bal daaro

Heb ook geen vechten partijen gezien.. dus geef mij maar een feessie in amsterdam waar iedereen volop feest dan rotterdam waar de meeste agressief zijn

idd, had gister eigelijk ook wel een agressieve sfeer verwacht, maar viel heel erg mee, veel gezellige mensen (y)
Uitspraak van **Joycee** op zondag 29 april 2007 om 22:38:
Heb ook geen vechten partijen gezien.. dus geef mij maar een feessie in amsterdam waar iedereen volop feest dan rotterdam waar de meeste agressief zijn

Ik wel eentje, 3 vrouwen. Zag er heel gemeen uit, met haren trekken en krassen enzo :p Verder heb ik me super vermaakt, aardige mensen. We komen zeker vaker terug naar Amsterdam! Leuk feestje!
 
Was een geweldig feest!!
Wat een opening om 00:30!!!! Elize: Geweldig gezongen! *kippenvel*
En die robotact daarna: Super!!
Super vermaakt!! (y) :yes:
Uitspraak van RichardP op zondag 29 april 2007 om 08:07:
ik vond het egt super feestje..

Uitspraak van RichardP op zondag 29 april 2007 om 08:07:
waren wel paar min puntjes..
entree
wc´s
muntjes
warmte

Welke dingen waren wel goed dan dat je het een 'super feest' vond? :S
Dit zijn toch aardig belangrijke dingen die voor mij reden zijn om een feest slecht tot redelijk te beoordelen ! ;)
:P
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 23:06:
Was een geweldig feest!!

Helemaal mee eens! Was super!


Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 23:06:
Wat een opening om 00:30!!!! Elize: Geweldig gezongen! *kippenvel*

Ah....wat lief. Vond het ook super om te doen. En gaaf publiek! Op naar ...... oh nee dat mag ik nog niet verklappen....


Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 23:06:
En die robotact daarna: Super!!

Ja idd. Verpletterende act! Wes, je was de man! :jaja:
 
Op welke sites staan de foto's??
Artiest Vexer
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 01:27:
Op welke sites staan de foto's??

http://www.speedcore.ca
http://www.rage-online.be
http://www.tw-magazine.com
http://www.rave-o-lution.nl

vul maar aan :)
 
Verslag met interviews met :
Agressive
Kristof
Noizekick
Da Mouth of Madness
S’Aphira
Little Terror Man
Smurf
Summerqueen

én Partyraiser himself online! B)

http://www.rage-online.be/reports.php?id=164
echt te bruut(Y) alleen wel warm en irritante plee's
paar filmpjes in me albums staan:D
Echt gruwelijk lekker feestje (Y)
9 uur binnen, en binnen no time was het al 3 uur..

Alleen de warmte was soms even minder, en de wc's waren slecht geregeld :nee:
heb t goed naar me zin gehad..geen lange rij om binne te komen kon goed voorraan aanstaan zonder 3 hoeken van de 1 of ander te krijgen..fijna vloer tenminste niet de hele tijd glijden enzo

was alleen wat warm en die wc's waren ook kut geregeld...

en ineens halverwege de avond de oldschool vond ik niet echt geslaagd..
laatste aanpassing
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 29 april 2007 om 23:15:
Welke dingen waren wel goed dan dat je het een 'super feest' vond?
Dit zijn toch aardig belangrijke dingen die voor mij reden zijn om een feest slecht tot redelijk te beoordelen !

nou ik ga toch echt voor de muziek naar een feest! als er dik word gedraaid is het toch super feest, dat je nou beetje langer moest wachten bij de wc's of ingang ja lekker boeiend
Uitspraak van Marcel op zondag 29 april 2007 om 19:25:
wc (n) hadden ze gerekend op 100 man of zo :/

Inderdaad..
Dat sloeg echt helemaal nergens op nee,
Je betaald al genoeg voor een ticket en de drankjes :loser:
Begint er nog zo'n vage huishoudmoeder tegen je aan te schreeuwe dat je geen flesje water mee na binne mage neme en dat je de volgende keer eruit wordt gezet...nou zet er dan ff een bordje neer of zeg het in het begin dat het niet mag...

Uitspraak van VIRULENZ op zondag 29 april 2007 om 18:32:
Wat een kut volk zeg waardoor de sfeer klote was.

:/ Het kan aan mij liggen maar persoonlijk vond ik de sfeer geweldig, niks geen gezeik gehad(buiten wc) en gewoon met iedereen (zowel bekende als onbekende) goed losgegaan daar!


Uitspraak van Babs! op maandag 30 april 2007 om 10:29:
nou ik ga toch echt voor de muziek naar een feest! als er dik word gedraaid is het toch super feest, dat je nou beetje langer moest wachten bij de wc's of ingang ja lekker boeiend

:jaja:
Uitspraak van mr turner op maandag 30 april 2007 om 09:27:
http://partyflock.nl/report/9434.html

Leuk verslag (Y)
en filmpjes zijn altijd welkom van feestjen :jaja: