Partyflock
 
Forumonderwerp · 945306
­ Nederland
ik vond het egt super feestje..
waren wel paar min puntjes..
entree
wc´s
muntjes
warmte:P
maar voor de rest knallen!!!!
:respect: PARTYRAISER :respect:
is de cd al uit?? :lol: :P
t von t zeker een geslaagt feestie aleen met die wc was klote geregeld veel te weinig wc s en dat vloerpaket zat overal lost ken je zo je nek over breke waneer is de dvd uit :D
 
zeer dik feest:bounce:

dacht dat de beursgebouw heet was:/ ma hier sloeg egt alles, ondanks tog flink uit mn dakkie gegaan;)
1 van de vetste feesten die ik ooit heb meegemaakt :yes:
enige minpunt de extreme warmte.
vond het ook een beetje tegen vallen.
was op zich wel gezellig maar de setjes waren onder de maat
met als dieptepunt Endymion die zo een slappe hardcore set neerzet.
een soort elektrische piano gepingel waarmee je alle kanten op kunt
en op de achtergrond wat geboem. Lijkt wel een mix tussen trance en hardcore in.
zo kan ik ook wel 10 nummers bedenken.
weinig creativiteit en bekwaamheid.

vorig jaar was het een kleine voldoende
nu is het een onvoldoende.
 
Uitspraak van sportfriek op zondag 29 april 2007 om 09:35:
vond het ook een beetje tegen vallen.
was op zich wel gezellig maar de setjes waren onder de maat
met als dieptepunt Endymion die zo een slappe hardcore set neerzet.
een soort elektrische piano gepingel waarmee je alle kanten op kunt
en op de achtergrond wat geboem. Lijkt wel een mix tussen trance en hardcore in.
zo kan ik ook wel 10 nummers bedenken.
weinig creativiteit en bekwaamheid.

vorig jaar was het een kleine voldoende
nu is het een onvoldoende.

volgende x iets meer drugs pakken, merk je er niet zo veel van;)
 
Ik weet iig zeker dat ik de eerst komende tijd niet meer in amsterdam naar een feest ga!
Wat een kut volk zeg :S waardoor de sfeer klote was.

Ik heb nooit eerder op een feest zo naar t einde toegeleefd :no:

Maarja gelukkig liepen er een aantal gezellige bekenden rond die de nacht toch gezellig gemaakt hebben :yes:
Zo kan ik dit feest toch nog een oktje geven :)
Bedankt iedereen! :flower:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 10:01:
Ik weet iig zeker dat ik de eerst komende tijd niet meer in amsterdam naar een feest ga!
Wat een kut volk zeg :S waardoor de sfeer klote was.

het is algemeen bekend dat ze op feesten in A'dam en omgeving over het algemeen niet zo gecharmeerd zijn van houthakkers/wazi's/nazi's en wat in hun ogen daar op lijkt!

als je nou de volgende keer je Lonsdale-polo thuislaat is er niks aan het handje! (Y)
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 29 april 2007 om 10:06:
het is algemeen bekend dat ze op feesten in A'dam en omgeving over het algemeen niet zo gecharmeerd zijn van houthakkers/wazi's/nazi's en wat in hun ogen daar op lijkt!

als je nou de volgende keer je Lonsdale-polo thuislaat is er niks aan het handje!

:vaag: wat loop je nou stom te ouwehoeren :rot:
Er was zoiezo niets met mij aan de hand :no:
Ik heb gewoon een probleem met hoe die mensen zich gedragen tegen over andere :yes:
Als je maar iets te lang naar iemand kijkt dan heb je al een blik terug waarvan je denkt doe eens normaal joh :looser:
heb het ook niet specifiek over jou hoor ;) hoeft je niet aangevallen te voelen! was meer algemeen bedoelt :jaja:

maar wat ik zeg klopt wel!
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 10:18:
Ik heb gewoon een probleem met hoe die mensen zich gedragen tegen over andere

das dan dus jou probleem 8)
Viper mee scratchen met evil activities :respect:
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 29 april 2007 om 10:19:
heb het ook niet specifiek over jou hoor hoeft je niet aangevallen te voelen! was meer algemeen bedoelt

Oow sorry dan heb ik je verkeerd begrepen :$

Uitspraak van [SF] daphie op zondag 29 april 2007 om 10:20:
das dan dus jou probleem

Ja idd en daarom ga ik er ook niet meer heen :)


Owja en nog wat die extreme hitte was ook echt belachelijk :yes:
Het was bijna vergelijkbaar met het beurs gebouw :/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 10:31:
Owja en nog wat die extreme hitte was ook echt belachelijk

echt he (N)
je liep gewoon tegen een muur op :frusty:
zonde dat de hitte een feest zo kan verpesten :no:
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 29 april 2007 om 10:43:
zonde dat de hitte een feest zo kan verpesten

vorig jaar Hellbound was dat ook :/

zo vies warm :no:

rook mezelf op de terugreis toen! 8)
die vloerbedekking vind ik dan wel weer ideaal! (Y)

geen gladde vloer of smerige schoenen
 
Toffer dan tof


vet hard geluid
 
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op zondag 29 april 2007 om 10:52:
tsja maar aan het einde ligt alles los altijd

Dat is beter als dat je 10 op je plaat gaat door een super gladde vloer

ik vond de vloerbedekking wel goed(Y()
of je nou op je bek gaat door een gladde vloer of doordat je struikelt over los liggende vloerbedekking... 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 11:07:
Dat is beter als dat je 10 op je plaat gaat door een super gladde vloer

nooit last van :)
ik heb zelf altijd liever een gladde vloer, niet superglad zodat je op je bek gaat maar een beetje glad mag wel. dan gaat net alles wat makkelijker bij mij :9
laatste aanpassing
Het feest was goed, op vrijdag had ik besloten om er heen te gaan dus ik was net op tijd om een kaartje te bemachtigen.

In het begin werd er opzich wel lekker gedraaid, de set van Buzz Fuzz vs. Champ-E-On begon goed, maar daarna werd het echt slecht met als dieptepunt Heb Een Hekel Politie, wat een triest nummer blijft dat om te horen! :no:

De show van Partyraiser is ook wel leuk gedaan, maar echt spectaculair vond ik het nou ook weer niet.

Hoogtepunten voor mij van het feest waren zonder twijfel de early set die Partyraiser samen deed met The Viper en de live-act van Evil Activities. De early set was ook weer super net als de laatste Nightmare indoor die ze daar deden, veel goede platenkeuzes en mix- en scratchtechnieken. Ook al werd How Much Can You Take (Catscan Remix) gedraaid, dit is vanaf dit jaar een nummer wat onder de noemer early hardcore valt het is al 5 jaar oud en dat kan nog net.

De scratchtechnieken tijdens de live-act van EA was ook briljant gedaan, dit deed me een beetje denken aan de live-act van Endymion & Nosferatu op Project Hardcore.nl 2005! :respect:

Het minpunt was uiteraard de sauna temperatuur in de hal, maar het was ook warm buiten overdag en het was uitverkocht. Dus dan kan je dat maar voor lief nemen! Mijn advies aan veel mensen is dat je zo weinig mogelijk kleren aandoet als er een sauna temperatuur is, dat maakt het een beetje draagbaarder.

Het was voor mij ook alweer iets meer dan 2 maanden geleden dat ik naar een feest ben geweest. Daardoor heb ik het wel wat intenser beleeft.

Ik heb echt het idee dat ik een oude lul aan het worden ben voor de feesten de laatste tijd. Sorry dat ik dit neerzet, maar ik heb zelf ook het idee dat ik alles wel heb gezien en meegemaakt op feesten. Verder zijn het geen negatieve bedoelingen.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 10:01:
weet iig zeker dat ik de eerst komende tijd niet meer in amsterdam naar een feest ga!
Wat een kut volk zeg

verrassend daarom voor mij g1 020 feesten meer schijtvolk daar
laatste aanpassing
 
Heeeeerlijk! :kwijl:
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van Zattejan:bier: op zondag 29 april 2007 om 09:20:
minpunt de extreme warmte

idd, wat een hitte (N)

verder wel redelijk goed vermaakt, kwam alleen wat langzaam op gang :)
superfeestje.. maar indd die warmte was echt verrot achterin kreeg je amper lucht zo warm.. had wel een deur open gemogen achter !
maar verder echt een top feesie (Y) :respect:
Werkzaam bij Strength of Unity
Artiest Faniac
GE-WEL-DIG
we waren net op tijd binnen voor de show om 00.30 van Partyraiser, Robot-moves zijn duidelijk niet voor hem weggelegd haha ;)

vond iedereen wel lekker draaien op Endymion na... uitschieter voor mij was Tieum vs. Partyraiser, vette darkcoreplaten kwamen langs zoals 'Bitch Sexuality' echt heerlijk was die set helemaal uit mn plaat gegaan.

Lunatic & Miss Hysteria + Catscan moet ik ook credits geven, een erg lekker setje was dat mag ik wel zeggen. 'Fingerz' 'Phreak ya Speaka' en mijn favo van dat setje: 'BPM Counnter' van Catscan, steeds een tandje hoger en harder dus, HEERLIJK!

toiletten waren dramatisch :no: nog zelfs 50 cent betalen ook en het was gewoon een oud bakje waar je met 5 man naast elkaar moest proberen te pissen.. niet goed
vloerbeddeking was juist lekker vond ik in tegenstelling to sommigen hierboven, nog nooit zulke schone schoenen gehad toen ik weggeing ;)

een érg geslaagd feest dus mag ik wel zeggen op wat kleine minpuntjes na...
laatste aanpassing
 
Zeker een goed feestje, jammer van de warmte..
jaa feestje was absoluut lekker hard!! heb je idd oog voor detail zijn er een paar min puntjes.. en de warmte was af en toe vervelend maar dan ga je gewoon 5min in zo'n gang staan
Uitspraak van HCamersfoortHC op zondag 29 april 2007 om 13:40:
heb je idd oog voor detail zijn er een paar min puntjes

Multigroove krijgt UDC trekjes :x

Uitspraak van HCamersfoortHC op zondag 29 april 2007 om 13:40:
maar dan ga je gewoon 5min in zo'n gang staan

Ga je ons leren housen?

Hitte (n)
Bonnenverkoop (n)
Toiletten (n)
Eten (n)
Postmix (n)

Geluid (y)
laatste aanpassing
Ach ... heb me wel vermaakt .. maar 't was een matig feest :/

Setjes waren erg standaard, hitje na hitje (in de stijl van de mee-draaiende DJ ... dat was vorig jaar wel anders, toen veel verrassende setjes en plaatjes gehoord :yes: ), geluid was wel lekker, maar teveel lage tonen, waardoor de hoge wat wegvielen :( ... Opkomst van Partyraiser was wel mooi gedaan, maar dat kon ook makkelijk in de helft van de tijd (leek wel een half uur te duren :X) ... Zaal 2 werd bij vlagen leuk gedraaid, maar 't ergste was nog die warmte :X ... TERING, tel de temperatuur van het Beursgebouw en de Hemkade bij elkaar op en je hebt de Borchland .. pffffff

Sfeer was er het grootste deel van de tijd ook niet echt, kwam mss ook omdat er niet zoveel bekenden waren als normaal. Heb vooral veel rondgelopen, en ondanks alle minpunten toch best een leuk nachtje gehad (Y) ... Maar de volgende keer sla ik toch maar over :/ ...
laatste aanpassing
en toch krijgt dit feest een geweldig... ben benieuwd hoe dat over een weekje is en de meeste mensen wel een oordeel hebben gegeven.
Ach .. de 'echte fans' vonden het fantastisch waarschijnlijk ...
Al was het maar omdat Partyraiser de hele nacht vanaf 12 uur ofzo heeft meegedraaid in zaal 1 :yes: ...

Andere mensen kijken gewoon wat kritischer, en ik vaak nog iets erger (verwend als ik ben O:)) ...

Waardering voor t feest kan bij mij ook best verschillen van de kwaliteit van een feest :yes: .. Waardering gaat bij mij om: Heb ik me vermaakt, hoe heb ik t beleefd (Y)
En ik kan me soms prima vermaken op een kut-feest, of andersom :9

Maar een 'geweldig' voor dit feest vind ik aan de hoge kant :/ ... Als je elke DJ precies hoort draaien wat je als 'standaard-set' in die stijl kunt bedenken, met niet 100% lekker afgesteld geluid in een enorme broeikas... dan is dat geen 'geweldig' :no: ...

Maar goed, da's mijn mening ... blijkbaar vond de meerderheid wat anders 8)
 
En in vergelijking met vorig jaar?
Uitspraak van actief op zondag 29 april 2007 om 14:44:
En in vergelijking met vorig jaar?

Vond ik het in z'n geheel minder :/

Geluid was stuk beter dan vorig jaar, maar de sets weer een stuk minder
Tel die warmte daar bij op, en minder sfeer dan vorig jaar ...

Dan kom ik op een wat lagere waardering uit ... maar that's just me O:)
 
Ik vond hem beter dan vorig jaar O:)
 
heb me zeker wel vermaakt :p
Was wel goed feestje :cheer:
super feest :D had het egt weer naar me zin
daar :D partyraisah (Y) heerlijke nummers
ik baal er wel dak niet tot het einde kon blijven helaas
want denk dat het einde wel geweldig was :'(
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 14:55:
Ik vond hem beter dan vorig jaar

Zeker :jaja:

Maar je moet natuurlijk jezelf ook een beetje leren vermaken op zo'n feest :)
 
super feest :D
Uitspraak van Marcus Decks op zondag 29 april 2007 om 15:25:
Maar je moet natuurlijk jezelf ook een beetje leren vermaken op zo'n feest :)

Dat doe ik altijd wel :yes: ... ik vermaak me bijna overal (Y)

Misschien kijk ik vaak juist daarom wat minder subjectief naar feesten dan veel anderen ;)
ja ik heb me best vermaakt:bounce:
minpuntje was de extreme hitte!!!!!
volgende keer maar ff beter regelen
want deze keer was echt ziekelijk warm
dat was het enige minpuntje
voor de rest..... geweldig
Wat zit iedereen toch te klagen!.
Was duidelijk een TOP feest!.
En tja de warmte was misschien iets teveel van het goede!. maar als `t koud was zat ook iedereen te huilen!.
Hoe heet het ook is.. dat is niet de reden om minder uit je dak tegaan!.

Ik vond het echt een Super feest :kwijl:
Wat een geluid zeg O:)..!
Veel bekende, dan vermaak ik me altijd wel :D..


Alleen beetje triest van die 020`ers die gaan vragen of je voor ajax of Feyenoord bent!. Fuck hun!
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Uitspraak van Marcus Decks op zondag 29 april 2007 om 15:25:
Ik vond hem beter dan vorig jaar

was zeker niet beter dan vorig jaar

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 10:01:
Ik weet iig zeker dat ik de eerst komende tijd niet meer in amsterdam naar een feest ga!
Wat een kut volk zeg waardoor de sfeer klote was.

nou zal je meteen uit je droom helpen er waren verdomd weinig amsterdammers en denk juist daarom dat de sfeer een stuk minder was want vorig jaar was het een stuk gezelliger