Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 april 2007 om 00:44:filmpje
First Rebirth
Dit is gewoon een classic met dit nummer moet je gewoon absoluut niet gaan kloten ,want dit brengt de hardcore scene gewoon naar onderen , puur omdat die Piep piep zo;n hype is , dit kan naar mijn mening gewoon niet..............
PUNT UIT ...........
Bah.. Jumpen zuigt. Vraagje.. Is er ook een jumpstyler die niet op het VMBO zit, of ouder is dan 19?
Dit is nog lager dan Hakkuh en Zagguh voor kids man(voor de jumpstylers, dat was een hype in mijn tijd).
Hoe leuk is het om een dansje uit je hoofd te leren?
En dan ook nog es een van de beste hardcore klassiekers ooit gemaakt jatten. Dit slaat echt alles.
Dit is nog lager dan Hakkuh en Zagguh voor kids man(voor de jumpstylers, dat was een hype in mijn tijd).
Hoe leuk is het om een dansje uit je hoofd te leren?
En dan ook nog es een van de beste hardcore klassiekers ooit gemaakt jatten. Dit slaat echt alles.
laatste aanpassing
Uitspraak van Anti Jumpen op zondag 29 april 2007 om 04:45:Is er ook een jumpstyler die niet op het VMBO zit, of ouder is dan 19?
Hallooo
Je post toch maar aangepast ,heb VMBO gedaan maar maak geen jump
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 04:50:Hallooo![]()
Je post toch maar aangepast ,heb VMBO gedaan maar maak geen jump
Ja sorry, had meer regels om mijn gal te spuwen.
Uitspraak van Anti Jumpen op zondag 29 april 2007 om 04:55:Ja sorry, had meer regels om mijn gal te spuwen.
Maakt niet uit jonge , daarvoor geef je eerlijke meing toch
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 29 april 2007 om 05:05:is anti jumpen het zusje van patrick jumpen?
Nee, hoe kom je er bij dat ik een meisje ben
Uitspraak van Anti Jumpen op zondag 29 april 2007 om 05:08:Nee, hoe kom je er bij dat ik een meisje ben