Partyflock

Forumonderwerp · 945183
Hoe krijg je haarverf in hemelsnaam van je huid af:/?

heb het al met vanalles en nogwat geprobeerd :s
haha ik heb het toen met terpetine en nog zoiets verwijderd, vet harde boenen en wrijven enzo!!! werd op een gegeven moment super grote rode zere plek, las ik op de fles dat het absoluut niet met de huid in aanraking mocht komen :/ hihi

Ik heb de opleiding tot kapster gevolgd, en op de kappersschool deden ze het altijd met gezichtscreme op een watteschijfje. Waar ergens heb je het zitten? Je gezicht/handen....?
klinkt misschien beetje vies...
maar met as op een watteschijfje(F)

met baby olie en goed boenen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 01:30:
deden ze het altijd met gezichtscreme op een watteschijfje.

zo tering dat gaat er echt niet meer af als het al in je huid in getrokken, zou alleen werken als het meteen verwijderd werd denk.
Vooraf kun je beter vaseline op je hoofd/nek smeren etc dan veeg je hetgene wat op je hoofd zit zo weg (heb ik altijd last van 8) )

volgens mij moet het slijten als tinner enzo ook niet meer werkt, heb ik ook vaak op m'n hand gehad :P zit het zo diep in je huid getrokken, dat krijg je er niet meer uit.

watje nat maken en dan sigaretten as erop en dan boenen! (is echt geen grap;)) de beste methode.. wel vies maar je bent er van af daar gaat het uiteindelijk om..
Uitspraak van actief op zaterdag 28 april 2007 om 19:19:
watje nat maken en dan sigaretten as erop en dan boenen! (is echt geen grap) de beste methode.. wel vies maar je bent er van af daar gaat het uiteindelijk om..

:yes: klopt

Als ik mn haar geverfd heb, poets ik de verf die op mn huid zit, er meteen af. Heb er eigenlijk nooit last van dat ik het er niet af krijg..
Heel raar: glassex op een stukje keuken papier... wel darana ff met water en wat zeep na werken :)
Uitspraak van actief op zaterdag 28 april 2007 om 19:19:
watje nat maken en dan sigaretten as erop en dan boenen! (is echt geen grap) de beste methode.. wel vies maar je bent er van af daar gaat het uiteindelijk om..

:yes: (Y)
in mijn salon punt van handoek natmaken beetje jif er op en voilaa
goed dik insmeren met zalf of creme
en anders bij de kapper laten doen
nagellakremover? wil ook prima. :p
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 april 2007 om 21:05:
Ik krijg het eraf met make-up reinigings doekjes

:yes:

Uitspraak van nel.nl op vrijdag 27 april 2007 om 21:14:
meng dan wat sigarettenas met een beetje water en wrijf dat met een watje over de verfvlek. De verf verdwijnt als sneeuw voor de zon

haha heb ik ook wel eens gedaan 8)

Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op vrijdag 27 april 2007 om 20:48:
Hoe krijg je haarverf in hemelsnaam van je huid af

Mijn kapster haalt het gelijk eraf met een beetje cif en een watje. Maar als het opgedroogd is, zou ik het niet weten.

Goed boenen:P
Of in vervolg eerst laag dagcreme op je huid smere wil de verf er later makkelijker af;)

Sigarettenas :D