Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 01:30:deden ze het altijd met gezichtscreme op een watteschijfje.
zo tering dat gaat er echt niet meer af als het al in je huid in getrokken, zou alleen werken als het meteen verwijderd werd denk.
Vooraf kun je beter vaseline op je hoofd/nek smeren etc dan veeg je hetgene wat op je hoofd zit zo weg (heb ik altijd last van
volgens mij moet het slijten als tinner enzo ook niet meer werkt, heb ik ook vaak op m'n hand gehad
Uitspraak van actief op zaterdag 28 april 2007 om 19:19:watje nat maken en dan sigaretten as erop en dan boenen! (is echt geen grap) de beste methode.. wel vies maar je bent er van af daar gaat het uiteindelijk om..
nagellakremover? wil ook prima. 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 april 2007 om 21:05:Ik krijg het eraf met make-up reinigings doekjes
meng dan wat sigarettenas met een beetje water en wrijf dat met een watje over de verfvlek. De verf verdwijnt als sneeuw voor de zon
haha heb ik ook wel eens gedaan
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op vrijdag 27 april 2007 om 20:48:Hoe krijg je haarverf in hemelsnaam van je huid af
Mijn kapster haalt het gelijk eraf met een beetje cif en een watje. Maar als het opgedroogd is, zou ik het niet weten.

![>--[-Tha-Lay-D-]--<](/images/user/111813_3023050.jpg)