Partyflock

Forumonderwerp · 944672

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

BEVERWIJK De politie heeft zaterdagmiddag twaalf personen aangehouden op de Parallelweg in Beverwijk.
De verdachten waren kort daarvoor betrokken bij een vechtpartij. Het gaat om 9 mensen uit Den Haag van tussen de 17 en 36 jaar oud, een man uit Vlissingen (32), een 45-jarige IJmuidenaar en een 19-jarige man uit Uitgeest. De IJmuidenaar is met een steekwond in zijn been naar een ziekenhuis gebracht.
Zes verdachten zitten nog vast;vier mannen uit Den Haag en de mannen uit IJmuiden en Uitgeest. De politie onderzoekt de aanleiding van de vechtpartij.

Parkeerwachter neergestoken op Parallelweg

Beverwijk - Op de parallelweg in Beverwijk is zaterdagmiddag een parkeerwachter neergestoken. De 45-jarige man liep een steekwond in zijn been op en is met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

Het incident ontstond nadat een aantal bezoekers weigerden parkeergeld te betalen. Er onstond een handgemeen waabij de parkeerwachter werd neergestoken. Volgens getuigen werd er ook met een hamer en stuk ijzer gedreigd. De politie deelde zondagmiddag mee dat er 12 aanhoudingen zijn verricht. Zes verdachten, waaronder het slachtoffer, zitten nog vast (Foto: Niels Folkers).

Yeah right,.. Fuck The Media :@
laatste aanpassing

bron:?

Uitspraak van *Lesje op woensdag 25 april 2007 om 09:24:
Yeah right,.. Fuck The Media

Hoezo?ben je al vrij gelaten dan?
ik werd alleen meegenomen voor verhoor.. maar de media maakt er altijd weer z'n eigen verhaaltje van..
laatste aanpassing
Yeah right,.. Fuck The Media laatste aanpassing 25 april 2007 09:26

je was wel de jongste, heftig..
nou nou geweldig, stoere meid,

wat nu?!
kon je je weer niet gedragen :no:

stoere Josti!
Uitspraak van *Lesje op woensdag 25 april 2007 om 09:26:
maar de media maakt er altijd weer z'n eigen verhaaltje van..

misschien makkelijk als je dan je eigen verhaal er ook even bij vertelt
dat bedoel ik.. mensen geloven ook zo snel de media..

maarja doe wat je nie laten kunt tog.. ;) zolang je er zelf nie bij bent geweest :)

maar de media maakt er altijd weer z'n eigen verhaaltje van.

Daar zijn ze toch ook voor?8)
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 25 april 2007 om 09:33:
misschien makkelijk als je dan je eigen verhaal er ook even bij vertelt

ik ga niet het hele verhaal vertelle maar het is iig niet door weigering van betalen en ook zeker niet dat die belaagd werd door 10 mensen..
Uitspraak van *Lesje op woensdag 25 april 2007 om 09:34:
ik ga niet het hele verhaal vertelle ...

beetje half werk van je dus

maarja doe wat je nie laten kunt tog.. zolang je er zelf nie bij bent geweest

Jij opent er toch een topic over zonder verdere uitleg ? :loser:
Op de parallelweg in Beverwijk is zaterdagmiddag een parkeerwachter neergestoken

ik ga niet het hele verhaal vertelle maar het is iig niet door weigering van betalen en ook zeker niet dat die belaagd werd door 10 mensen..

is al erg genoeg

p.s. : moet jij niet terug naar sugarbabes? of tmf :x
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 09:36:
Jij opent er toch een topic over zonder verdere uitleg ?

Ja beetje zielig weer.:gaap:
die parkeerwachter stond te dreigen dat we blij moesten zijn dat ie geen pistool bij zich had, toen zijn we weggelopen en toen we terug kwamen werden we opgewacht met een busje volgeladen met hamer schep loden pijp ketting slot alles.. dus ja toen sloeg die een vriend bewusteloos met een schep ja dan ga je voor je maatjes opkomen tog.. zo is het gebeurd..
dat bedoel ik.. mensen geloven ook zo snel de media..

je moet je ook bedenken, dat waar rook is er ook vuur is ;)

ik ga niet het hele verhaal vertelle

Yeah right,.. Fuck The Media :@

wie A zegt moet ook B zeggen O:)

Uitspraak van *Lesje op woensdag 25 april 2007 om 09:37:
die parkeerwachter stond te dreigen dat we blij moesten zijn dat ie geen pistool bij zich had

..:yes: zonder reden natuurlijk (y)

:yawn: neem volgende keer je knikkers mee muts.
die parkeerwachter stond te dreigen dat we blij moesten zijn dat ie geen pistool bij zich had, toen zijn we weggelopen en toen we terug kwamen werden we opgewacht met een busje volgeladen met hamer schep loden pijp ketting slot alles.. dus ja toen sloeg die een vriend bewusteloos met een schep ja dan ga je voor je maatjes opkomen tog.. zo is het gebeurd..

Jajaaaaa :looser:

(wacht op een flinke hap :D)

Er zal vast wel iets gebeurt zijn dat neit zo leuk is, maargoed. Ik geloof in het goede van de mens dus die mensen moeten zo snel mogelijk worden vrij gelaten!
Beverwijkers zijn zeikerds :D

Zei me oma altijd :jaja:
die parkeerwachter stond te dreigen dat we blij moesten zijn dat ie geen pistool bij zich had

goede openingszin?
dan zal ik je het begin vertelle meid want was zonder rede..

wij gingen de auto's parkeren maar stond geen parkeerwachter dus wij liepen door werden we terug geroepen dat we moesten betalen dus wij betaalden en toen begon die van ja je moet blij wezen dat ik geen pistool bij me had anders was ik gaan sgieten dus we zeiden van joh doe normaal zitte kleine kinderen bij..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 09:38:
neem volgende keer je knikkers mee muts.

Die kan je bij de Coop sparen!
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 25 april 2007 om 09:39:

Hier geloof k dus niets van,dus die vriend rende eerst naar dat busje om de bats te pakken en vervolgens tegen die kerel's hoofd te 'batsen'?:D

Uitspraak van *Lesje op woensdag 25 april 2007 om 09:40:
wij gingen de auto's parkeren maar stond geen parkeerwachter dus wij liepen door werden we terug geroepen dat we moesten betalen dus wij betaalden en toen begon die van ja je moet blij wezen dat ik geen pistool bij me had anders was ik gaan sgieten dus we zeiden van joh doe normaal zitte kleine kinderen bij..

En er was vast niemand van jullie bij die ff stoer moest doen (y)
die parkeerwachter stond te dreigen dat we blij moesten zijn dat ie geen pistool bij zich had, toen zijn we weggelopen

dus wij liepen door werden we terug geroepen dat we moesten betalen dus wij betaalden en toen begon die van ja je moet blij wezen dat ik geen pistool bij me had anders was ik gaan sgieten dus we zeiden van joh doe normaal zitte kleine kinderen bij..

beetje tegenstrijdig?:X

ik werd alleen meegenomen voor verhoor

boefje
ja idd.. die parkeerwachter had ze pa gebelt die heeft het busje op het terrein gezet en is gaan meppe

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 09:41:
Hier geloof k dus niets van,dus die vriend rende eerst naar dat busje om de bats te pakken en vervolgens tegen die kerel's hoofd te 'batsen'?

:yes: en toen ging zij hem aanvallen met haar lipgloss

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 25 april 2007 om 09:39:
Ik geloof in het goede van de mens dus die mensen moeten zo snel mogelijk worden vrij gelaten!

:respect:
nee der was niemand die stoer ging doen nee! want we hadden kleine kinderen bij ons..
ik ben geen lipgloss type hoor meid ;)
Vechtpartij Beverwijk

Dat is al een tijdje terug tok?
wij gingen de auto's parkeren maar stond geen parkeerwachter dus wij liepen door werden we terug geroepen dat we moesten betalen dus wij betaalden en toen begon die van ja je moet blij wezen dat ik geen pistool bij me had anders was ik gaan sgieten

:roflol:

óf je hebt een hele grote duim waar je het allemaal uitzuigt, óf je bent een ge-uniformeerde TBS-er tegengekomen.. Ik zet mijn geld op het eerste.
nee zaterdag middag
hoeso zou ik het uit me duim zuige dan.. :S
Uitspraak van *Lesje op woensdag 25 april 2007 om 09:42:
nee der was niemand die stoer ging doen nee! want we hadden kleine kinderen bij ons..

:gaap: :looser:
nou dan vind ik het wel een HELE vage parkeerwachter.. als het zo gegaan is zoals jij het zegt..

vooral omdat jullie (gelijk) gingen betalen toen die jullie terugriep?

wastie dronken ofzo? of een zeer agressief mannetje??

Hahahahahahaha en wat wil je dan bewijzen met je betoog mutsje???? Dat het OK is om mensen in elkaar te rossen? En heb je dan je rijbewijs of zo????? :looser:
blijkbaar een zeer agressief mannetje
nee wil hier nix mee bewijzen.. dat mensen weten dat het anders is gegaan.. maarja aangezien er tog een paar mensen zijn die denken dat ik het uit me duim zuig..

Uitspraak van *Lesje op woensdag 25 april 2007 om 09:42:
ik ben geen lipgloss type hoor meid

Dan sloeg je hem vast met je barbie

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 09:44:
En heb je dan je rijbewijs of zo?????

:lol:
nee ook niet ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 09:41:
en toen ging zij hem aanvallen met haar lipgloss

Wat genant moet dat geweest zijn voor die parkeerwachter zeg!
Uitspraak van nel.nl op woensdag 25 april 2007 om 09:43:
nou dan vind ik het wel een HELE vage parkeerwachter..

Heette ie soms Paul?:D

doe eens niet zo offensive a.u.b!!!
Uitspraak van *Lesje op woensdag 25 april 2007 om 09:45:
maarja aangezien er tog een paar mensen zijn die denken dat ik het uit me duim zuig..

blijkbaar omdat je niet zo heel erg geloofwaardig overkomt (Y)